Diete si regimuri

9 sfaturi alimentare simple pentru reducerea colesterolului rau

Publicat: 02 iul. 2020
colesterolul
Sfaturi alimentare simple pentru reducerea colesterolului rau

Sfaturi alimentare simple pentru reducerea colesterolului rau. Monitorizați-vă greutatea și mâncați mai puține grăsimi saturate. Pentru a scădea colesterolul rău iata 9 sfaturi ușor de urmat.

Înlocuiesc untul cu o margarină sterolă

Prin creșterea colesterolului rău în intestine înainte de a intra în fluxul sanguin, substanțele vegetale care sunt steroli pot scădea nivelul cu 10% în 2 săptămâni. Doza optimă este de 20 g de margarină pe zi sau 10 g + 1 iaurt sau 1 specialitate lactată îmbogățită cu steroli vegetali.

10 migdale pe zi

Sau nuci. Aceste fructe oleaginoase conțin acizi grași nesaturați, aminoacizi și fibre care ajută la reducerea cheagurilor de sânge și la „expulzarea” colesterolului din organism. Alaturi de un fruct proaspăt bogat în fibre, este gustarea potrivită!

Sfaturi alimentare simple pentru reducerea colesterolului rau. Elimina grăsimea din carne

Indepărtati grăsimea vizibilă de pecarne inainte de a o gati, dar si pielea păsărilor de curte.

Doar albus

Dacă galbenusul gras și bogat în colesterol rău ar trebui consumat cu moderație, albusul nu pune probleme. Deci, în omlete sau prăjituri, reducem la jumătate numărul de gălbenușuri indicate și păstram toate albusurile.

Orez integral

Orezul integral crește rația zilnică de fibre care scade absorbția intestinală a colesterolului.

Terci

Fulgi de ovăz + lapte de migdale + câteva semințe uleioase + bucăți de fructe proaspete: aceasta este o formulă de mic dejun bogată în fibre și acizi grași buni, bună pentru inimă.

Legume

Plantele cele mai bogate în fier sunt păpădia, spanacul. Fierul legumelor este mai bine asimilat atunci când sunt mâncate cu alimente care conțin fier din carne si peste. Așadar, consuma legumele alaturi de carne și pește.





Adauga un comentariu