Economic Local

Iată cum pot afla ieșenii când se întrerupe furnizarea apei potabile. Se pot face anunțuri prin SMS

Publicat: 01 apr. 2020

Una dintre principalele activități pe care le desfășoară în mod curent ApaVital se referă la întreținerea rețelelor de apă și a celor de canalizare. Pentru a asigura funcționalitatea sistemului, ApaVital intervine uneori în rețelele de distribuție a apei, realizând lucrări de reparații, înlocuiri de conducte etc. Sunt așa-numitele „lucrări programate”, care sunt planificate în prealabil și sunt aduse la cunoștința utilizatorilor cu cel puțin 24 de ore înainte de întrerupere, prin intermediul mai multor canale de comunicare.

„Lucrările programate sunt anunțate din timp pentru a permite utilizatorilor să-și creeze rezerve de apă pentru perioada de întrerupere. O a doua categorie de disfuncționalități cu care ne confruntăm, mult mai numeroase decât cele ale lucrărilor programate, o reprezintă acele întreruperi determinate de cazurile de forță majoră, respectiv avariile. Acestea se produc spontan, la un moment dat, într-o anumită zonă din aria de operare și au cauze diverse: vechimea rețelei, lucrări realizate necorespunzător, materiale de o calitate îndoielnică, defecte de fabricație”, au explicat reprezentanții ApaVital Iași.

Informații online și prin SMS

De multe ori, defecțiunile apărute determină întreruperea instantanee a furnizării apei către utilizatori, întrucât apa nu-și mai poate continua parcursul pe conductă, țâșnind la suprafață prin conducta fisurată. Alteori, când acest lucru nu se întâmplă, echipa de intervenție ajunsă la fața locului este cea care decide întreruperea furnizării apei către utilizatori, pentru a putea repara defecțiunea.

„În momentul în care se produce o avarie, mulți utilizatori apelează la Centrul de contact, la numărul de telefon 0232.969, pentru a afla informații privind cauza și durata de remediere a acesteia. Din păcate, operatorii noștri se află uneori în imposibilitatea de a face față avalanșei de telefoane apărute în astfel de situații, când zeci de utilizatori sună simultan pentru a primi informații”, au mai explicat oficialii ApaVital.

În aceste condiții, contactul ApaVital este disponibil și la următoarele surse: Lucrările programate sunt anunțate cu cel puțin 24 de ore înainte pe site-ul https://www.apavital.ro/; se transmit sms-uri către titularii de contract care au solicitat acest lucru la încheierea contractului. De asemenea, avariile sunt anunțate pe site-ul https://www.apavital.ro/, imediat după ce informația a ajuns și la Centrul de contact și se transmit sms-uri către titularii care au solicitat acest lucru.




Adauga un comentariu