Economic Local

Primăria comunei Dumești cumpără utilajele pentru intervenții! Contractul are o valoare de 65.000 de euro

Publicat: 18 dec. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Primăria comunei Dumești cumpără utilajele pentru intervenții Contractul are o valoare de 65.000 de euro
Sediul Primăria comunei Dumești, județul Iași

Un buldoexcavator de 65.000 de euro va ușura munca angajaților din administrația locală din comuna Dumești, județul Iași. Comisia de evaluare va alege oferta cu prețul cel mai mic. Furnizorii trebuie să asigure o garanție a utilajului de minimum 12 luni

Noi achiziții pentru Primăria comunei Dumești, din județul Iași. Pe data de 28.12.2020, Primăria din localitate înregistrează o licitație pentru achiziția unui buldoexcavator. Utilajul va fi folosit pentru intervenții în caz de necesitate, cum ar fi: incendii, înzăpeziri, inundații, alunecări de teren. Va fi folosit și la amenajarea terenurilor. Prevederea bugetară a licitației este de 310.273 lei, fără TVA, aproape 65.000 de euro.

„Furnizorul va pune la dispoziția autorității contractante lista unităților de service autorizate de către producătorul buldoexcavatorului. Garanția trebuie asigurată atât pentru piesele de schimb, cât și pentru manopera aferentă înlocuirii acestora de către un service sau agent economic autorizat de producătorul utilajului achiziționat sau de furnizorul acestuia pentru fiecare utilaj în parte. La orice reparație executată se vor folosi numai piese noi, de origine și materiale tehnice certificate și agreate de producător și RAR”, se arată în caietul de sarcini.

Și firma de salubritate a Primărie Iași a comandat serviciile unei firme furnizoare de utilaje.

Autoritatea contractantă a stabilit specificațiile tehnice ale utilajului

Conform caietului de sarcini, utilajul trebuie să aibă un motor cu 91 CP, capacitate cilindrică de 4.500 cm cubi, viteză de deplasare de minimum 36.7 km/h, cupă încărcător, sistem hidraulic, cabină cu sistem de ventilație și încălzire, cupă excavare.

„Recepția cantitativă și calitativă se va efectua la sediul autorității contractante, de către comisia de recepție a achizitorului, în prezența delegaților ofertantului, întocmindu-se un proces-verbal de predare – primire, punere în funcțiune și acceptare. În momentul în care utilajele sunt puse în funcțiune, se va oferi asistență tehnică. După punerea în funcțiune se vor face teste și constatări”, se mai arată în procedura documentației.

Utilajul trebuie să aibă o garanție de 12 luni de la data livrării. Furnizorul care va participa la licitație va câștiga dacă va depune oferta cu prețul cel mai mic.

Primăria orașului Târgului Frumos a primit o ofertă pentru furnizarea unei mașini de măturat

Noi achiziții au fost demarate și la Primăria Orașului Târgu Frumos, din județul Iași. Recent, a fost lansată procedura pentru furnizarea unei mașini de măturat și aspirat stradal, dotat cu accesorii pentru activitățile de deszăpezire. Valoarea estimată a procedurii este de 294.117 lei, fără TVA, aproximativ 60.000 euro. În cadrul procedurii a fost depusă o singură ofertă, din partea societății Grădinariu Trucks Solutions SRL, din București. Noul utilaj trebuie să aibă capacitate cilindrică de minimum 1.000 cmc, normă de poluare UE, capacitate de rezervor 40 litri, motor Diesel, tracțiune 4×4, sistem de frânare hidraulic, sistem de aspirații, lamă pentru zăpadă etc. Oferta cu prețul cel mai mic va fi declarată câștigătoare.

Adauga un comentariu