Economic Local

Inspectoratul pentru Situații de Urgență repară autovehiculele din dotare! Contractul are o valoare de 120.000 de euro

Publicat: 05 mart. 2021
Sediul ISU din Iași
Noi achiziții sunt anunțate la ISU Iași

Autoturismele și autocamioanele din garajul ISU Iași vor fi reparate. Licitația este programată la mijlocul lunii aprilie 2021. Contractul se va desfășura prin intermediul unui acord-cadru. Piesele vor fi schimbate în funcție de nota de comandă emisă de autoritatea contractantă

Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) „Mihail Grigore Sturdza” din Iași intenționează să achiziționeze servicii de revizie și reparație pentru autovehiculele din dotare. Procedura este programată pe data de 12.04.2021. Valoarea estimată a contractului este de 722.689 lei, fără TVA, aproximativ 120.000 de euro.

„Contractele subsecvente vor fi încheiate lunar sau ori de câte ori apare o nevoie nouă, cuantumurile valorice ale fiecărui contract subsecvent vor fi stabilite în raport cu necesitățile ce fac obiectul contractului și a resurselor financiare pe care autoritatea contractantă le are la dispoziție. Autoritatea contractantă, pe toată durata acordului-cadru, poate modifica lotul de autovehicule în funcție de introducerea/scoaterea în/din dotare a autovehiculelor. Autoritatea contractantă va încheia un act adițional cu notificarea prestatorului în termen de 5 zile de la intrarea/ieșirea autovehiculelor în/din dotare”, se arată în caietul de sarcini.

În anii trecuți, ISU a întâmpinat probleme din cauza firmelor care nu veneau la licitație.

Mai multe autoturisme sunt menționate pe lista de revizii

În parcul ISU sunt prezente autovehicule Mercedes Benz, Volkswagen, Citroen, Dacia, autocamioane Iveco, Man, autoturisme Opel, Renault, Ford, autocamioane Scania, Volvo și un autoturism BMW etc.

„Prestatorul trebuie să efectueze următoarele servicii: servicii de mecanică (înlocuiri pivoți, planetare, reparații motor, cutie de viteze, curățat injectoare, reglare geometrie direcție, reglaj optic, înlocuire/reparații ansambluri sistem supensie etc.); întreținerea, repararea, recondiționarea și/sau reglarea ansamblurilor și subansamblurilor mecanice; revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs stabilite de producătorul autovehiculelor; verificarea și repararea instalației de aer condiționat/climatizare, inclusiv compartiment pacient autospecială, încălzire auxiliară Webasto”, se mai arată în documentația procedurii.

Poliția de Frontieră a semnat contractul pentru repararea autovehiculelor

La finalul anului 2020, Inspectoratul Teritorial al Poliției de Frontieră (ITPF) Iași a alocat fonduri pentru întreținerea parcului auto folosit pentru activitățile curente. Astfel, a fost finalizată licitația pentru achiziția serviciilor unui atelier auto omologat. Valoarea finală a contractului este de 600.000 de lei, fără TVA, aproximativ 125.000 de euro. La procedură s-a prezentat o singură societate: Land Rover Yard SRL, din Roman. Firma este controlată de Cristian Vernică. În 2019, cifra de afaceri a societății a fost de 2,4 milioane de lei, profit de 11.647 lei, datorii de 396.651 lei, cu un număr de 15 angajați. Banii vor fi cheltuiți prin intermediul unui acord-cadru. Service-ul va fi asigurat pentru un număr de 20 de autovehicule marca Land Rover.

„Serviciile de reparații și întreținere auto vor fi efectuate de prestator în unitățile service ale acestuia de pe raza teritorială a unităților subordonate ITPF Iași, se va afla pe o rază teritorială de maximum 100 de kilometri distanță față de sediul ITPF Iași, autoritatea contractantă neavând posibilitatea asigurării deplasării autovehiculelor pe distanțe mari”, se arată în descrierea achiziției.

Poliția de Frontieră a lansat și licitația pentru achiziția unei ambarcațiuni.





Adauga un comentariu