Diete si regimuri

Dieta specială pentru menopauză și premenopauză

Publicat: 15 oct. 2019

Dieta alimentara pentru menopauză și premenopauză. Menopauza este sfârșitul perioadei de reproducere la femei. Apare în medie în jurul vârstei de 50 de ani și este, de obicei, însoțit de simptome neplăcute, cum ar fi bufeuri, schimbări de dispoziție, creștere în greutate și așa mai departe. Dieta specială pentru menopauză este o dietă cuprinzătoare care are ca scop controlarea greutății și prevenirea simptomelor menopauzei. Se concentrează pe fibre, proteine ​​bune și micronutrienți.

Punctele esențiale ale dietei speciale pentru menopauză:

Consumați fructe și legume la fiecare masă
Alegeți sursele potrivite de grăsimi și proteine
Practicați activitatea fizică regulată
Mențineți un nivel bun de hidratare
Evitați zahărul, alcoolul și grăsimile trans

Dieta alimentara pentru menopauză și premenopauză. Dieta specială pentru menopauză are multe beneficii:

Preveniți creșterea în greutate
Reduceți bufeurile și schimbările de dispoziție
Evitați și preveniți osteoporoza
Preveniți riscurile bolilor cardiovasculare și a cancerului de sân

Pentru a păstra masa osoasă, este important să existe o dietă bogată în nutrienți specifici: calciu, vitamina D, vitamina K și B12. În plus, trebuie acordată o atenție specială aportului de sodiu, alcool și alte băuturi interesante al căror consum ar trebui limitat.

Menopauza și creșterea în greutate merg deseori împreună. Cu toate acestea, alegând să acordati atenție calității dietei, este foarte posibil să nu creștesti in greutate la menopauză, ci sa va mentineti.

Pentru a pierde în greutate la menopauză și a rămâne sănătoasa, este esențial să promovati o dietă bogată în nutrienți, fibre și sa mizati pe calitatea proteinelor.

Dieta echilibrată a unei femei aflate în postmenopauză ar trebui să conțină 30g de fibre dietetice pe zi. Fibrele reglează nivelul de glucoză din sânge și scad nivelul de ghrelin, un hormon care stimulează apetitul, cu până la 25%.

Proteina ajută la menținerea unei greutăți sănătoase, deoarece stabilizează glicemia și crește repede senzația de plenitudine.



loading...

Adauga un comentariu