Titlurile zilei

Lămâi mucegăite la Kaufland Iași! Un ieșean reclamă că angajații supermarketului l-au ignorat când le-a atras atenția că au produse alterate la raft

Publicat: 21 iul. 2020
Un ieșean reclamă că a găsit pe rafturile unui magazin Kaufland Iași lămâi mucegăite (1)
Un ieșean, client fidel al supermarketului Kaufland Iași, reclamă că a găsit lămâi mucegăite și condamnă ignoranța angajaților care nu au vrut să schimbe produsele alterate

Unul dintre clienții magazinului Kaufland Iași reclamă faptul că a găsit lămâi mucegăite în supermarket. Ieșeanul a transmis pe adresa redacției Cotidianului BZI câteva fotografii pentru a atrage atenția atât clienților, cât și inspectorilor din cadrul Oficiului pentru Protecția Consumatorilor asupra acestei situații. Ieșeanul, client fidel al supermarketului Kaufland, reclamă și ignoranța angajaților care nu au vrut să schimbe lămâile mucegăite

Unul dintre clienții magazinului Kaufland Iași reclamă faptul că a găsit lămâi mucegăite în supermarket.

Ieșeanul care este client fidel al acestui supermarket din cartierul Alexandru susține că a vrut să cumpere lămâi, dar când s-a apropiat de raftul cu fructe s-a răzgândit. „Se vede foarte clar în poze că lămâile sunt chiar deasupra, deci e greu e crezut că un angajat al supermarketului nu a observat produsele alterate. Eu le-am atras atenția angajaților, dar m-au ignorat. Nu am mai cumpărat de acolo, ci am mers în alt supermarket”, susține ieșeanul nemulțumit.

O nouă reclamație împotriva supermarketului Kaufland, în numai două săptămâni de la sesizarea făcută de un ieșean cu privire la produse alterate

În urmă cu două săptămâni, un alt client reclama faptul că a găsit salam mucegăit în supermarket. Ieșeanul a vrut să cumpere produsele expuse pe rafturile cu promoții, în magazinul Kaufland Alexandru. Salamurile erau ambalate în vid, astfel că nu a pus la îndoială calitatea produselor, mai ales că nu erau expirate. În momentul în care s-a uitat mai atent la produsele de pe raft, a observat că unul din mezelurile din gama „Salam vienez” avea pete de mucegai, în condițiile în care produsul expiră pe data de 4 august 2020. Același client al magazinului Kaufland era nemulțumit de faptul că o rudă a fost obligată să plătească pentru diverse produse care nu aparțineau supermarketului, dar care le avea asupra sa în momentul în care a intrat în magazinul Kaufland din Alexandru.

Ieșenii reclamă frecvent diverse nereguli pe care le descoperă în magazinele Kaufland Iași după ce merg la cumpărături

Tot mezeluri mucegăite a descoperit un client al magazinului Kaufland Iași în anul 2018. După ce a depus reclamație, magazinul a fost sancționat. Astfel de situații au fost des întâlnite în magazinele Kaufland, dovadă fiind numeroasele reclamații ale clienților depuse atât la Registrul de reclamații al magazinelor Kaufland, cât și la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor Iași. Numai în acest an au fost depuse reclamații la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor Iași din partea ieșenilor nemulțumiți de faptul că produsele sunt expirate, au un preț diferit la raft față de cel de la casa de marcat.

Comisarii pentru protecția consumatorilor au aplicat magazinelor Kaufland amenzi în valoare de 100.000 de lei

În urma verificărilor efectuate de comisarii pentru protecția consumatorilor în ultimii 3 ani, reclamațiile făcute de ieșenii nemulțumiți s-au confirmat. De asemenea, controalele tematice efectuate de Oficiul pentru Protecția Consumatorilor Iași au scos la iveală mai multe nereguli în magazinele Kaufland. În urma acestor verificări au fost aplicate amenzi de 100.000 de lei. Clienții erau păcăliți cu false promoții, erau informați greșit și încercau să vândă o cantitate mare de produse la prețuri foarte mari. De asemenea, amenzile contravenționale au fost aplicate și pentru încălcarea legislației privind practica prețurilor din magazin, respectiv la raft și la casa de marcat.

Unul dintre cei mai mari angajatori din România are 600 de angajați în magazinele Kaufland Iași

Kaufland este prezent în România din anul 2005 și avut în anul 2011 afaceri de 1,3 miliarde euro la nivel local, fiind cel mai mare lanț de hipermarketuri, urmat de Carrefour și Metro, după valoarea vânzărilor. Strategia companiei este diferită de cea a competitorilor săi direcți: Kaufland este primul lanț de hipermarketuri care a intrat în orașele mici din România, cu 25.000-40.000 de locuitori. În magazinul Kaufland Iași  lucrează în medie 150 de angajați. În februarie 2008, Kaufland România avea circa 5.650 de angajați, la sediul central, în cele 31 de magazine, precum și la sediul logistic situat în Parcul Industrial Ploiești. În prezent, compania a ajuns în topul angajatorilor privați din România, după Petrom și Dacia, cu un total de 13.500 de salariați.

Contactat telefonic de reporterii BZI, Claudiu Maxim, director regional al Kaufland, nu a oferit niciun punct de vedere. „O să vă rog să trimiteți o solicitare și o să primiți toate răspunsurile solicitate de dumneavoastră”, susține Claudiu Maxim, director regional al Kaufland. Nici la solicitarea trimisă pe e-mail reprezentanții Kaufland nu au oferit un punct de vedere.





Comentarii
  • Unul dintre motivele pentru care nu mai calc pe acolo deci extrem de rar. Le-am sesizat in mod repetat acum citiva ani inselatoria pe fata pe care o practicau vinzind ardei Bianca ca fiind romanesti cind pe cutii scria clar Turcia… nimic, nici o schimbare.

  • Nu aveti decat sa nu cumparati! Si eu am fost ieri la Kaufland si am cumparat piersici (era pret promotional) si am vazut piersici mucegaite, dar nu le-am cumparat. Mi-am ales cateva piersici bune si nu am stat sa fac scandal si reclamatii. Este normal ca fructele si legumele sa se strice. Alimentele sunt o marfa perisabila. Daca nu observati cand ati cumparat ca este un produs stricat, nu este o problema la KAUFLAND sa il returnati si sa va primiti banii.
    Si angajatii sunt oameni, au foarte mult de munca intr-un schimb, oamenii sunt putini si se intampla sa mai si greseasca sau sa nu gestioneze corect o situatie. De criticat vom gasi mereu, dar sa indreptam lucrurile si sa cautam sa fim impaciuitori este mult mai greu.
    Am gasit marfa stricata si la Profi si la Lidl si la Carrefour, dar am gasit intelegere si de la cei cu raspundere si nu a fost o problema cand a fost nevoie sa schimb un produs sau sa mi se dea banii pe acel produs.
    Haideti sa nu mai fim asa de rai, sa fim oameni !
    La Kaufland am gasit, pana acum, cel mai bun sistem de retur fata de celelalte lanturi de magazine.

  • Iata iobagul perfect pentru Romania.Si cand ma gandesc ca fructele si legumele aruncate in SUA erau mult mai bune ca cele vandute de Kaufland, doar 10 % stricate, pe care le alegeam gratis(marfa expirata de 4 zile), imi dau seama unde este DEMOCRATIA!

  • Slas, dar cum este să fii sclav in America? Federația de state sclavagiste și criminale, unite într-o singură forță, Raul absolut, care va da mâncare gratis, cum scrii, o ia prin forța și oprimare de prin toată lumea.
    Și pe noi ne-au furat cu câteva miliarde. Ca să va dea voua „bucuria” de a va crede „veseli” într-o societatea decadenta, aflată deja în groapa istoriei. Dar voi nu știți istorie. Nici nu știți ce s-au întâmplat cu marile imperii. Sunteți prea spălați pe creier. Atât cât îl aveți. Că sunt mulți care au doar o sferă și ceva materie cenușie in ea, doar că să nu sune a gol. Dar materia aceea nu gândește. Doar robotește.

Adauga un comentariu