Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” Iași plătește peste 2 milioane de lei pentru a face curățenie în cele 7 cămine pe care le deține. Firmele care își doresc să colaboreze cu UMF Iași își pot depune ofertele până la data de 7 iulie 2025, ora 15:00.
Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” Iași caută firmă care să facă curățenie în cămine
Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” Iași vrea să încheie un contract cu o firmă de curățenie care să se ocupe de igienizarea căminelor. Contractul are o valoare de 2.143.864 de lei, fără TVA, și are valabilitate de 24 de luni.
„Universitatea de Medicină și Farmacie «Grigore T. Popa» Iași deține în patrimoniu 7 cămine în care sunt cazați (la data inițierii procedurii) studenți și medici rezidenți. […] Achiziția serviciilor de curățenie are ca scop asigurarea condițiilor de igienă în spațiile locuite de studenții universității și de medicii rezidenți și protejarea sănătății acestora prin menținerea unor condiții de igienă corespunzătoare. Serviciile de curățenie se efectuează la căminele E1, E5, 1 Mai B, 1 Decembrie Pav. 9 și 1 Decembrie Pav. 10, de luni până vineri, între orele 6.00-14.00, și sâmbăta, între orele 8.00-12.00, iar la căminul T22 și căminul de medici rezidenți C9-C10, de luni până vineri, între orele 7.00-15.00, cu excepția zilelor de sărbători legale, prevăzute la art. 139 din Codul Muncii, Legea 53/2003 cu modificările și completările ulterioare”, se arată în descrierea achiziției.
Care sunt cerințele pe care trebuie să le îndeplinească firmele de curățenie
Firmele care își doresc să colaboreze cu UMF Iași trebuie să se ocupe de curățarea și igienizarea spațiilor comune din cămine și a birourilor administratorilor, dar și de camere, în timpul vacanței de vară. În prețul contractului sunt incluse toate materialele și echipamentele necesare desfășurării curățeniei.
„Principalele cerințe impuse activității de curățenie: aerisirea spațiilor, curățarea prin metodă uscată și umedă a pardoselii la toate căile de acces (scări interioare, exterioare, holuri), ștergerea soclului de pe holurile comune, scările principale și de serviciu; ștergere de praf: uși, pervaze, corpuri de iluminat, plinte, balustrade, extinctoare, hidranți, prize, întrerupătoare (acolo unde există), calorifere, afișiere în spații comune; golirea și curățarea coșurilor de gunoi, colectarea și evacuarea gunoiului la locurile special amenajate; ștergerea prafului și a pânzelor de păianjen de pe pereți, tavane și conducte în toate spațiile comune; spălarea suprafețelor vitrate interior și exterior la locurile comune; înlocuirea și completarea sacilor menajeri; curățare, spălare și dezinfectare cu soluții speciale frigiderele, plitele electrice, cuptoarele, chiuvetele, gresia, faianța din oficiile bucătăriilor; spălarea și dezinfectarea grupurilor sanitare: chiuvete, vas WC, cabine duș, uși, toc uși, geamuri, pervaze, oglinzi, bazin WC; spălarea și dezinfectarea pardoselii și a faianței din grupurile sanitare; ștergerea de praf a mobilierului din spațiile comune cu lavete anti praf și soluții speciale; întreținerea camerelor de locuit în perioada vacanței de vară (curățenie generală); curățarea prin metodă umedă și uscată a pardoselii, precum și ștergerea mobilierului din sălile de lectură; curățat de praf aparatură de birou: telefoane, computer, birotică, mobilier, aspirat, curățat covor, mochetă sau parchet în biroul administratorilor, curățarea magaziilor; măturat/ deszăpezit alei, parcări, trotuare; curățare umedă terasă; curățarea spațiului verde și a trotuarului de protecție din jurul clădirii; curățenie în jurul tomberoanelor pentru depozitarea gunoiului, întreținerea cabinelor de lift”, se arată în caietul de sarcini.