Salubris a anunțat că intenționează să schimbe piesele la mașinile din parcul auto
Aproape în fiecare an, Salubris trebuie să înlocuiască anumite piese la mașinile pe care le folosesc angajații, ca să întrunească normele și condițiile de funcționare. Astfel, compania a lansat o nouă licitație pentru 16 loturi de piese.
Salubris cumpără piese de schimb
Licitația este organizată pe data de 28 martie 2025, iar contractul va fi semnat pe o durată de 12 luni. Valoarea totală a investiției este de 2.845.550 lei, fără TVA, aproximativ 571.000 de euro. Contractul este împărțit în 16 loturi, în funcție de modelul mașinilor, Multicar, Dacia, Volkswagen, Iveco, Man, Renault, Daf, Mercedes, utilaje Nilfisk, Schaeff, JCB, Komatsu, Tana, automăturători. Compania a organizat și anul trecut o licitație asemănătoare pentru piese de schimb. Firma care va veni cu oferta cea mai ieftină va fi declarată câștigătoarea licitației.
„Produsele solicitate: Lot 1 Acumulatori; Lot 2 Electrice, Lot 3 Piese Bucher, Lot 4 Piese Boschung, Lot 5 Piese Dacia, Lot 6 Piese DAF, Lot 7 Piese Hako, Lot 8 Piese Iveco, Lot 9 Piese JCB, Lot 10 Piesa MAN, Lot 11 Piese Mercedes, 12 Piese Nilfisk, Lot 13 Piese Opel, Lot 14 Piese Renault, Lot 15 Piese Schaeff, Lot 16 Piese Tana, Lot 17 Piese Volkswagen. Beneficiile pe care autoritatea contractantă intenționează să le obțină după furnizarea produselor sunt: creșterea competitivității prin îmbunătățirea resurselor, optimizarea procesului de colectare a deșeurilor, scăderea costurilor de operare, creșterea nivelului de satisfacție a clienților, eficientizarea procesului de desfășurare a unor activități”, este precizat în caietul de sarcini.
Conform datelor de la Salubris, achiziția ar trebui să crească eficiența angajaților și calitatea serviciilor oferite.
„Misiunea Salubris SA este de asigurare a unor servicii moderne și performante de salubrizare în municipiul Iași, care să contribuie la eforturile comunității de dezvoltare economico-socială durabilă și de protejare a mediului. Obiectivele strategice ale Salubris SA sunt: creșterea competitivității, extinderea ariei deservite în județul Iași, creșterea nivelului de satisfacție a clienților”, este prezentat în documentația procedurii.
Firmele trebuie să respecte indicațiile
Pentru a primi contractul, firmele trebuie să respecte condițiile impuse de Salubris SA. În ceea ce privește livrarea produselor, firma câștigătoare este responsabilă pentru transport și siguranță. Toate mașinile de gunoi transportă deșeurile la Depozitul Ecologic Țuțora. Zilnic, sunt colectate sute de tone de gunoaie aruncate de cetățenii din municipiul Iași.
„Contractantul va ambala și eticheta produsele furnizate, astfel încât să prevină orice daună sau deteriorare în timpul transportului acestora către destinația stabilită. Dacă este cazul, ambalajul trebuie prevăzut astfel încât să reziste, fără limitare, manipulări accidentale, expunerii la temperaturi extreme, sării și precipitațiilor din timpul transportului și depozitării în locuri deschise. Transportul și toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului. Produsele vor fi asigurate împotriva pierderii sau deteriorării intervenite pe parcursul transportului și cauzate de orice factor extern”, mai este specificat în caietul de sarcini.
Piesele de schimb ar urma să ajungă la Salubris în această primăvară, dacă licitația va decurge conform planului și nu vor apărea probleme cu ofertele transmise din partea firmelor.