Local

Wizz Air a făcut anunţul. Reduceri de 25% pe rute selectate

Publicat: 10 iul. 2020
Wizz Air a făcut anunţul. Reduceri de 25% pe rute selectate
Compania de transport aerian Wizz Air

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est și cel mai ecologic transportator aerian din Europa a anunțat astăzi, 10 iulie 2020, reduceri de 25% pentru zboruri pe rutele spre Danemarca, Cipru, Norvegia, Elveția și Grecia. Promoția este valabilă doar pe 10 iulie, pentru toți clienții, iar zborurile se pot efectua la orice dată. Rezervările se pot face pe wizzair.com sau prin aplicația de mobil Wizz.

Wizz Air anunță reduceri

Compania aeriană Wizz Air, lider în domeniul zborurilor low-cost în Europa Centrală și de Est și cea mai ecologică linie aeriană din Europa a anunțat ieri, 9 iulie 2020, un preț de 9,99 euro pentru 100.000 de bilete pe zborurile spre si dinspre Dortmund. Promoția a fost valabilă doar pe 9 iulie, pentru toți clienții, zborurile putând avea loc la orice dată. Rezervările se pot face pe wizzair.com sau prin aplicația de mobil Wizz.

Wizz air anunța pe data de 26 iunie 2020 un discount de 20% pentru biletele spre și dinspre Londra Luton. Compania aeriană Wizz Air, lider în domeniul zborurilor low-cost în Europa Centrală și de Est și cea mai ecologică linie aeriană din Europa a anunțat pe 26 iunie 2020, un discount de 20% pentru zborurile către sau care pleacă de la Aeroportul Londra Luton.

Compania aeriană Wizz Air menționează faptul că promoția este valabilă pentru toți clienții, până la 23:59 ora Europei Centrale, zborurile putând avea loc la orice dată. În plus, pasagerii care aleg această ofertă pot beneficia și de o altă facilitate pentru serviciul Wizz Flex pentru doar 1 GBP. Rezervările se pot face pe wizzair.com sau prin aplicația de mobil Wizz.

Wizz Air, reducere de 30%

Wizz Air anunța pe 24 iunie 2020 o reducere de 30% . Wizz Air, lider în domeniul zborurilor low-cost în Europa Centrală și de Est și cea mai verde linie aeriană din Europa a anunțat miercuri, 24 iunie 2020, un discount de 30% pentru toate zborurile, indiferent de destinație.

Promoția anunţată de compania aeriană low-cost a fost valabilă pentru toți clienții, până la 23:59 ora Europei Centrale, pentru toate rutele, zborurile putând avea loc la orice dată.

Wizz Air le recomandă pasagerilor să adauge opțiunea Wizz Flex la rezervare, pentru a avea o măsură suplimentară de protecție. Procedând astfel, pasagerii își pot anula zborul cu până la 3 ore înainte de plecare fără nicio taxă și vor primi 100% din tariful inițial rambursat imediat sub formă de credit și pot schimba datele și chiar rutele de oricâte ori doresc.

„Prin adăugarea opțiunii Wizz Flex la rezervare, pasagerii se pot asigura că, în cazul în care intervin schimbări de planuri ori pur și simplu doresc să călătorească la o altă dată, pot să modifice rezervarea cu orice alt zbor Wizz la alegere. Sperăm că oferirea acestei măsuri suplimentare de protecție pentru rezervările pasagerilor va aduce o sentiment de siguranță în aceste vremuri incerte”, au transmis reprezentanții companiei aeriene Wizz Air.

Măsurile de igienizare adoptate de Wizz Air

Compania aeriană a anunțat recent o serie de măsuri de igienizare crescute pentru a asigura sănătatea și siguranța clienților și ale echipajului. Ca parte a acestor noi protocoale, pe tot parcursul zborului, atât echipajul cabinei, cât și pasagerii sunt obligați să poarte măști de protecție, echipajul de cabină fiind, de asemenea, obligat să poarte mănuși. Aeronavele Wizz Air sunt supuse periodic unui proces de nebulizare performant cu o soluție antivirală iar, conform programului de curățare zilnic strict al WIZZ, toate aeronavele companiei sunt dezinfectate peste noapte cu aceeași soluție antivirală.

„Șervețele dezinfectante sunt înmânate fiecărui pasager la intrarea în aeronavă, revistele au fost scoase din aeronavă, iar în ce privește cumpărăturile de la bord, încurajăm pasagerii să efectueze plată prin mijloace fără contact. Pasagerii sunt rugați să urmeze măsurile de distanțare fizică introduse de autoritățile locale și sunt încurajați să efectueze toate achizițiile înainte de zbor online (de exemplu: bagaje, prioritate la îmbarcare etc.), pentru a reduce la minimum orice posibil contact fizic în aeroport.”, a mai adăugat compania.





Adauga un comentariu