Titlurile zilei

Țeapă la livrările Glovo din Iași! O ieșeancă s-a trezit cu nota de plată umflată. Curierul a ridicat din umeri

Publicat: 02 ian. 2021
Curier pe bicicletă, în timpul livrărilor comandate prin aplicația Glovo
Clienții din Iași sunt nemulțumiți de servicile Glovo

Livrările la domiciliu, afacere care a explodat în timpul pandemiei, nu sunt apreciate de toți clienții. O ieșeancă se chinuie de trei luni să-și recupereze banii de la o comandă greșită. Operatorii companiei au recunoscut greșeala, dar prejudiciul nu l-au achitat

Probleme la livrările făcute prin aplicația Glovo. În luna octombrie 2020, o ieșeancă a comandat consumabile pentru o țigaretă electronică. Pentru asta, a folosit aplicația Glovo. Pentru că beneficia de reduceri, prețul final a ajuns la 31 lei. Însă, la ușă, lucrurile s-au schimbat.

„Am dat comandă de pe aplicația Glovo cu un total de 34 lei, plătită cu cardul. Când a venit curierul cu comanda mi s-a cerut în plus suma de 51 de lei. Puteam să nu-i dau banii, dar am zis că nu are nicio vină cel care aduce comanda. Ulterior am fost anunțată că a fost o eroare de la ei și mi s-a perceput costul normal și nu mi s-a aplicat oferta, asta după ce am plătit și mi-a fost acceptată plata cu cardul.

Pe lângă că mi-au fost încasați bani în plus, mi-a fost greșită toată comanda, am primit cu totul altceva, și am anunțat că nu este aceea comanda mea. Din luna octombrie tot discut cu operatorii, mi s-au promis banii încă de atunci, însă nu am primit nimic, nici banii pe comanda care a fost greșită. Inițial, domnii de acolo mi-au spus că poate întârzia din cauza băncii, că nu știu ce s-a întâmplat, că vor trimite”, a precizat Beatrice-Maria Zaplitnii. În trecut au fost semnalate probleme și la firmele din Iași, care fac livrări la domiciliul, cum ar fi Take and Eat.

S-a lovit de lipsa de disponibilitate a operatorilor Glovo

Ieșeanca povestește că a trimis aproximativ 60 de mail-uri, dar tot degeaba, în ciuda faptului că reprezentanții companiei și-au recunoscut vina. „Când mi s-a spus că e posibil să am probleme cu banca, am scos mai multe extrasuri ca să le arăt cu nu este așa. Am trimis peste 60 de mail-uri. Trebuia să trimit trei mail-uri ca să-mi răspundă cineva și atunci ca să-și ceară scuze. Comunicarea se face foarte greu, nu au un număr de telefon ca să suni la ei, se vorbește pe un chat.

Trebuie să faci cel puțin o comandă ca să ai acces la chat. Eu nu sunt la prima comandă prin Glovo. Am mai primit mâncare rece, dar am lăsat de la mine. Am anunțat că fac reclamație la Protecția Consumatorului, moment în care mi-au închis efectiv chat-ul, nu a vrut să mai știe de reclamația mea. Este anormal ca timp de trei luni să nu lămurească cineva problema asta. La un moment dat, mi-au promis că îmi vor da un vocucher pentru transport gratuit”, a mai spus reclamanta.

Firma care administrează Glovo în România are pierderi imense

Conform ultimelor date disponibile, Glovo România este administrată prin societatea Glovoappro SRL , cu sediul social în București. Firma este controlată de compania spaniolă Glovoapp23 S.L., reprezentată de Pierre Miquel Oscar. În România, afacerea este administrată de Victor Ionuț Racariu. Ultimele date financiare nu arată o situație prea bună pentru Glovo România.

În 2019, cifra de afaceri a fost de 32,3 milioane lei, pierderi de 30,8 milioane lei, datorii de 44,1 milioane lei, cu un număr de 30 angajați. Pentru anul 2020, datele nu sunt disponibile. Ținând cont că livrăril ela domiciliu au explodat în perioada pendemiei de COVID-19, nu este exclus ca societatea să-și fi revenit din punct de vedere financiar. Reprezentanții Glovo au fost apelați telefonic la sediul din București, dar nu au răspuns pentru a oferi un punct de vedere în legătură cu soluționarea reclamațiilor. În acest moment, Glovo este prezentă în 22 de țări.





Comentarii
Adauga un comentariu