Local

Trafic de coșmar! Coadă de mașini la intrarea în Podu Iloaiei

Publicat: 23 iul. 2020
ALT=
Trafic de coșmar! Coadă de mașini la intrarea în Podu Iloaiei

Trafic de coșmar! În aceste momente, la intrarea în Podu Iloaiei, coada de mașini se întinde pe o distanță de peste un kilometru. Periodic, în această zonă se formează cozi de mașini. Timpii de aşteptare se ridică şi la o oră, iar şoferii au nervii întinşi la maxim.

Trafic de coșmar: Coadă de peste un kilometru

Şoferii care vor să tranziteze zonă ar trebui să se gândească de două ori înainte de a face deplasarea. Coada se întinde pe o distanță de peste un kilometru și nimeni nu le dă nicio explicaţie șoferilor, neexistând poliţişti rutieri pentru a informa șoferii.

Reamintim că, în luna mai, din cauza unor lucrări de asfaltare efectuate de firma Eky-Sam, ieşenii au fost nevoiţi să aştepte chiar şi o oră pentru a înainta câteva sute de metri. Martorii povestesc faptul că firma executa lucrările cu doar două utilaje şi câţiva muncitori, ori acest lucru este de netolerat, mai ales în condiţiile în care, astăzi e prima zi în care romanii se pot deplasa fără restricţii în zona metropolitană a Iaşului.

Nu este normal că lucrările să se efectueze, cu personal redus, chiar în prima zi a săptămânii, într-o perioadă în care, culmea, tot mai mulţi oameni revin la muncă. Totuşi, lucrările ar fi trebuit să înceapă din weekend, atunci când nivelul de trafic era mai redus.

În altă ordine de idei, şoferii sunt revoltaţi pentru că nu ajung la serviciu în timp util. Prinşi în trafic sunt şi şoferii de TIR-uri, dar şi microbuze pline cu pasageri.

Eky-Sam este o firmă înfiinţată în 1997 şi care, printre altele, executa lucrări de asfaltare. Cu un număr de 177 de angajaţi, Eky-Sam, figurează în 2019 cu datorii imense la bugetul de stat. Conform site-urilor de specialitate, Eky-Sam, are o datorie de 11 631 358 lei la bugetul de stat şi un profit anual de 5 239 000 lei.

Blocaje în trafic și în zona lucrărilor la liniile de tramvai din Tudor Vladimirescu, în ritmul melcului

Lucrările la liniile de tramvai din Tudor Vladimirescu se desfășoară în ritmul melcului! Cei care tranzitează zilnic acest tronson de drum din municipiul Iaşi susțin că zilnic sunt doar cîțiva muncitori care mai mult stau decât lucrează. Se pare că viteza lor de lucru este invers de proporţională cu nervii şoferilor care sunt întinşi la maxim.

În timp ce muncitorii nu se omoară cu firea, cei care tranzitează zona sunt nevoiți să-și pună nervii la încercare așteptând zeci de minute să parcurgă cele câteva sute de metri. De această lucrare ar trebui să se ocupe George Irinel Tofan. Acesta stă toată ziua pe holurile primăriei pentru a obține PUZ-uri, dar nu se deplasează până în Tudor Vladimirescu pentru a verifica ce fac muncitorii lui.

Traficul în zona Tudor Vladimirescu este infernal la orele de vârf. Circulația se desfășoară cu dificultate la aceasta oră pe bulevardul Tudor Vladimirescu. Se circulă bară la bară, oamenii fiind nevoiță să stea zeci de minute pentru a putea tranzita zona în care ar trebui să se lucreze la foc continuu.

”E incredibil! Eu lucrez la o firmă în zonă sunt nevoit să trec de câteva ori pe acolo pe zi. Muncitorii mai mult stau decât să îşi facă treaba. Au anunțat că vor termina lucrarea anul acesta, dar mă îndoiesc că va fi așa. Dacă se va continua în ritmul ăsta, în mod sigur nu cred că termină anul acesta. Nu mi se pare normal să stai atâta timp în trafic doar pentru că muncitorii nu au chef să-și facă treaba” a declarat o persoană care trece zilnic prin Tudor Vladimirescu.





Comentarii
  • mereu este coada kilometrica acolo, nimic anormal atat timp cant nu se va lati intrarea in podul iloaiei, macar prima trecere de pietoni sa fie scoasa din uz.. ar putea face o pasarela ceva

  • Neamurile lui manivelă și mistrie, mozoliții, prăfuiții și distrușii domni injineri. Unde se adună mai mulți injineri, acolo e sigur un kkt mare la mijloc. Vrei probleme ? Injinerii sunt soluția.

  • Daca s-ar scoate trecerea de pietoni dupa peco LUK OIL la intrare din Iasi spe Podu Iloaie si ar fi posibila dupa trecerea de cale ferata sa se faca 2 benzi pe sens ar fi ok pentru circulatie ,sa faca o pasarela pietonala in fata parcului ar fi foarte bine pentru ambele parti.

Adauga un comentariu