Prima pagină » Cancan ultimă oră » Temu, reacție oficială după situația în care a fost implicat Mihai Bendeac. Actorul a comandat doua covoare, dar s-a trezit cu o surpriză
Temu, reacție oficială după situația în care a fost implicat Mihai Bendeac. Actorul a comandat doua covoare, dar s-a trezit cu o surpriză

Temu, reacție oficială după situația în care a fost implicat Mihai Bendeac. Actorul a comandat doua covoare, dar s-a trezit cu o surpriză

27 nov. 2024, 22:00,
Redacția BZI în Cancan ultimă oră
Mihai Bendeac a avut o experiență neplăcută cu Temu, un site cunoscut pentru prețurile scăzute la produsele de larg consum. Actorul a comandat două covoare pentru living, atrași de prețurile avantajoase de pe platformă, dar s-a trezit cu o surpriză de proporții atunci când a primit comanda.

La început, Bendeac a fost entuziasmat de prețurile atractive, un covor mic costa 180 de lei, iar unul mai mare, 240 de lei. După ce le-a comandat, a așteptat livrarea, însă aceasta s-a dovedit a fi extrem de lentă. După mai multe săptămâni de așteptare, Mihai a observat pe e-mail că pachetul său ajunsese până în Kazahstan, ceea ce l-a făcut să devină tot mai curios despre soarta comenzii sale.

Două luni de așteptare

În cele din urmă, după aproape două luni de așteptare, Mihai a primit o notificare că pachetul său ajunsese la easybox. Când a ridicat coletul, a avut un șoc. Când a deschis pachetul, a descoperit că nu era vorba despre covoare, ci de niște cârpe care nu aveau nicio legătură cu ce comandase.

„Era un pachet extraordinar de mic și de ușor”, a povestit actorul pe rețelele sociale.

Bendeac a descris situația ca fiind o mare dezamăgire, adăugând că, dacă ar fi fost un om cu mai multe resurse, ar fi fost „un șoc” să fie nevoit să calce pe astfel de „cârpe”. Așadar, experiența sa cu Temu a fost una departe de a fi pozitivă și i-a lăsat o impresie puternică.

TEMU, drept la replică

Ulterior, echipa Temu a trimis un raspuns pe adresa redacției BZI cu privire la situația prezentată mai sus.

„Numele meu este Sabina Nallim și reprezint biroul extern de PR al Temu în Europa. Am văzut ultimul dumneavoastră articol publicat pe Temu și am dori să vă împărtășim poziția noastră cu privire la problemele abordate. Considerăm că este important să prezentăm o perspectivă echilibrată și luăm foarte în serios acuzațiile menționate în articol. Prin urmare, dorim să oferim informații suplimentare care ar putea clarifica acuzațiile în cauză.
Ați putea include aceste comentarii, integral sau parțial, în articol?

Suntem deschiși să răspundem la orice întrebări despre Temu; Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați pentru a vă împărtăși observațiile despre articolele viitoare sau acoperire.

Declarație a unui purtător de cuvânt al Temu:

„Așa cum este descris în Centrul de asistență, Temu va emite un credit de 25 de lei (livrare standard) în contul consumatorului dacă comanda ajunge cu întârziere. Temu oferă și o garanție de returnare a banilor de 90 de zile pentru probleme legate de calitate. Vă invităm să vedeți toate detaliile privind serviciul nostru extins pentru clienți și politica de ajutor post-vânzare”, a transmis Sabina Nallim, reprezentant al biroului extern de PR al Temu în Europa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`