Magazin

Sănătatea angajaților tăi este importantă! Iată cum poți să creezi un mediu sănătos pentru ei

Publicat: 20 oct. 2021

Sănătatea angajaților tăi este extrem de importantă și aici nu trebuie să te gândești neapărat la oferirea unei asigurări medicale, deși acest aspect ar fi și el unul optim. Acum este vorba strict de mediul de la locul de muncă, despre cum este întreținut biroul și cum este supravegheată curățenia constantă.

Iată câteva aspecte care pot contribui la sănătatea angajaților tăi în așa fel încât să fie mai productivi și să se simtă apreciați:

  • Angajează femei de serviciu serioase

Este foarte important ca femeile de serviciu să-și facă treaba cu dedicație și multă atenție, pentru că de ele depinde foarte mult sănătatea angajaților tăi, inclusiv a lor. Ce înseamnă o curățenie perfectă la birou, mai exact? Înseamnă că zilnic este șters praful de pe mese, de pe pervaz, este aspirat pe jos, sunt udate florile, geamurile sunt spălate regulat și în fiecare dimineață trebuie să aerisească încăperea. 

  • Fii atent la aerul din încăpere 

Umiditatea din aer este extrem de nocivă pentru sănătatea oricărui om, pentru că sporește bacteriile, alergiile, germenii și creează foarte mult mucegai pe perete. Toate aceste aspecte negative afectează sănătatea angajaților tăi și conferă un mediu de lucru extrem de dăunător. 

Nivelul ridicat de umiditate, adică peste 50%, creează foarte mult mucegai pe perete. Pe lângă faptul că este inestetic, ceea ce ar trebui să fie cea mai mică problemă, este și foarte dăunător pentru sănătate. Excesul de mucegai dezvoltă probleme de respirație, poate duce la boli de plămâni și chiar și la astm. 

Este destul de greu să ții sub control umiditatea din încăpere, mai ales că poate până acum nu te-ai gândit la importanța acestui aspect. De aceea s-au inventat dezumidificatoarele industriale care te vor salva de bolile respiratorii. Alege cele mai bune dezumidificatoare de la Fral.ro și arată-le angajaților tăi că îți pasă de ei. 

  • Fitness și multe fructe

Nu multe locuri de muncă fac așa, dar tu nu trebuie să fii ca ceilalți. Ai grijă de sănătatea alimentară a angajaților tăi prin aprovizionarea multor fructe și sucuri naturale în birou. Să ții în evidență paharele curate sau fiecare angajat să aducă paharul lui, să ții un coș mare cu fructe zilnic, să fie de preferabil fructe de sezon și cumpără dozatoare de apă potabilă în birou. Astfel angajații vor fi și mai fericiți și mai productivi din moment ce simt că sunt apreciați. 

Poți să angajezi un antrenor personal care să țină cursuri de fitness, aerobic sau chiar yoga de câteva ori pe săptămână, pentru ca angajații să se simtă activi și energici, mai ales dacă munca lor este constituită din muncă de birou. 

  • Fii alături de ei

Sănătatea mentală a angajaților tăi este la fel de importantă ca sănătatea lor fizică. Nu ignora eventualele semne care au o legătură cu starea lor mentală și sufletească, pentru că cel mai probabil ei doresc să fie auziți. Vorbește cu ei în particular, ascultă-i, ajută-i și dacă situația este mult mai gravă, să îi sfătuiești și eventual să le plătești câteva ședințe la psiholog. Sănătatea mentală este un aspect extrem de serios. 

Așadar, nu neglija sănătatea angajaților tăi, fie că este vorba de cea fizică sau cea mentală, pentru că ei nu sunt slujitorii tăi, ci colegii tăi, iar tu trebuie să te porți ca un lider adevărat care știe să țină situațiile sub control. Nu este loc de egoism, de aceea este bine să ții în evidență toate punctele de mai sus. 

Sursa foto: Pexels.com

 





Comentarii
  • nu mai faceti competitie aiurea , nu incurajati barfa si rautatile , lasati teoriile , nu va intereseaza angajatii , asta e de fatzada , va intereseaza doar profitul!!!!

Adauga un comentariu