Titlurile zilei

Scandal-monstru în Kaufland Tudor Vladimirescu, din Iași! Poliția a intervenit de urgență pentru a face pace între un client nervos și cunoscuta rețea de supermarketuri – FOTO

Publicat: 01 mai 2021
Magazinul Kaufland Tudor Vladimirescu, un echipaj de poliție, bon fiscal
Magazinul Kaufland Tudor Vladimirescu este reclamat de un ieșean nemulțumit, care susține că a i s-a cerut să plătească de două ori produsele pe care voia să le achiziționeze. Ulterior, a apărut o eroare de sistem la casa de marcat, la plata cu cardul. Ieșeanul a solicitat intervenția unui echipaj de Poliție pentru soluționarea conflictului

Un conflict a izbucnit, ieri, în Vinerea Mare, în Kaufland Tudor Vladimirescu, din Iași. Un client care a vrut să plătească cumpărăturile cu cardul susține că i s-a cerut să le plătească de două ori din cauza unei erori a angajatului. A chemat Poliția pentru că reprezentanții magazinului nu au vrut să soluționeze problema, susține reclamantul

Un scandal-monstru a izbucnit ieri, în jurul prânzului, în magazinul Kaufland Tudor Vladimirescu, din Iași. Pentru a media conflictul dintre un client nemulțumit și reprezentanții magazinului, a fost nevoie de intervenția unui echipaj de Poliție. Dan C., unul dintre clienții fideli ai magazinului Kaufland Tudor Vladimirescu, susține, în cadrul reclamațiilor transmise către „BZI”, că a vrut să plătească cumpărăturile cu cardul. Tranzacția a fost aprobată, însă în momentul în care a intervenit la casa de marcat un angajat al magazinului, situația a luat o întorsătură neașteptată.

„Am fost acum o oră și jumătate (n.r.- în jur de ora 12:00) în magazinul Kaufland din Tudor Vladimirescu, am pus mai multe produse în coș, am plătit cu cardul, iar tranzacția a fost aprobată. Un domn a venit la casa de marcat, a apăsat pe un buton și a resetat sistemul. Când a venit doamna casieră să încaseze banii, a zis că tranzacția nu apare pe casa de marcat și e ca și cum nu am plătit.

Era ca și cum banii ar fi blocați pe drumul de la bancă spre comerciant și mi s-a spus că trebuie să plătesc din nou produsele. Era vorba de 56 de lei, nu o sumă mare, neapărat, dar nu asta contează. Am solicitat să vină un șef de magazin. A venit, am cerut un bon, ceva la mână care să demonstreze că nu au intrat banii în casa de marcat. Acesta mi-a zis să sun la bancă, să anulez tranzacția. Adică rezolvă-ți problema ta, nu e problema noastră. Nu cred că a fost o eroare de sistem, ci o greșeală a angajatului”, spune Dan C.

Dan C., reclamant: „Am chemat Poliția. Mi-a zis șeful de magazin că nu stă de vorbă cu mine, că sunt nervos. Normal că eram nervos”

Situația a degenerat după ce ieșeanul susține că, nervos fiind și neavând nicio reacție pozitivă din partea reprezentanților magazinului Kaufland Tudor Vladimirescu, a solicitat ajutorul unui echipaj de Poliție.

„Am chemat Poliția. Mi-a zis șeful de magazin că nu stă de vorbă cu mine, că sunt nervos. Normal că eram nervos. Oricine ar fi fost așa în locul meu. Mi-au dat o foaie A4 cu un bon anulat, în cele din urmă, după a venit echipajul de Poliție. Am sunat la bancă, am anulat tranzacția care mi-au spus că se anulează cu mențiunea «dacă comerciantul ne va solicita din nou această sumă», adică să plătesc din nou. Dacă plătesc din nou, le fac plângere penală.

Aici nu e vorba numai de bani, ci de modul de abordare a situației. Modul lor de a-și bate joc de clienți. Am stat 45 de minute în magazin și, dacă nu venea Poliția, nu stăteau de vorbă cu mine. Nu ne interesează, rezolvați-vă problema. Înțeleg că sunt sărbătorile, e aglomerat, dar nu e normal ce se întâmplă. La call center-ul Kaufland am sunat și a durat 25 de minute până a răspuns cineva. Nu m-au ajutat cu nimic nici cei de acolo. Toată lumea face greșeli, dar aici a fost bătaie de joc din partea lor”, povestește Dan C.

Dan C., clientul nemulțumit din Iași, spune că a depus mai multe reclamații la OPC în ultimii ani

Ieșeanul este client fidel al rețelei de magazine Kaufland și spune că a sesizat des autoritățile cu privire la neregulile din magazine, cele mai frecvente fiind cele referitoare la prețul de la raft diferit de cel de la casa de marcat.

„Am mai avut probleme cu magazinul Kaufland. Prețul de la raft era umflat la casa de marcat. Am depus reclamații la OPC (n.r.- Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului- CJPC Iași). Nu știu dacă s-au luat măsuri în situațiile reclamate de mine. Plătesc în general cu cardul și bonul poate fi anulat de la casa de marcat, de exemplu, dacă nu ai bani să cumperi produsele. Pe bonul anulat ce mi l-au dat e o ștampilă și arată ca un bon anulat. Am plătit produsele a doua oară, tot cu cardul, și nu au fost probleme”, mai spune Dan C.

În urmă cu numai o săptămână, o nouă reclamație a vizat magazinul Kaufland Podu de Piatră, reprezentanții cunoscutei rețele de supermarketuri recunoscând greșeala printr-un răspuns oficial transmis redacției „BZI”. Un ieșean care a cumpărat 12 cutii cu fasole le-a desfăcut când a ajuns acasă și a constatat cu stupoare că acestea conțin doar apă.

Unul dintre cei mai mari angajatori din România are 600 de angajați în magazinele Kaufland Iași

Reprezentanții Kaufland nu au oferit un punct de vedere referitor la situația de ieri, 30 aprilie 2021, din magazinul Kaufland Tudor Vladimirescu, până la închiderea ediției. Rețeaua de magazine este des reclamată de ieșenii nemulțumiți. Sunt situații în care ieșenii au dat în judecată Kaufland și au reușit să obțină despăgubiri, așa cum este și cazul femeii care și-a rupt mâna în timpul cumpărăturilor făcute în unul din magazine. Kaufland este prezent în România din anul 2005, fiind cel mai mare lanț de hipermarketuri, urmat de Carrefour și Metro, după valoarea vânzărilor.

Strategia companiei este diferită de cea a competitorilor săi direcți: Kaufland este primul lanț de hipermarketuri care a intrat în orașele mici din România, cu 25.000-40.000 de locuitori. În magazinele Kaufland Iași lucrează, în medie, câte 150 de angajați. În februarie 2008, Kaufland România avea circa 5.650 de angajați, la sediul central, în cele 31 de magazine, precum și la sediul logistic situat în Parcul Industrial Ploiești. În prezent, compania a ajuns în topul angajatorilor privați din România, după Petrom și Dacia, cu un total de 13.500 de salariați. În 2019, Kaufland România a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 miliarde de euro.





Comentarii
  • Si daca te-a ars de ateta ori,de ce esti CLIENT FIDEL????Sunt destule alte marketuri de acelasi profil in zona!Sunt si magazinele noastre autohtone..dar deh,alta-i cand te face un neamt.

  • Păi tocmai aici e problema!Ca ne-am distrus economia și ne-am lasat bandiți,nu mai suntem in stare sa avem marfa autohtonă din cauza mafiei existente.Ar trebui să dispară și Kaufland si Metro ,Carrefour,Lidl,Mega,Selgros,etc și toate cele venite din UE.Suntem robii celor din UE și jucam cum vor ei,din pacate nu mai stim sa fim ROMANI.Ar trebui să respingem U E și sa ne autogospodarim!,dar nu se vrea asta de catre cei de la guvernare,parlament,și președintele asta neamt.

  • Daa desigur, si in loc de kaufland lidl etc ,sa reapara buticurile de langa blocuri cu angajati cu salar minim pe economie.

  • Asa am patit si eu, am platit 390 ron, de pe aplicație imi arata tranzacția efectuată dar la ei in sistem arată ca era blocată si mi-am luat la *** nici cumparaturi nici banii inapoi.

  • CEL MAI BN E SATI FACI TU MURATURILE MANCAREA TOATA EU FAC TOTU IN CASA.. CIOCOLATA TOT TORT NU AM NEV SA MERG LA MAGAZINE DELOK

  • Un asemenea individ vrea să ne întoarcem la magazinele de acum 80 de ani cu vânzare la baracă și bani zoiosi. Bun s a greșit, și…? Se face sesizare și primești banii înapoi. Atenție sporită trebuie oriunde.

  • Mi s-a întâmplat și mie ori sa nu înregistreze tranzacția, ori sa nu funcționeze cardul, ori sa plătesc de doua ori aceleași produse, dar mereu se rezolvă cu Banca, nu cu respectivul comerciant. Dacă nu cititi cu atenție cine vă rezolva problema apărută vă enervați degeaba. In mod normal acest individ trebuia amendat de poliție. Nu suni la 112 pentru nerespectarea unei clauze dintr-un contract civil. Te adresezi justiției, după ce ai epuizat toate căile amiabile de rezolvare a problemei. Repet că Banca îi rezolva problema fara alte comentarii! Mulți vor card, vor conturi bancare, împrumuturi sau alte chestii, dar nu sunt in stare sa înțeleagă corect ce presupun aceste servicii bancare!

  • Ba, incetati sa lehaiti aiurea. Omul are dreptate! Si se poate intampla oriunde, nu numai in Kaufland. Imi tragi banii de pe card si ma pui sa mai platesc o data? Omul are perfecta dreptate! Si un leu sa fie, nu-i corect.

  • Mai localnic și Daniel…se vede treaba ca va place sa va dati mari,ca le stiti pe toate….Dar de fapt sunteti p….i grămadă adunati,parveniți și încântați.Pana cand o sa înțelegeți că străinii și interesele U E ne conduc,o sa va crească par in palma…

  • Mai vanzotorela….Sa stii ca in Kaufland,Carrefour, Lidl,etc salariile sunt mai mult decat foarteeeee mici,cu 100 de lei mai mari decât minim pe economie,și își bat joc de tine 100 de sefi,esti sclavul străinilor,si oricum intri acolo pe pile.Cu magazinele de cartier scartier ai face mai multe locuri de munca si ar mai creste consumul,economia,etc.
    Au daramat fabrici ca sa faca supermarketuri și mall.Darami industria și faci mall!Halal management,halal conducători,gen Alexe,Chirica-anchetati de DNA,sau Citu,Orban și Johanis-vanduti străinilor.

  • POTZI SATZI FAGI SINGUR MANCARE IN CASA
    NU AI NEVOIE DE KUMPARATURI
    INTRUN AN ECONOMISESTI MULTI BANI
    POTI SA IEI MANCARE DE LA TARANI – IEFTIN SI BUN GATA FACUTE
    NU TE OBLIGA NIMENI SA MERGI LA SUPER-MARKETT

  • Dan. C pe langa ca esti analfabet, mai esti si calic si prost!
    Fac pariu ca esti asistat social si nu ai muncit in viata ta o zi!!!

  • Din păcate la magazinele Kaufland se practica serviciile foarte proaste ale angajaților fata de clienți. A devenit o moda sa-și trateze clienți cu un dezgust total iar când chemi un șef de al au un comportament foarte arogant. Eu lucrez afara, acest lucru , dacă se întâmpla , este văzut cu totul altfel, cu total respect fata de client. Eu cred ca șefi din Germania habar nu au de comportamentul angajaților din România, au o prea mare încredere in reprezentanți lor din teritoriu. Oricum eu prefer sa cumpăr din alt magazin chiar dacă trebuie sa ma deplasez mai mult. Serviclle oferite de angajați Kaufland merg pe o panta descendenta in ritm accelerat

  • Voi astia care comentati la adresa supermarketurilor, faceti pe prostii sau asa sunteti? In caz ca nu vreti sa vedeti, nu marile companii fac asta ci tot smecherasul de angajat roman. Ce vina are concernul ca romanii incearca sa te reguleze? La magazinul din coltul blocului unde marfa e mai proasta si mai scumpa va place mai mult? acolo nu faceti reclamatii ca luati „pe caiet”

  • Simplu, nu iti place de ce servicii ofera un magazin, atunci nu cumpara de acolo, inca sunt si magazine de cartier, pentru nostalgici. In rest, in ca un articol facut in speranta ca sare Kaufland cu o sponsorizare ceva.

  • Bonul anulat iti returneaza banii in 2 zile lucratoare.
    Iar anularea bonului nu poate fi facuta de casier fara acordul „sefului de case”

  • Pentru SUPERMARKETT , stri tu fa strigi degeaba , nu vezi că îs surzi?? N auzi că vor să fie domni să meargă la cumpărături ? Sa cumpere laptele gata fiert că le e lene să fiarbă un kil de lapte?!? . Normal că e infinit mai practic benefic și economic , sa cumperi de la țărani din sate , și să ți gătești tu , cu mana ta , proaspăt și fără chimicale , fara cozi și comisioane și nervi la casa de marcat. Te felicit că ești deștept și ai prins ideea😋!

  • I-a auzi, fasole la cutie. Ce are fasolea din piata? E mai sigur asa.
    O plata facuta gresit, banii se returneaza. Multa galagie pentru nimic.

  • La fata locului nu a venit si marele comisar Moraru Catalin sa faca ancheta? Se pricepe sa faca incurcaturi in anchete..

  • Pana la urma daca suni la 112 fara a avea o urgenta majora, esti amendat……………………….

    Am auzit de cineva care a sunat la 112 ca sa opreasca un viol, intre timp fata a reusit sa scape de violator iar telefonagiul care a alertat politia a fost amendat.

    Aici a fost amendat pt. urgenta cu cumparaturile?

    Stie cineva?

  • Bogozan, cardul bancar este util și este emis și de CEC Bank sau de Banca Transilvania. Nu numai de bănci străine. Dacă nu știi cum se utilizează, nu știu de ce îi faci pe alții prosti. Este mai practic sa faci o plata cu cardul sau cu telefonul decât să umbli cu bani și să tot primești rest sau sa nu ai bani exacți.
    Străinii și interesele U.E., care tot bati câmpii că ne conduc, nu au nicio vina pentru nesimțirea noastră, ca popor. Noi suntem cei care nu știm ce vrem și nu suntem în stare sa ii ajungem din urmă ca grad de civilizație și bunăstare.
    Mai călătorește prin Europa, mai studiază, interacționează cu diverși europeni și ai să constați că debitezi tâmpenii.
    Aia cu interesele U.E. și ale străinilor sunt exact tâmpeniile unor nesimțiți și puturoși care se complac în a nu face nimic. Când nu faci nimic și aștepți să vina străinii sa îți dea de mâncare, sa îți dea de lucru, sa tot îți dea, normal că gândești prost.
    Au distrus străinii și U.E .industria, agricultura și ce a mai fost pe aici sau tot românii au furat și distrus această țară? Mai gândește-te! Dar gândește-te bine!

Adauga un comentariu