Local

Umilit in ultimul hal de angajatii Dedeman! Poti s-o iei razna daca patesti asa ceva – FOTO

Publicat: 20 feb. 2014

@ Ieseanul este si acum in stare de soc, dupa cele intamplate @ A vrut sa aiba confort in locuinta, insa a avut parte de cea mai neplacuta experienta din viata lui @ Cei aproximativ 50.000 de lei cheltuiti pentru achizitionarea unei centrale termice si montarea unui sistem de incalzire au fost incasati cu ambele maini de angajatii magazinului, dar ieseanul a dormit in frig toata iarna @ Reprezentantii magazinului de unde a cumparat centrala ridica din umeri

Nu a crezut ca va fi pus in aceasta situatie, desi este o persoana cu experienta si a trecut prin multe dificultati in viata. A sperat ca totul se va rezolva cu rapiditate, insa de cateva luni nu stie ce sa mai faca pentru a gasi o solutie. Totul a inceput in momentul in care si-a achizitionat o centrala termica de la firma Dedeman. De atunci, Gheorghe Lespezeanu, din comuna Probota, nu mai are liniste. A facut zeci de drumuri in Iasi si a avut multe convorbiri telefonice cu reprezentantii magazinului, dar a primit doar multe promisiuni. Situatia e aceeasi din luna noiembrie anul trecut.

Paguba de 50.000 de lei

Totul a inceput anul trecut, cand Gheorghe Lespezeanu s-a decis sa se mute la casa si sa isi asigure confortul necesar pentru un trai linistit. A hotarat sa-si cumpere o centrala pe lemne pentru a-si incalzi locuinta. A inceput cautarile pentru a gasi ceea ce isi dorea, iar in cele din urma, a decis ca promotia oferita de magazinul Dedeman este cea mai avantajoasa. A cumparat cu 9.000 de lei pe o centrala termica pe lemne, marca Ferolli, platind la fata locului factura emisa. Pe langa aceasta achizitie, a mai cheltuit aproximativ 40.000 de lei pentru celelalte componente ale instalatiei de incalzire (pompe, vas de presiune sau termostate, tevi, calorifere). Si aceste componente au fost achizitionate tot de la Dedeman. Dupa ce a achitat factura la Dedeman, s-a dus acasa si a asteptat sa vina reprezentantii magazinului cu produsul achizitionat. Insa, cand acestia au aparut, nu-i venea sa creada ochilor ce primeste.

Citeste si: Iesean omorat de un utilaj in hipermarketul Dedeman – FOTO, VIDEO

„Baietii pe care i-au trimis de la magazin mi-au adus centrala invelita in niste cartoane care se vedea ca erau de la alt produs, nu avea nimic pe ele care sa arate ca centrala era fabricata in Italia, asa cum trebuia sa fie. Nu mai spun de mantale. Cand m-am uitat mai bine, am vazut ca erau indoite. L-am intrebat pe baiat de ce sunt asa si mi-a spus ca nu stie, nu e treaba lui. Asta nu e tot. Cand m-am uitat la anul de fabricatie, scria ca e din 2010, iar eu trebuia sa primesc centrala noua din 2013, ca doar tehnologia a avansat si aici. Bineinteles ca centrala nici macar nu functiona”, a spus ieseanul.

Ba mai mult, ieseanul sustine ca nu au fost respectate toate conditiile privind regulile pe care trebuiau sa le indeplineasca reprezentantii magazinului in momentul in care i-au vandut produsul. „De exemplu, nu am semnat procesul verbal de receptie a lucrarii in momentul in care a fost facuta proba la centrala. Nici macar nu mi-au dat cartea tehnica a centralei in original, ci mi-au xeroxat-o. Nici piese de schimb pentru centrala nu am primit”, a mai spus pagubitul.

„Am stat toata iarna in frig”

Ieseanul sustine ca a fost nevoit sa cumpere lemne ca sa se incalzeasca toata iarna. „Am centrala, cu garantie de 2 ani, dar nu o pot folosi. E de tot rasul. Am stat toata iarna in frig si m-am incalzit cum am putut cu lemne. Voiam sa imi termin parterul, sa fac restul camerelor, dar nu pot din cauza centralei. Camera unde am facut focul e afumata, trebuie sa zugravesc din nou. Am bagat multi bani cand am cumparat centrala si nu cer decat sa mi-o inlocuiasca, sa-mi dea una noua. Am platit pentru o centrala noua care sa functioneze, nu o vechitura second hand, reconditionata, care nici macar nu porneste”, a mai spus Gheorghe Lespezeanu.

Citeste si: Un iesean a fost umilit in ultimul hal de angajatii de la Altex. Vezi motivul

Acesta a incercat sa discute cu reprezentantii magazinului, dar a primit doar promisiuni. „Le-am zis ca nu vreau decat sa schimbe centrala, nu-mi trebuie altceva. Le-am dat atatia bani, iar acum imi fac asta? Au zis ca pot doar sa-mi schimbe mantalele, dar cand au venit cu alea noi, nu se potriveau. Se cunoaste ca e o centrala mai veche, reconditionata. Cred ca am fost de 20 de ori la magazin sa vorbesc cu ei, iar ultima data, cand am vorbit la telefon, acum trei saptamani, mi-au zis ca nu pot sa faca nimic, decat sa imi schimbe mantalele”, a mai spus ieseanul.

„Nu cunosc acest caz”

In cazul in care reprezentantii magazinului vor fi gasiti vinovati pentru aceasta situatie, risca sa fie drastic amendati de autoritatile din Iasi. „Cu siguranta vom solutiona reclamatia in conformitate cu prevederile legale privind protectia consumatorilor, daca se aplica in aceasta situatie. Legislatia specifica obliga vanzatorii sa remedieze deficientele aparute in perioada de garantie prin reparare sau inlocuire. Daca, dupa aplicarea acestor masuri nu se rezolva problema, consumatorul are dreptul la restituirea pretului. Vorbim insa despre defecte care tin de produs si nu despre cele care pot fi imputate consumatorului, aparute in urma utilizarii necorespunzatoare sau alte situatii similare, cazuri in care nu mai raspunde vanzatorul”, a declarat Marian Grigoras, comisar sef in cadrul Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor Regiunea Nord-Est.

Citeste si: Dedeman arunca vina pe angajatul mort in accidentul de la Valea Lupului

In anul 2013, au fost aplicate mai multe sanctiuni operatorilor economici pentru deficiente legate de garantia bunurilor de folosinta indelungata, mai ales telefoane mobile si aparate electrocasnice, cel mai des intalnita abatere fiind depasirea termenului de 15 zile de aplicare a masurii reparatorii. Contactati telefonic pentru a oferi un punct de vedere in legatura cu aceasta situatie, reprezentantii magazinului ridica din umeri. „Nu cunosc acest caz. O sa discutam cu aceasta persoana, sa vedem unde este problema. Momentan, nu pot sa va spun mai multe pana nu aflu despre ce este vorba”, a declarat Florin Artene, directorul Dedeman Iasi.




Comentarii
    • Cu siguranta ca omul a invocat acea suma de 50.000 lei ca suma totala investita in casa !
      Astfel, suma de 50.000 lei nu reprezinta d̲o̲a̲r̲ contravalorea s̲i̲s̲t̲e̲m̲u̲l̲u̲i̲ ̲d̲e̲ ̲i̲n̲c̲a̲l̲i̲z̲a̲r̲e̲ !
      Scrie clar in articol ca omul o̲b̲i̲s̲n̲u̲i̲a̲ sa-si faca t̲o̲a̲t̲e̲ ̲c̲u̲m̲p̲a̲r̲a̲t̲u̲r̲i̲l̲e̲ de la D̲e̲d̲e̲m̲a̲n̲ !!!
      Prin urmare putem deduce ca si-a cumparat din Dedeman t̲o̲a̲t̲e̲ ̲m̲a̲t̲e̲r̲i̲a̲l̲e̲l̲e̲ necesare constructiei:
      Usi, rigips, faianta, gresie, parchet, tabla acoperis, caramizi, sistem incalzire, etc, etc, etc !
      Doar asa se regasesc cei 50.000 lei achitati in Dedeman pana la ultimul leut !

  • Jalnic articol.Deci in primul rand Raluca care ia maciuca nu stie sa faca diferenta intre boiler si cazan de incalzire.Pretul ala este de obicei pt. un cazan cu cazeificare, iar pretul de patruzeci de mii lei este cam ******, chiar daca ai instalatie pe cupru si calorifere de aluminiu.
    Nu sunt fan Dedeman dar si mie mi s-au parul super-amabili, pregatiti si cu marfa de calitate.La banii aia pe care pretinde nea’ smantana ca i-a cheltuit probabil ca se lega cu lanturi de usa OPC-ului si nu ramanea situatia nerezolvata.
    Raluca, las-o jos ca macane…

  • Chiar-print-un simplu telefon-ati sters comentariile,lasand doar unul?Opiniile au fost pertinente, exprimate in termeni decenti. Sau, poate,v-ati simtit cu musca pe caciula cand ati auzit de Pinochio?Ori este libera exprimarea,ori anulati spatiul de comentarii.Cititorii nu pot fi mereu in acord cu personajele la care se face referire in articole, si nu au intotdeauna acelasi opinii ca ale voastre,stimati tovarasi de la BZI.MANIPULARE pe fata.Daca nu am dreptate,postati inapoi comentariile facute anterior.

  • Am cumparat de la dedeman cazan pe lemne productie romaneasca termofarc, si boiler exact ca a celui din articol.boilerul a costat 900 lei (mult mai mic decat in alte parti) de 100 l . Pot spune ca amandoua merg brici si tot pentru o casa cu etaj.
    Un cazan se vede clar pe el cand este folosit si trebuie sa fii nebun sa ii semnezi hartia de primire a marfii cand te uiti in cazan si vezi ca e plin de gudron sau cenusa !!!!
    Cred ca cine i-a instalat cazanul nu a stiut sa faca treaba cum trebuie !! Cazanele merg si daca are o pompa si doua tevi !!

  • Nu dezinformeaza nimeni pe nimneni. Datorita saraciei din tara asta magazinele ne vand niste ciurucuri. Am aproape toata casa facuta cu materiale de la Dedeman. Dupa 2 ani jumatate mi a luat foc un arzator de peleti marca Ferroli ulterior fiindu mi dat altul de catre producator. Cand cumperi e normal sa te pupe in fund ca dai. Angajatii sunt in mare parte de la varza spre foarte varza! Habar nu au ce vand! O parte dintre voi nici nu aveti habar unde sunt magazinele Dedeman, nu ati intrat intr unul sau ati fost sa cumparati maxim un cui sa va agatati poza din clasa I pe peretele lugubrei camere in care salasluiti! Sa te duci sa iei un produs ca a doua zi sa se strice si cand te intorci sa nu ti l schimbe si sa te puna sa il repari… Nu pot sa sper si sa imi doresc decat sa vi se intample!

    • daca vrei angazati varza mergi la baumax sau ms.Bricolaj -am incercat sa cumpar un simplu intrerupator si crede-ma frate -le cam curge din gura la angajatii de acolo ;cei de la elecronice din dedeman valea lupului mi-au dat solutia rapid dar cei drept cam scump

  • Voi sunteti normali….sigur nu o sa apara aceasta postare…dar sa revenim:o centrala pe lemne costa 9000 lei dar pana la sutele de milioane ??????????????????????????????????????????????????????????…..jalnic articol…ziar de c.a.c.a.t….mai reveniti cu picioarele pe pamant….va …..f…u…t…eeeee tiganul de a.s.t.a.r.a.s.t.o.i.e.i… cum vrea el…nu aveti coloana vertebrala incultilor

  • are dreptate „omu”,mi-am luat-o cu aceasta parjoala de magazin in care nu ma-i intru toata viata mea…..niste hoti,impreuna cu patronu si directorasul care te suna sa te consilieze dupa reclamatie .JOSNIC.

    • Foarte bine! Respect decizia dvs. de a nu „ma-i” intra in Dedeman.
      Dar ar fi fost „m-ai” indicat să intrati „mai” intîi „oleakă” pe la şcoală.

  • De ce nu puneti si factura de la piese…sunteti niste obositi de jurnalisti…voi sunteti pleava meseriei de ziarist….Nu inteleg cum poti sa te trezesti dimineata si sa scrii asa un articol…eu as pleca in Samoa sau pe unteva prin lumea a patra.titlu de tot r.a.h.a.t.u.l

  • De ce nu puneti si factura de la piese…sunteti niste obositi de jurnalisti…voi sunteti pleava meseriei de ziarist….Nu inteleg cum poti sa te trezesti dimineata si sa scrii asa un articol…eu as pleca in Samoa sau pe unteva prin lumea a patra.titlu de tot r.a.h.a.t.u.l

  • „pompe, vas de presiune sau termostate”-citat din articol…..jurnalistule si ziaristule…ai idee cate pompe, vase expansiune, termostate trebuiesc la casa din imagine: CATE UNA DIN FIECARE CATEGORIE B>O>U>L>E. Mai spun odata 1111111

  • „pompe, vas de presiune sau termostate”-citat din articol…..jurnalistule si ziaristule…ai idee cate pompe, vase expansiune, termostate trebuiesc la casa din imagine: CATE UNA DIN FIECARE CATEGORIE B>O>U>L>E. Mai spun odata 1111111

  • curios faptul ca „boilerul electric” este achizitionat in 13 august 2013 si clientul face deabia acum reclamatie precum are o paguba de 50000 lei si a stat in frig toata iarna.Totul pare cusut cu ata alba domnilor de la BZI dar voi sunteti prea orbi sa vedeti acest lucru in lupta voastra pentru „articole bomba”.Rusine

  • prețul mi se pare exagerat,dar dupa ce le-ai dat banii te tratează cum vor ei,mie mi s-a întâmplat acum 2 ani.Am achitat marfa si aceasta trebuia consemnata într-o saptămâna,dar mi-a ajuns dupa 18 zile lucrătoare.Am dat tel la centru la Bacău pt reclamații,și cum am sunat acolo au facut rost si de camion si marfa,adescarcat soferul la orele20:40,era nervos foc,la fel si drectorul de la iasi,cum de mi-am permis eu un simplu cetatean sa fac reclamatie,mi s-a spus dac vreau sa mai cumpar de la dedeman sa schimb magazinul,si asa am facut,m-am dus la Roman,mult mai profesionali ca „ȚĂRANII”de la Iasi

  • stimati internauti.am vazut aici unele comentarii infantile,si vreau sa subliniiez urmatoarele aspecte mai ales pentru viitorii clienti de centrale.eu sunt instalator pentru ele asa ca va rog sa luati in considerare urmatoarele:cand doriti sa realizati o instalatie de incalzire apelati la profesionisti in domeniu.acestia vor sti sa va recomande ceea ce va trebuie in functie de spatiu,de buget si in primul rand de siguranta in exploatere.niciodata un magazin nu are echipa propie de meseriasi cel mult colaboratori.ei se ocupa doar de comercializarea produselor.de aceea ests imperios necesar consultarea inainte a unui specialist in domeniu.in acest fel va puneti la adapost de multe neplaceri dar mai ales scapati de multe pericole care pot apare in exploatare.sper ca va placut si va doresc confort termic fara batai de cap,

  • am cumparat FERROLI boiler din acest superb magazin DEDEMAN nu a functionat boilerul dacat o zi dupa o zi sa ars placa electronica acum trebuie sa astept 3-4 zile sa-m i aduca alta placa e varza aceasta firma FERROLI

  • si eu am avu probleme cu dedeman sibiu am cumparat un produs electric nou ,nu i sa facut proba pe motiv ca nu au un cablu trivazic la banc de probe,am ajuns acasa si respectivul produs nu funtiona, ma-m dus a doua zi cu el sa mil schimbe si au zis ca il trimit la reparat.In concluzie cumperi un produs nou la pret de nou si te trezesti cu unul reparat la acelas pret, asta este politica firmei.Parerea mea nu mai cumparati de la dedeman sunt niste ticalosi . Vinde produse defecte la pret de nou .

  • Am cumparat o motocositoare desi e in garantie aceasta sa stricat.am duso la sibiu au reglato am venit cu ea acasa tot nu mergea .am duso din nou la Dedeman Sibiu au trimis motorul la Bucuresti .mam trezit dupa o saptamina cu ,curierul la poarta mi-a adus motorul fara ax si celelate ansamble,am platit curierulul suma de 79 lei+ 37 lei filtrul de benzina care a fost inlocuit.am dus motorul la dedeman,si chitanta respectiva sperind ca mi se inapoiesc banii la care am fost lamurit ca eu trebuie sa suport cheltuieliile,caci filtrul schimbat se considera accesoriu,si plata trsnsportului.ma intreb oare de ce se mai numeste garantie,asa se fac legile in Rominia ca cetateanul de rind sa fie inzosit,si bun de plata.inrebarea mea este,cei da la protectia consumatorului sar sesiza la acest caz?

  • Am cumparat din Dedeman Targoviste o oberfreza. La deschidere colet am vazut ca era resigilata/reparata. In prima zi cand am cumparat-o s-a defectat dupa 10 minute de utilizare. A doua zi am dus-o la garantie si am solicitat inlocuire freza. Mi s-a transmis voalat ca s-ar putea ca de la garantie sa vina rezolutie ca eu nu am folosit-o corespunzator.

  • am cumparat de la dedeman targu mures, un hidrofor, sa stricat dupa un an, a fost reparat in garantie la un service din mures, dupa nici o luna sa stricat iarasi (l-au trimis intr-un service din bacau), mi-au zis ca eu am umblat in el,si nu mai este in garantie din cauza asta sa platesc reparatia, am zis hai domnule atunci la OPC, iar OPCul care cica ne apara drepturile a zis, ca am plangerea neintemeiata, asa ca am ramas cu paguba, mare grija cu dedeman ca sunt niste ticalosi, cred ca au cumparat si opc-ul la kilogram.

  • FEROLLI E CEA MAI PARLITA FIRMA DIN ITALIA CU O COTA DE PIATA MINUSCULA..IN ITALIA

    AU GASIT PROSTI IN EST SA-SI VANDA CIURUCURILE ITALIENII CARE SUNT NISTE NECAJITI IN TEHNICA FATA DE NEMTI OLANDEZI…AUSTRIECI….

  • Probabil ca centrală respectiva a fost folosită de directorul Dedeman și apoi a schimbat-o luându-și una noua. Totul e posibil la influența lor in aceasta țara. Prin comisioanele date iau prins de nas pe toți

  • Se vede de la o posta ca povestea e cusuta cu ata alba! Nu lucrez la Dedeman dar am cumparat toate materialele pentru o casa + centrala termica accesorii de la ei. Nu am avut nici cea mai mica nemultumire! Asa ca nu mai mancati kkt!

Adauga un comentariu