S-a deschis primul magazin din țară de unde românii pot cumpăra colete pierdute! Sunt pachetele comandate de pe site-uri cunoscute din străinătate, dar care nu au reușit niciodată să ajungă la destinatari. Românii curajoși pot cumpăra din magazinul din București un colet despre care nu știu nimic. Ideea are mare succes în străinătate de ceva timp, dar se pare că este atractivă și pentru români. Clienții sunt fascinați de conceptul ,,mystery box.”
S-a deschis primul magazin din țară de unde românii pot cumpăra colete pierdute!
Un magazin din Capitală s-a deschis recent și a stârnit deja interesul multor clienți. Românii care intră în magazin pot cumpăra un colet la kilogram, despre conținutul căruia clientul nu cunoaște nimic. Coletele sunt cumpărate online în regim en-gros, iar primii clienți au avut parte de surprize. Unii au cumpărat obiecte și produse pe care le-au dat altora pentru că nu aveau nevoie de ele. Cu toate acestea, conceptul de ,,mystery box” îi fascinează pe clienții magazinului. Românii fac „unboxing” sau despachetare într-un spaţiu special amenajat din magazin.
„Am aflat că se pot achiziţiona şi pot aduce o aventură, emoţii, şi să le dăm a doua viaţă coletelor pierdute. Sunt categorii mixte, de la electronice până la casă şi grădină, jucării, orice. Nici noi nu cunoaştem, cum le achiziţionăm, aşa vi le oferim.”, a declarat reprezentantul magazinului, pentru Observator News.
Magazinul din România care a dat o lovitură supermarketurilor
Recent, Comtim, cel mai mare producător de carne de porc din România, a inaugurat primul magazin propriu în Capitală. După 20 de ani de activitate bazată pe parteneriatele cu supermarketurile, compania dorește să ajungă mai aproape de clienți, care vor avea posibilitatea de a cumpăra carne și produse din porc direct de la sursă, fără adaosurile comerciale practicate de marile lanțuri de magazine.
Comtim vinde anual peste 900.000 de porci către supermarketuri, iar carnea sa este una dintre cele mai căutate de pe piața românească. Extinderea Comptim pe cont propriu reprezintă o lovitură pentru marile lanțuri de magazine și supermarketuri din țară. Comtim vrea să construiască o relație directă cu clientul, iar deschiderea magazinului propriu în București ar putea fi doar începutul unei rețele extinse la nivel național.
Mai multe supermarketuri deschise recent în țară au dat lovitura cu vânzări record. Este și cazul hipermarketului La Cocoș din Brașov, care a avut un număr uluitor de clienți chiar din prima zi de deschidere a centrului comercial și continuă să aibă vânzări record.