Diete si regimuri

Dieta furculita: mic dejun de rege, prânz de prinț și cina saracului

Publicat: 11 feb. 2020

Metoda de slăbire Forking-dieta furculita. Metoda de slăbire Forking se mai numește și dieta furculiță. Și dintr-un motiv bun, mesele trebuie gustate doar cu această singură ustensilă pentru a reduce consumul alimentar. Pierdeți in greutate… cu câteva furculite.

Propus de Ivan Gavriloff, politehnician, metoda Forking presupune nu numai utilizarea exclusivă a furculiței, ci și o organizarie alimentară zilnică, bazată pe trei postulate: un „mic dejun al regelui”, un „prânz al prințului” și o „cina a omului sarac”. Dieta Forking este disponibilă în două versiuni. Forking Strict și Forking Soft. Depinde de tine, care ți se potrivește cel mai bine.

Metoda

În această dietă, accentul este pus pe dietă. Ca și în cazul crono-nutriției, este vorba despre stabilirea recordului în stomacul nostru. Pentru aceasta, ziua începe cu un „mic dejun al regelui”, presupus să livreze combustibilul energetic adaptat nevoilor noastre. Apoi vine „prânzul prințului”, bogat în proteine și legume. În sfârșit, pentru a contracara fenomenul de depozitare a grăsimilor, facilitat în timpul nopții, se recomandă să consumi o „cină a săracului”. Atenție însă, masa de seară are un specific: utilizarea furculiței. Renunțăm la lingură și cuțit pentru a o folosi doar pe aceasta. Scopul? Reduceți consumul alimentar, deoarece acest tacâm nu vă permite să inghițiti mușcături mari. Este de la sine înțeles: este interzis să mănânci cu degetele. Și de ce acest principiu se aplică numai la cină? Pur și simplu pentru a evita deficiențele și frustrările legate de reguli alimentare excesiv de stricte. Prin urmare, veți avea nevoie de voința de a adopta singuri o igienă alimentară bună și să o aplicați la fiecare masă.

Metoda de slăbire Forking-dieta furculita. În practică

Când pregătiți cina, este strict interzis să folosiți un cuțit sau o lingură. Nu te panica! Pentru a vă ajuta să faceți alegerile adecvate nutriționale, această variantă oferă o listă de alimente.

Uităm toată mâncarea pe care o mâncăm cu degetele:
– fursecuri aperitive, măsline, nuci, migdale sau cartofi prăjiți
– sandwich-uri, burgeri, pizza, cârnați sau pui prăjit
– brânzeturi
– fructe proaspete
– fursecuri, dulciuri și alte bomboane de ciocolată
– pâine, fie proaspătă sau prăjită, cât și produse de patiserie

Lăsăm deoparte tot ceea ce este înghițit cu o linguriță:
– supe
– iaurturi sau cereale
– înghețate și alte deserturi
– sosuri

Anumite legume cu densitate energetică prea mare sunt de asemenea interzise:
– dovleac, avocado și ridichi.

Varianta… moale

Pentru această variantă, utilizarea cuțitului în timpul pregătirii mesei este autorizată. Dar imediat ce incepem masa, folosim doar o furculiță. Anumite alimente interzise în versiunea strictă sunt permise:

– legume crude și salată
– carnea albă tăiată anterior
– crustacee
– omleta

Metoda de slăbire Forking-dieta furculita. Lista de cumpărături

Alimente: ceai și cafea (în funcție de gust), o bucatica de ciocolată neagră, iaurt simplu, mere, ouă, tăiței vegetali chinezi, paste, orez, quinoa, grâu pre-fiert
Fructe și legume: portocale, lămâi, ciuperci, linte, cartofi, fasole verde, sparanghel, cicoare, broccoli, mazăre, morcovi, spanac, salată verde
Carne: o bucata de pui, una de curcan, 2 felii de șuncă slabă
Pește: 2 file de sardine, un file de macar, un file natural de macrou, o talpă, un file de cod, un file de merluciu, 4 creveți, somon afumat, surimi
Brutărie: pâine sandwich, brioșă simplă
Băuturi: sticle cu apă minerală



loading...

Adauga un comentariu