News Flash:

Plan bomba pentru traficul din Iasi! Schimbari uriase in cele mai circulate zone ale orasului. Toti soferii trebuie sa stie asta

14 Iunie 2018
6582 Vizualizari | 13 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6483 RON (-0.0086)
USD: 4.0737 RON (-0.0152)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

• Municipalitatea ieseana pregateste o serie de schimbari uriase in traficul din oras in perioada urmatoare • Deciziile vizeaza doua zone intens circulate, unde se produc mereu ambuteiaje in trafic • Totul ar urma sa fie pus rapid in aplicare in urma unor masuri

O decizie analizata recent de autoritatea locala ar urma sa aduca o serie de schimbari majore in traficul din municipiul Iasi. Totul tine de unele zone unde se inregistreaza frecvent ambuteiaje in trafic si care au ajuns sa fie un adevarat calvar rutier pentru conducatorii auto. Aceste decizii au fost luate in calcul deja de sefii din Palatul Roznovanu si ar urma sa fie analizate oportunitatile implementarii cat mai rapide a acestor detalii.

O prima masura tine de zona traficului de la pasarela Bucium. Municipalitatea are in plan modificarea intersectiei de la baza pasarelei spre zona Bucium. Practic, se urmareste largirea intersectiei in limitele posibilitatilor la intersectia Poitiers cu Bucium, unde ar aparea o banda de stocare spre stanga pentru strada Trei Fantani.

Pentru a putea permite soferilor sa vireze stanga spre strada Trei Fantani, primaria vrea sa largeasca spatiul de la intersectia Poitiers cu Bucium prin mutarea unui stalp de electricitate ce poate permite pastrarea a doua benzi pe sensul dinspre bulevardul Socola spre Bucium si aparitia benzii de stocare pentru virajul la stanga spre Trei Fantani. In zona este si un mic loc de refugiu pentru masini, loc care ar disparea in urma acestei decizii.

De altfel, zona respectiva este una din cele mai aglomerate din municipiu la orele de varf, iar nervii soferilor sunt mai mereu pusi la incercare. Pentru a fluidiza traficul, s-a luat aceasta decizie prin curbarea unei benzi dinspre Socola spre Bucium, soferii nefiind nevoiti sa mai opreasca brusc in spatele altui conducator auto ca pana acum.

Citeste si : Acuzatii grave in Primaria Iasi! Sefa de la Circulatie, in cardasie cu fiul pentru eliberarea avizelor? Reactia functionarei este de neinteles

O alta decizie majora in trafic este cea care tine de traficul din zona Nicolae Iorga. Traficul rutier din aceasta zona intampina o problema majora si din cauza circulatiei autoturismelor pe liniile de tramvai. Din aceasta cauza, de cele mai multe ori, mijloacele de transport in comun inainteaza destul de greu cu toate ca ar trebui sa aiba banda libera.

O situatie aparte este cea legata de virajul la stanga al masinilor pe sub podul de cale ferata spre Galata. De cele mai multe ori, masinile care asteapta sa faca viraj la stanga sub pod intra pe linia de tramvai, chiar daca mijloacele de transport in comun ar trebui sa inainteze.

Astfel, au aparut conflicte intre soferi si vatmani. In aceste conditii, a aparut propunerea interzicerii virajului la stanga pe sub pasajul Galata, pentru fluenta circulatiei pe bulevardul Nicolae Iorga. Pentru ca soferii sa poata ajunge totusi in Galata, ei ar urma sa circule tot inainte si sa faca rondul de la Podul de Piatra, urmand a se intoarce pe banda opusa pentru a intra sub pasaj.

Citeste si : Bomba in administratia ieseana! Inspectorii Guvernului au rascolit birourile unei institutii locale. Banuielile duc direct spre sefi. Au fost verificate toate contractele

Conflict la varful institutiilor iesene

O alta decizie luata in calcul, dar aflata insa la stadiul de intentie, este si desfiintarea trecerii de pietoni de la pasaj si aparitia unei pasarele pietonale. Cu toate acestea, proiectul este greu de realizat si din cauza conflictului dintre Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP) si municipalitatea ieseana.

DRDP a dat in judecata Primaria municipiului Iasi pentru refuzul de a prelua drumurile nationale DN 24 si DN 28, desi intre cele doua institutii au avut loc mai multe discutii. Cei din primarie au aratat ca nu pot prelua drumurile pana nu se face un inventar complet, iar Directia de Drumuri a decis sa actioneze municipalitatea in instanta pentru nepunerea in aplicare a unei decizii luate chiar in Consiliul Local Iasi.

De altfel, mai multe investitii care ar urma sa fie derulate si care cuprind aceste drumuri nu pot fi implementate tocmai din cauza acestui conflict institutional.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

schimbari trafic pasarela bucium poitiers socola
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (13)

Sam  | #656978
Adică pentru 10 tramvaie hodorogite, 300 de autoturisme pe oră vor face rondul din podul de piatra... Același rond pe care primăria îl spală pentru a păcăli statia de monitorizare a calității aerului din zona... Bravaaaaa !
riciu  | #656995
Scoateti masinile oprite ilegal pe marile bulevarde si o sa castigati o banda de circulatie, Politia Locala prezenta in zona si o sa vedeti ca se simte ceva.
calin  | #656998
asfaltati sos barnova ca e intravilan iasi si rupem masinile nesimtitilor !!!!!!!!!
Mihai  | #657005
Si intrarea dinspre CuG? Aici ce se va intampla dupa ce se vor da in folosinta blocurile turn din cartierul Visoianu?!!!
Hasbe  | #657012
Singura măsură cu efect "uriaș" ar fi scăderea numărului de mașini care circulă...
IONESCU  | #657016
Degeaba face banda pt virajul la stanga spre Trei Fantani daca nu face si intermitent dreapta spre pasarela cand iesi din Trei Fantani in soseaua Bucium. Treaba aste e testata. Intr-o zi cand nu functionau semafoarele pe Trei Fantani la intrarea spre soseasua Bucium nu erau decat 3 masini. La scurt timp a venit un politist sa dirijeze si coada s-a marit la aproximativ 10 masini. Dupa ce s-a dat drumul la semafoare s-a revenit la normal adica cel putin 30 de masini la coada. Se sta aproximatin 20 - 30 minute pentru a putea intra de pe Trei Fantani spre pasarela Socola.
Luck  | #657031
O sa se blocheze rondul de la Podul de Piatra (din Dacia si cei care vin si de la gara pana in Pd.Ros)
maria  | #657041
- D-le Chirica si d-le Maricel Popa, stiti in zona metropolitana Lunca Cetatuii in noile cartierele Astoria si Visoianu sunt peste 2500 de familii care circula zilnic spre Iasi, la munca, la facultate, cu copii la licee, scoali si gradinite.
- Stiti ca aici in aceasta zona spre CUG este si centura orasului si in plus se construieste non-stop fapt pentru care in 2019 numarul auto se va dubla si infrastructura nu v-a face fata absolut deloc ?
- Dimineata incepind cu ora 6,30 - este un calvar de circulat spre Podu Ros - Piata Eminescu - . Si dupa ora 17 este acelasi calvar dar pe sensul Podu Ros - Lunca Cetatuii.
- Stiti ca se face peste o ora pina in Piata Eminescu ? si dupa ora 7 se face peste o ora si jumatate.
- Cred ca printr-o hotarire de consiliu municipal ar trebuii interzisa circulatia auto in Iasi cu masini noneuro, euro 1 si euro2 in Centru si zonele aglomerate gen Podu Ros - Si in plus s-ar reduce si poluarea.
sergiu cel yo'bag  |  #657159
EU ti-as interzice sa mai respiri ...adica cum sa interzici traficul masinilor cu norma de poluare E1-E2 ? voi sunteti tampiti ? sunt bunuri private (propietate priv. ) desteapto echivalent cu un imobil intabulat , poate vroiai sa zici INTERZICEREA CIRCULATIEI pe intervalul orar ex: 07-19:00 ...asta e altceva si dupa ce se vor inlocui acele masini cu cele E6 va reveni la loc shitul --- ia faceti voi oleaca de presiune pe dezvoltator sa va faca cale de acces si gradinite-scoli acolo in cartier VISOIANU ca sa nu mai rascoliti orasul, sa nu mai plangeti non-stop .
maria  |  #657183
Eu m-am referit la interzicerea circulatiei exact pe intervalul orar 7 - 17
Stanescu  | #657044
In loc sa largiti soseaua de centura din Lunca Cetatuii spre CUG, pentru fluidizarea traficului , ati facut niste santuri betonate de jumatate de metru de parca ne aflam la Tropice.
costica  | #657075
sau activati sos Iasi -Hlincea
costy  | #657173
Haideti sa vedem ce facem si cu parcul auto...sunt fff multe masini VS"BC"NT"SV"GL"etc.iar proprietarii lucreaza si locuiesc aici la noi.Ei merg o data sau de doua ori pe an in localitatile unde platesc taxe si impozite si la noi nu contribuie cu un leut dar folosesc strazile,parcarile...ca sa nu mai spunem ca unii au si tupeu nesimtit in trafic.Trebuie ca autoritatile locale si centrale sa gaseasca o solutie ca sa platim acolo unde folosim.Se vor aduna bani ptr.infrastructura ori toti cei in cauza vor fi nevoiti sa nu mai circule sau sa imatriculeze masinile unde locuiesc si unde isi desfasoara activitatea.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1749 (s) | 21 queries | Mysql time :0.021008 (s)