Nervi întinși la maximum pentru sute de turiști din vestul țării, care se întorceau din vacanță din Antalya. Aeronava care trebuia să îi aducă în țară a avut o întârziere de 20 de ore.
În tot acest timp, o fetiță de zece luni a avut nevoie de îngrijiri medicale, după ce a făcut febră.
Avionul aparține unei companii turcești și urma să plece la opt dimineața din Antalya, cu destinația Timișoara. A decolat, însă cu aproape patru ore întârziere, iar după o oră de zbor, avionul s-a întors pe aeroportul turcesc.
Copiii au dormit pe scaune înveliți cu prosoapele din vacanță, în așteptarea avionului care ar trebuit să-i aducă din Antalya la Timișoara. În total, 200 de pasageri ar fi trebuit să se urce în cursa charter. După câteva ore de întârziere au decolat, dar după o ora de zbor, timp în care pasagerii spun că au văzut un lichid negru care se scurgea de la motor, avionul a revenit pe același aeroport.
Pasageră: „Noi când ne-am dat jos din avion se simțea un miros puternic de ars, curgea ceva negru de la motor și au venit o grămadă de echipaje în jurul avionului”.
Pe aeroportul din Timișoara, alți 200 de pasageri așteptau să plece în vacanță cu aceeași aeronavă. Au avut întârziere 16 ore și au pierdut o noapte de cazare.
Nelu Balaș a plătit 1000 de euro pentru sejur într-un hotel de cinci stele din Antalya. S-a interesat dacă poate obține despăgubiri. Compania care a operat zborul este una turcească și cum întâmplarea a avut loc pe un aeroport din afara Uniunii Europene, nu va primi nimic.
Nelu Balaș, pasager: „Această societate nu va plăti un leu despăgubire, pentru că aeronavele care pleacă dintr-o societate care îi situată în afara UE nu are responsabilitatea de a achita despăgubiri”.
Nici compania aeriană și nici tur operatorul cursei charter nu au oferit un punct de vedere până la această oră.