Actualitate

Exercitii recomandate pentru tratarea varicelor. Totodata trebuie sa se mentina o dieta sanatoasa si echilibrata

Publicat: 16 mart. 2020

Exerciţii pentru tratarea varicelor. Pentru mulți, varicele reprezintă o problemă cosmetică, însă acestea pot avea complicaţii serioase. După cum se știe, exerciţiile fizice sunt cea mai eficientă modalitate de a combate apariţia varicelor. Cu toate acestea, este esenţial să se menţină o dietă sănătoasă şi echilibrată şi să se evite excesul de sare şi grăsimi.

Dar ce sunt de fapt varicele? Acestea sunt dilataţii ale venelor care îngreunează circulaţia sângelui prin ele. Apar foarte frecvent la femeile care lucrează la birou în fiecare zi. Însă, există şi bărbaţi care pot suferi de această problemă. Varicele apar în principal din cauza statului în picioare pentru o lungă perioadă de timp.

Dincolo de partea estetică, dacă varicele nu sunt tratate, pot provoca probleme grave de sănătate. Amintim aici tromboza sau ulcerele.

Exerciţii pentru tratarea varicelor

Dacă suferiţi de varice şi vreţi să scăpaţi de ele, vă prezentăm câteva exerciţii pentru tratarea varicelor. Aceste activități sunt simple, putând fi efectuate acasă fără a fi nevoie de niciun aparat special.

1. Pedalare

Acesta este un exerciţiu destul de des utilizat pentru tratarea varicelor. Exerciţiul consta în a simula în aer pedalarea unei biciclete. Puteţi să o faceţi în pat sau pe un covor pentru yoga. Pedalaţi de aproximativ 30 de ori şi repetaţi de câte ori doriţi. Atenție însă! Aveți nevoie de intervale de odihnă între fiecare sesiune.

2. Bicicleta

Asemănător cu exerciţiul anterior, bicicleta este un exerciţiu excelent mai ales pentru picioare. Ieşiţi în fiecare zi în parc sau la cumpărături pe bicicletă. Astfel, veţi face exerciţii fizice fără să vă daţi seama. De asemenea, puteţi face o plimbare cu familia, iar o oră dr pedalat va fi suficientă. Dacă nu vreţi să vă duceţi într-un parc şi preferaţi să fiţi acasă, puteţi alege o bicicletă statică.

3. Exerciţii pentru tratarea varicelor – Separarea picioarelor

O puteţi face aşezat pe un scaun, pe un covor sau direct pe pat. Ridicaţi şi depărtaţi picioarele şi le întindeţi în sus şi în jos cu vârfurile picioarelor apropiate. Faceţi 20 de repetări ale acestui exerciţiu.

4. Rotaţii

Staţi pe un covor de yoga, un covor sau în pat şi ridicaţi un picior. Cu piciorul care este întins, faceţi mişcări în sensul acelor ceasului. Efectuaţi 20 de rotaţii şi apoi repetaţi-o cu celălalt picior, dar în direcţia opusă.

5. Prese pe călcâi şi vârfuri

Este recomandabil să realizaţi acest exerciţiu din poziţia şezut. Susţineţi călcâiele pe podea şi ridicaţi degetele de la picioare. Apoi coborâţi vârfurile picioarelor şi ridicaţi călcâiele. Repetaţi de 20 sau de 30 de ori.

6. Flexări ale degetelor de la picioare

Staţi pe pat sau pe podea pe un covor şi depărtaţi-vă picioarele. Apoi flexaţi degetele înainte şi înapoi şi repetaţi aproximativ 20 de ori pe fiecare picior.

7. Exerciţii pentru tratarea varicelor – Mers pe vârfuri

Mersul pe vârfuri este excelent pentru a întinde muşchii şi a evita spasmele, graţie presiunii exercitate. Puteţi sta într-un singur loc sau puteţi merge pe vârful picioarelor. Repetaţi acest lucru de câte ori doriţi şi odihniţi-vă intre sesiuni.



loading...

Adauga un comentariu