Economic Local

Spitalul de Neurochirurgie din Iași schimbă mobilierul din saloane! Paturile și noptierele vor costa 1,8 milioane de euro

Publicat: 15 oct. 2020
Spitalul de Neurochirurgie din Iași cheltuiește 1,8 milioane de euro pentru dotarea spitalului
Saloanele din Spitalul de Neurochirurgie din Iași vor fi dotate cu 330 de paturi acționate electric

Saloanele de la Spitalul de Neurochirurgie vor fi dotate cu paturi acționate electric. Și mobilierul va fi schimbat. Contractul se va desfășura prin intermediul unui acord-cadru. Comisia de evaluare va alege ofertele cu prețul cel mai mic

Spitalul Clinic de Urgență „Prof. Dr. Nicolae Oblu” Iași achiziționează mobilier de spital format din ansambluri de paturi și noptiere. Pe data de 13.11.2020 este programată licitația, cu o prevedere bugetară de 8.685.000 lei, fără TVA, aproximativ 1,8 milioane euro.

„Autoritatea contractantă prestează servicii publice medicale, reușind ca prin modul de organizare și funcționare a clinicilor să ofere ajutor și tratament pacienților nu doar la nivel județean, ci la nivel regional, colaborând atât vertical, cât și orizontal în acest sens cu multiple unități medicale. Este prioritară creșterea calității serviciilor de asistență medicală prin asigurarea nivelului obligatoriu de dotare a secțiilor, adaptate nevoilor pacienților care se află în recuperarea funcțiilor normale ale organismului. Paturile solicitate dispun de anumite funcții ce permit o mai bună mobilizare, absolut necesară pacienților noștri”, se arată în caietul de sarcini.

Contractul se va desfășura prin intermediul unui acord-cadru. Necesarul este de maximum 330 de paturi și 330 de noptiere.

Paturile din saloane vor fi acționate electric

Conform caietului de sarcini, paturile vor fi acționate electric pentru asigurarea unui confort crescut pacienților.

„Totalitatea mișcărilor să fie acționate electric, ridicarea electrică a porțiunii spatelui până la minimum 67 grade, poziționarea electrică a porțiunii pentru picioare până la minimum 45 grade, posibilitate de retractare a patului și a saltelei cu minimum 25 cm, tăblia de la cap și de la picioare să fie demontabile, laterale duble care urmăresc mișcarea de ridicare a porțiunii spatelului; la coborâre, lateralele să intre sub cadrul patului pentru a facilita transferul pacientului, coborârea lateralelor să se facă cu o singură mână, patul să fie prevăzut cu alarmă pentru unghiul sub care se află porțiunea patului”, sunt câteva dintre caracteristicile tehnice ale paturilor cuprinse în obiectul procedurii de achiziție.

Echipamentele trebuie să aibă o garanție de minimum 24 de luni. În prețul final intră și instruirea personalului medical. În ceea ce privește noptierele, acestea trebuie să fie mobile, cu masă pentru servirea hranei, să fie prevăzute cu sertar și ușă pentru dulap, cu raft detașabil și perforații pentru ventilație. Produsele vor fi folosite în saloane și secțiile de terapie intensivă.

Primăria Iași cumpără măști de protecție pentru învâțământul preuniversitar

În altă ordine de idei, Primăria Iași a lansat licitația pentru achiziția unui lot de măști de protecție ce vor fi folosite de elevii din municipiu. La procedura cu o estimare bugetară de aproape 400.000 euro s-au prezentat nu mai puțin de 18 firme. Este vorba despre Neramod Distribution SRL, Qmobili SRL, Valdomedica Trading SRL, Dolex Com SRL, Sanrotex Trading SRL, Corporation Rom – Cons Equipment SRL, Alison Hayes SRL, Airo Medical SRL, Techtex SRL, Kardinal Atractiv SRL, Euro-Audit Service SRL, Dental Vladmed V&M SRL, Global Treat SRL, Viviene SRL, S.I.A.T. Consulting Service SRL, Azera Trade SRL, Top Trade Medical SRL, S&S Groupe Prodimpex SRL. Comisia de evaluare va alege prețul cel mai mic. Pentru elevii din clase 0 – IV vor fi furnizate 980.000 de măști, de dimensiuni reduse, care să se potrivească cu fața elevilor.

Pentru elevii din clasele V – XII se va asigura un necesar de 550.000 măști. Produsele trebuie să aibă un termen de valabilitate de 2 ani de la data producerii și de 12 luni de la data livrării. Măștile trebuie furnizate în termen de 30 de zile de la data semnării contractului.





Adauga un comentariu