Economic Local

Poliția de Frontieră Iași repară autovehiculele din dotare! Contractul are o valoare de 130.000 de euro

Publicat: 21 apr. 2021
Sediul Poliției de Frontieră Iași
Parcul auto al Poliției de Frontieră va beneficia de un pachet de service auto

Contract nou, pus la dispoziție de Poliția de Frontieră Iași. Service-urile auto au fost invitate să participe la licitația pentru repararea parcului auto din dotare. Procedura a trezit interesul mai multor societăți. Prețul cel mai mic va fi criteriul de departajare

Inspectoratul Teritorial al Poliției de Frontieră (ITPF) Iași continuă programul anual de achiziții. Recent, a fost lansată licitația pentru furnizarea unor servicii de reparare și de întreținere a automobilelor, autovehiculelor si a echipamentelor conexe. Prevederea bugetară a licitației este de 648.000 lei, fără TVA. La procedură au fost depuse mai multe oferte din partea următoarelor societăți: Service DN28 SRL, II Nicuță Renadi Sorin, Posstav Business SRL, Tridez Service SRL. Ofertele au intrat în etapa de evaluare.

„Serviciile de reparații și întreținere auto vor fi efectuate de prestator în unitățile service ale acestuia de pe raza teritorială a unităților subordonate ITPF Iași, se va afla pe o rază teritorială de maximum 50 de kilometri distanță față de sediile ITPF Iași, STPF Botoșani, STPF Vaslui, STPF Galați, în funcție de lotul pentru care face oferta, autoritatea contractantă, neavând posibilitatea asigurării deplasării autovehiculelor pe distanțe mai mari. De asemenea, vor fi reparate/întreținute și autovehiculele care vor intra în patrimoniul ITPF Iași și nu sunt cuprinse în actuala procedură, în condițiile legii”, se arată în caietul de sarcini.

Parcul auto al Poliției de Frontieră va fi întreținut prin intermediul unui acord-cadru

Procedura este împărțită în 10 loturi. Contractul se va desfășura prin intermediul unui acord-cadru. În parcul auto ITPF se află un număr de 490 de autovehicule, printre care următoarele mărci: Wolkswagen, Scania, Nissan, Dacia, Mitsubishi etc.

„La introducerea autovehiculelor în service, cu ocazia efectuării constatării se întocmește nota de constatare/comandă și se va semna de reprezentantul unității service și de către reprezentantul achizitorului. Dacă se constată existența unor defecțiuni la echipamente sau subansamble, altele decât cele care au fost constatate inițial, se va sesiza imediat beneficiarul și nu numai cu acordul scris al acestuia se va trece la îndepărtarea defecțiunilor constatate. Operațiunile efectuate trebuie să conducă la readucerea autovehiculelor la parametrii tehnici de funcționare stabiliți de către producători”, se mai arată în documentația procedurii.

Autoritatea contractantă mai are în desfășurare o procedură pentru achiziția unei ambarcațiuni.

S-a semnat un contract separat pentru autoturismele Land Rover

Totodată, la finalul anului 2020, Poliția de Frontieră Iași a finalizat licitația pentru achiziția serviciilor unui atelier auto omologat. Valoarea finală a contractului este de 600.000 de lei, fără TVA, aproximativ 125.000 de euro. La procedură s-a prezentat o singură societate: Land Rover Yard SRL, din Roman. Firma este controlată de Cristian Vernică. În 2019, cifra de afaceri a societății a fost de 2,4 milioane de lei, profit de 11.647 de lei, datorii de 396.651 de lei, cu un număr de 15 angajați.

„Serviciile de reparații și întreținere auto vor fi efectuate de prestator în unitățile service ale acestuia de pe raza teritorială a unităților subordonate ITPF Iași, se va afla pe o rază teritorială de maximum 100 de kilometri distanță față de sediul ITPF Iași, autoritatea contractantă neavând posibilitatea asigurării deplasării autovehiculelor pe distanțe mari. De asemenea, vor fi reparate/întreținute și autovehiculele care vor intra în patrimoniul ITPF Iași și nu sunt cuprinse în actuala procedură, în condițiile legii”, se arată în descrierea achiziției.

Service-ul va fi asigurat pentru un număr de 20 de autovehicule marca Land Rover.





Adauga un comentariu