Titlurile zilei

Parfumeria Douglas din Iași vinde produse contrafăcute! Un medic a fost păcălit cu o sticluță de Chanel. Șefii magazinului nu știu cum să mușamalizeze escrocheria – FOTO

Publicat: 12 nov. 2020
În magazinul Douglas dintr-un centru comercial din Iași se vând produse contrafăcute. Medicul veterinar Bianca Hurubaș a relatat că a cumpărat un parfum Bleu de Chanel, pe care a cheltuit 500 de lei. Magazinul nu a pus la dispoziție un tester. Astfel, parfumul nu a putut fi încercat. Acasă, a constatat că parfumul era contrafăcut. Când a cerut explicații, a fost trimisă la Chanel în Franța. Lanțul Douglas din România a vândut produse în 2019 de 30 de milioane de euro
Magazinul Douglas din Iași a fost reclamat de către Bianca Hurubaș (foto dreapta) după ce a cumpărat un parfum Bleu de Chanel. Mirela Cozma (foto stânga), șefa magazinului, a refuzat să comenteze situația

Bianca Hurubaș, medic veterinar din Iași, a fost înșelată cu un produs de la magazinul Douglas dintr-un centru comercial. A cumpărat un parfum Bleu de Chanel, dar a constatat că este contrafăcut. S-a întors la magazin, dar a fost trimisă să discute cu reprezentanții Chanel Franța. Reprezentanții Douglas au refuzat să ofere un punct de vedere

Situație incredibilă la parfumeria Douglas dintr-un centru comercial din Iași. Bianca Hurubaș, de profesie medic veterinar, a vrut să-i facă partenerului de viață un cadou pentru ziua de naștere. Pe data de 02.11.2020 a vizitat magazinul Douglas, ocazie cu care a achiziționat un parfum Bleu de Chanel. În ciuda unor indicii care arătau că produsul nu este conform, a achitat aproximativ 500 de lei. Când a ajuns acasă, dezamăgirea a fost mare.

„M-am prezentat împreună cu o prietenă în magazinul Douglas, cu gândul de acasă de a achiziționa parfumul Bleu de Chanel, pe care prietenul meu îl are deja, dar e terminat, vrând să îi fac un cadou de ziua lui. Ajung în magazin, o domnișoară amabilă mă îndruma la raft unde se afla această gamă, neavând tester pentru acest tip de parfum, în condițiile în care celelalte parfumuri de la raft prezentau tester. Trec cu vederea lipsa testerului, știam cum miroase și mai ales cum persistă.

Ajunsă acasă, oferindu-i cadoul și desfăcându-l, observ că aroma parfumului cumpărat nu coincide cu aroma celui avut. Și nu e vorba numai de aromă, cât și de persistență. Cel nou ținea foarte puțin. Parfumul achiziționat a fost pus la raft cu 615 lei, 100 ml, am beneficiat și de o reducere de 20 la sută, preț total 492 lei. Mă așteptam ca la suma asta de bani să am un parfum original, nu unul care nu persistă. Pe spatele parfumului există un cod, am introdus codul pe un site special de verificare a originalității produsului și mi-a apărut ca fiind fake”, a povesti tânăra de 25 de ani.

A pornit scandalul la magazinul Douglas când a cerut înlocuirea produsului

Pe data de 04.11.2020, Bianca Hurubaș se întoarce la magazinul Douglas pentru a cere socoteală vânzătoarelor. Culmea, una dintre angajate i-a dat dreptate după ce a testat produsul contrafăcut.

„Mi-au sărit toate în cap, inclusiv managera cu care am discutat la telefon. Pe moment a spus să las parfumul în magazin pentru a lua contact cu cei de la București, unde au sediul Douglas România pentru a găsi o soluție, spunându-mi că mă vor suna inapoi. Lăsând parfumul acolo mi-a venit ideea să fac o cerere de siguranță fiind vorba de suma de 492 lei, refuzând să îmi semneze cererea. Nu mi s-a luat nici măcar numărul de telefon, am vorbit cu managera de pe telefonul vânzătoarei. Ajunsă acasă, după câteva ore am sunat la sediul lor. Am cerut să vorbesc cu managera. Soluția dumneaei a fost următoarea: să las parfumul pe magazin și va contacta ea furnizorii de la Chanel cu sediul în Franța pentru verificarea autenticității parfumului, însă eu trebuie să suport cheltuielile drumului, ceea ce nu mi se pare normal”, mai spune Bianca Hurubaș.

Șefii magazinului Douglas au început să bată câmpii

La un moment dat, clienta a fost sfătuită să facă o plângere directă la Chanel Franța. Clienta nu a trimis solicitarea, dar le-a transmis reprezentanților Douglas că a făcut-o. Reacția a fost surprinzătorae: i-au spus clientei că știu de trimiterea reclamației, chiar dacă acest lucru nu s-a mai întâmplat.

„De ce sunt pusă să iau legătura directă cu cei de la Chanel France în condițiile în care eu sunt client al magazinului Douglas din România, nu din Franța? Am fost tratată foarte urât la telefon, chiar mi s-a închis telefonul în nas de câteva ori, ba chiar am fost acuzată la următorul apel că am dus un parfum fake înapoi, în locul produsului achiziționat de mine. În data de 6.11.2020 m-am întâlnit cu directoarea magazinului Douglas, Cozma Mirela, cu intenția de a rezolva problema mea, însă doamna mi-a spus să mă adresez celor de la Chanel din Franța, cu o plângere privind autenticitatea acestui parfum. Nu am fost de acord cu această propunere. Vreau să-mi înapoieze suma de cheltuită. Am făcut plângere și la Protecția Consumatorului”, a mai aprecizat medicul veterinar.

Pe fir a intrat o femeie care s-a recomandat ca reprezentant al altei companii

Surpriza cea mai mare a reclamantei a fost când a primit apelul unei anumite Aurelia Duru, recomandată ca reprezentant al societății Cosrom Cosmetics SRL, din București, care se ocupă de comercializarea parfumurilor. În firmă apare ca proprietar Laura Gabriel Dhingra. Reclamanta era asigurată că produsele Douglas sunt achiziționate direct de la Chanel Franța.

„Din partea magazinului, o să avem nevoie de copie după bonul fiscal, poză cu ambalajul, poză cu produsul vizat. Pe motiv de nepersistență, cu siguranță ne așteptăm să ni se solicite trimiterea produsului spre analiză la laborator, împreună cu ambalajul și copia bonului justificativ pentru constatarea originalității și conformității produsului respectiv. Însă, așa cum vă spuneam, toată această procedură o să dureze, de aceea vă rugăm să îngăduiți soluționarea în funcție de datele oferite”, se arată într-un mesaj trimis pe telefonul mobil.

Afacerea este de 30 de milioane de euro, dar șefa magazinului din Iași a fugit de răspundere

Reporterii BZI au contactat-o telefonic pe Mirela Cozma, șefa magazinului Douglas din Iași. A subliniat că știe cazul reclamantei.

„Știu despre ce este vorba. Pot să revin după 5 minute?”, a spus Mirela Cozma pe un ton mieros.

După aproape două ore, nu a fost comunicat un punct de vedere.

„Vă rog sa trimiteți o solicitare la adresa office@douglas.ro și veți primi imediat un răspuns”, a revenit Mirela Cozma.

Până la închiderea ediției, informațiile solicitate nu au fost furnizate. Magazinele Douglas din țară sunt administrate de societatea Parfumerie Douglas SRL, deținută de compania olandeză Kirk Beauty Netherlands Holding BV. În 2019, firma a îregistrat o cifră de afaceri de 158.990.832 lei, aproape 30 de milioane de euro, profit de 8.646.321 lei, datorii de 57,5 milioane lei. În firmă a fost declarat un număr de 300 de angajați.

Drept la replică Douglas:

”Toate produsele comercializate de Parfumerie Douglas SRL sunt originale, fiind achiziționate de la producător direct, prin filialele sale, sau, în lipsa filialei locale, de la distribuitorii unici autorizați de către aceștia pentru comercializarea brandurilor pe teritoriul României. Toate produsele sunt însoțite de Certificate de Conformitate puse la dispoziția noastră de către producatorul/distribuitorul autorizat.

Referitor la situația menționată în articol, colegii noștri au informat corect clientul asupra protocolului care se aplică situației semnalate de acesta” au explicat reprezentanții companiei. Întregul mesaj poate fi consultat AICI!





Comentarii
  • 1. ce conteaza?
    2. pute similar?!
    3. parfum pot face si eu din apa de chiuveta+cateva arome… iesi mai ieftin
    4. daca si originalul din fabrica de la mama lui e tot un fals?
    5. fals sau nefals conteaza brandul, iti arati puterea finanaciara cand iti cumperi parfum scump de la mall
    6. la ce sens ai sa te dai cu parfum fain daca mergi pe autobuz cu el? nu impresionezi pe nimeni
    7. se poate lua si in rate (3-6 rate) pentru cei care nu-si permit cash?
    8. la ce ajuta aceste parfumuri? poti sa-ti faci home-made parfum cu 3 lei/100ml si te tine 48 ore minim, solutii de gasesc

  • Din pacate aceeasi problema si la magazinul Sephora din Iasi,am achizitionat un parfum Dior, care nu are nici-o legatura cu originalul . Un parfum scump , dar care nu aduce ca miros si persistenta cu cel original !!!

  • O părere(anonima) spune-mi și mie ce parfum poți face cu 3 lei 100 ml și să persiste 48 ore minim? Parfum, nu sa puta? Și ce parfum tine 48 ore minim?
    Cum ai putea sa cumperi din fabrica un fals?
    Cum faci parfum din apa de la chiuveta și arome?
    Ai inventat o noua formula de parfum și noi, ăștia, mulți și prosti, nu o știm?
    Ne lași cu tâmpeniile astea, care denotă o prostie mare cat Palatul Culturii?

  • Scandal !, au descoperit apa calda !, pai de ani buni de zile se vinde orice in estul Europei ce de fapt nu este conform cu originalul din vest !, de la ciocolate la cafea, de la alimente la inbracaminte !, toate falsuri neconforme si la pret mai mare !, ba chiar a afost un scandal acum cativa ani la nivelul tarilor esteuropene cum ca marfa livrata in est , cafea, ciocolata, alte alimente este pisoarca neconforma cu originalul !, dar hai sa deschid eu cutia pandorei si sa va spun ceva mai periculos !, cati dintre voi stiu care este rata medicamentelor, false, contrafacute care se vinde in lanturile farmaceutice ?, e foarte mare si e o afacere de miliarde !, acolo sapati dupa adevar !

  • Se știe ca tot ce este prezentat ca original în Ro, sunt realizate pt piata de Est…, produse cosmetice, cafea, băuturi alcoolice, răcoritoare samd!!!

  • Dar se stie ca acolo e plin de falsuri! Care bou mai ia de acolo??? Auzi piza cu ambalaj, faaa dar ambalajul nu ma e obligatoriu. Vor sa o tepuiasca de bani!
    Pai clienta mai bine mergea in piata si cumpara un parfum, sigur persista mai mult!

  • Excroci! Staiorfe! Hoti! Penibil, parca ar fi in Romania, tara tuturor hotiilor, escrocheriilor si faradelegilor in care autoritatile primesc salarii uriase si dorm!

  • Și uite asa se îmbogățesc unii pe seama proștilor…tot parfumul de zacusca și sarmale e la putere…e original și persista pana la următoarea spălare…si nici nu i scump🤭

  • Bine ai venit in Romania majoritatea produselor sunt fake aici fiindca nimeni nu le verifica e raiul hotilor, as mai adauga la Hervis palas majoritatea papucilor sunt fake 🙂

  • Am auzit ca angajatele baga produse fake și iau in schimb produsele originale .. din sursa sigura, testere nu au pentru ca le vând tot angajatele pe sub mana

  • Am patit si eu asta cu un parfum de la ei, iar cand am facut reclamatie, mi-au transmis un raspuns „oficial” ca nu mor de la acel parfum si aceeasi poveste, ca trebuie sa platesc transportul in Italia, sa il trimita la laborator, sa vada daca e fake sau nu. Facusem si o iritatie de la el si ma ustura gatul cand il miroseam.

  • O porcarie originala!!! au un spate foarte bine asigurat, se pare ca piata cu produse contrafacute merge bine in contract cu mall-urile. Este mult mai rentabil pt ei toti.
    Asta ca sa intelegem cum functioneaza majoritatea magazinelor din mall-uri. Atat timp cat cumpar un produs in magazinul respectiv, tot ei ar trebui sa rezolve problema, nu sa puna clientul sa isi rezolve problema. Nu este corect !!! Banii luati, parfum neoroginial ….

  • E plin de astfel de escroci si escroace! Nu conteaza, bani multi sa iasa! Bunul simt, corectitudinea, moralitatea, simtul civic nu mai au ce cauta printre astfel de escroci!

  • Am cumparat si eu de acolo in urma cu 3 ani un parfum contrafăcut,era cadou pt cineva,tot un chanel dar pt dama. Smecheria e in felul urmator,in momentul cand vrei sa achiti vanzatoare scaneaza produsul si imediat intervine cineva si iti prezinta alt parfum la oferta sau oti distrage atentia cu acele mostre de parfum,in acest timp cea de la casa iti pune in sacosa parfumul contrafacut

  • Ce e cu atata reclama pentru nimic? Si daca e fake trebuie sa sa faceti atata circ prin BZI?
    Cui ii pasa ce spuneti in acest articol sau vreti sa o faceti pe domnisoara vedeta?

  • ,,Doamna doctor” ca nu va pot numi doamna dacă va comportați ca o mahalagioaica din piața,ce ați dovedit prin acest articol?Ca nu aveți alta treaba acasă și aveți chef de scandal probabil.Întâi sa va învățați sa va spălați și după aceea sa va luați parfum de 500 lei,poate și niște pastile ar fi bune pt ca observ ca nu sunteți sănătoasă.Minte creată ,parul va da de gol🤣

  • Mai Bulă sau Bubulină, articolul este ca sa nu mai luam teapa de la astfel de escroci cu firma. Foarte bine a făcut că i-a făcut de tot rahatul in ziar! Și parfumul a fost pentru prieten, nu pentru ea. Comentezi aiurea! Cred că ești interesat/a în cauză! Ce reclamă sa îi facă domnișoarei medic? Ce, are cabinet particular? Sau ce?

  • De foarte multe ori parfumurile sunt reformulate iar „persistenta” în multe cazuri a scăzut în timp extrem de mult. Devine „regula” inclusiv la marile case.
    Pe de alta parte, exista și fak3-uri, tone de fak3-uri, e plin olx-ul de ele.
    Nu Douglas vinde fak3-uri, Douglas are angajați, romani, niște fete și băieți plătiți prost probabil, tineri care vad toți snobii și toate bârfele cum arunca sute de lei fără sa aibă habar de nimic, evident ca unora le vin idei, 2-3 tepe înseamnă jumate de leafa sau jumate de s20… Pai ei de ce sa nu aibă s20 și țoale mișto ca și unii din clienții lor?
    Și uite asa, s-a intalnit hotul cu prostul.
    Una care poate a luat teapa, poate e manevra sa pocăiască un brand… Un brand care pierde clienți pt ca nu se asigura ca angajații nu pot face mizerii…
    Se merita unii pe alții.

Adauga un comentariu