Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi (UAIC) organizează vineri, 20 octombrie, târgul de promovare a afacerilor înființate de studenți cu sprijinul proiectului „Educația juridică și antreprenorială – cheia succesului în afaceri! (IUS SMART)”.
Evenimentul va avea loc în Sala Pașilor Pierduți (Corp A), în intervalul orar 10.00 – 16.00. Accesul la târg este deschis publicului larg, intrarea fiind liberă.
UAIC organizează un târg de promovare a afacerilor înființate de studenți cu sprijinul proiectului IUS SMART
Scopul târgului este cel de a promova produsele și serviciile noi create de firmele participante, identificarea potențialilor clienți și colaboratori / furnizori în rândul altor studenți antreprenori, încheierea de acorduri de parteneriat în vederea efectuării de stagii de practică și de a împărtăși experiențele dobândite prin intermediul proiectului în trecerea de la statutul student la cel de antreprenor.
Expozanții care vor participa la târg sunt 9 societăți comerciale înființate de studenți ai UAIC, cu finanțare obținută prin proiectul IUS SMART: SC CENTRUL DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ – FII SCHIMBAREA PE CARE O DOREȘTI SRL, SC COFETARIA POVESTE SRL, SC EMOVERE SRL, SC GERMANIS FORUM SRL, SC INSTINCT TRAINING SRL, SC JUST WAFFLE SRL, SC LUNA DE PIELE SRL, SC OPTICA INIMII MOLDOVA SRL și SC BERTHA BENZ SRL.
Prin proiectul „Educația juridică și antreprenorială – cheia succesului în afaceri! (IUS SMART)”, 350 de studenți beneficiari, selectați din regiunea de Nord-Est, au participat la un program autorizat de formare antreprenorială, financiară și juridică și la un concurs de planuri de afaceri, în urma căruia cele mai bune 21 de planuri de afaceri au primit o finanțare cuprinsă între 40.000 și 100.000 de euro, în funcție de numărul de locuri de muncă create.
Mai multe informații despre proiectul IUS SMART sunt publicate pe site: http://www.ius-smart.uaic.ro/
Probabil că vor să promoveze produsele și serviciile oferite de „afaceri”. Promovarea afacerilor in sine este un nonsens care are noimă doar pentru ego-ul afaceristului.