Economic Local

Primăria Lespezi cumpără un utilaj pentru activitățile din comună! Investiția este de 35.000 de euro

Publicat: 24 dec. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Primăria Lespezi cumpără un utilaj pentru activitățile din comună Investiția este de 35.000 de euro
Comunele din județul Iași achiziționează utilaje

Comuna Lespezi va beneficia de un nou utilaj. Primăria din localitate va cumpăra o autobasculantă, echipată cu benă basculabilă. Comisia de evaluare va alege oferta furnizorului cu prețul cel mai mic. Licitația va avea loc la începutul anului 2021

Angajații din Primăria comunei Lespezi, județul Iași, vor beneficia de noi instrumente de lucru. Pe data de 08.01.2020 este programată licitația pentru achiziția unei autobasculante, cu masa totală de 3.500 kg, cu benă basculabilă. Prevederea bugetară a procedurii este de 168.370 lei, fără TVA, aproape 35.000 de euro. Noul utilaj va fi folosit pentru activitățile de gospodărire. Durata contractului de leasing va fi de 12 luni. Garanția utilajului trebuie să fie de 12 luni, în limita a 100.000 kg.

„Garanția trebuie să acopere toate costurile rezultate din remedierea defectelor în perioada de garanție, dar fără a se limita la: demontare, inclusiv închirierea de unelte speciale necesare pe durata intervenției, transport prin intermediul transportatorului, inclusiv transport internațional, diagnoza defectelor, inclusiv costurile de personal, repararea tuturor componentelor defecte sau furnizarea unor componente noi, înlocuirea părților defecte, testarea pentru a asigura funcționarea corectă, repunerea în funcțiune”, se arată în caietul de sarcini.

Furnizorul trebuie să onoreze contractul în termen de 60 de zile de la semnarea contractului

Firma care va câștiga licitația va suporta cheltuielile legate de transport.

„Autoutilitara va fi livrată calitativ și cantitativ la sediul autorității contractante. Autoutilitara va fi livrată complet echipată, cu toate autorizările necesare obținute de furnizor și în stare de circulație, respectiv de lucru. Termenul de livrare este de 60 de zile calendaristice de la primirea de către furnizor a comenzii de livrare emisă de achizitor. Autoutilitara este considerată livrată când toate activitățile din cadrul contractului au fost realizate și acesta funcționează la parametrii agreați. Autoutilitara va fi însoțită de toate părțile componente necesare punerii în funcțiune și menținerii în funcțiune. Transportul și toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a furnizorului”, se mai arată în documentația procedurii.

Primăria Dumești cumpără buldoexcavator pentru intervenții în cazul alunecărilor de teren

Pe data de 28.12.2020, și Primăria comunei Dumești demarează o licitație pentru achiziția unui utilaj, de data asta fiind vorba despre un buldoexcavator. Utilajul va fi folosit pentru intervenții în caz necesitate, cum ar fi: incendii, înzăpeziri, inundații, alunecări de teren. Va fi folosit și la amenajarea terenurilor. Prevederea bugetară a licitației este de 310.273 lei, fără TVA, aproape 65.000 de euro.

„Furnizorul va pune la dispoziția autorității contractante lista unităților de service autorizate de către producătorul buldoexcavatorului. Garanția trebuie asigurată atât pentru piesele de schimb, cât și pentru manopera aferentă înlocuirii acestora de către un service sau agent economic autorizat de producătorul utilajului achiziționat sau de furnizorul acestuia pentru fiecare utilaj în parte. La orice reparație executată se vor folosi numai piese noi, de origine și materiale tehnice certificate și agreate de producător și RAR”, se arată în caietul de sarcini.

Conform caietului de sarcini, utilajul trebuie să aibă un motor cu 91 CP, capacitate cilindrică de 4.500 cm cubi, viteză de deplasare de minimum 36.7 km/h, cupă încărcător, sistem hidraulic, cabină cu sistem de ventilație și încălzire, cupă excavare.

Adauga un comentariu