Știm cu toții ca actuala președintă a Uniunii Europene, Ursula von der Leyen, este într-o cădere liberă din punct de vedere al imaginii publice
Scandalul mesajelor cu directorii Pfizer pe tema achiziției vaccinurilor americane în pandemie a șifonat rău imaginea ei și de aici au apărut și altele cu greu înăbușite.
Așa ca era nevoie urgent să i se facă un lifting imaginii publice a acesteia, drept pentru care specialiștii UE în comunicare au trecut la treabă folosind o banală problemă tehnică devenită uzuală în toate zborurile de la Otopeni până la TelAviv de vreo doi ani de zile cel puțin.
Pentru a face lumină am apelat, ca și alți jurnaliști responsabili, la specialiștii din aviație pentru elucidarea situației pe care purtătoarea de cuvânt a UE a prezentat-o astfel încât reieșea ca ar fi fost atacată președinta UE de către Rusia.
Asa încât am sa explic ca să înțeleagă toată lumea!
1. Avionul cu care a zburat președinta UE era în avion închiriat, cu echipaj calificat și verificat. Avionul înainte de decolare a fost verificat din punct de vedere tehnic și declarat apt de zbor
2. Zborul în toată aviația civilă și militară se face după hărți deci echipajul avionului a zburat după hărți! Astazi însă nu se mai folosesc hărțile tipărite pe hârtie nici măcar ca și backup, ci cele din tabletele echipajelor și calculatoarele avionului.
3. Orice avion de pasageri autorizat să zboare pe căile aeriene este echipat cu două receivere GPS independente. Aceste sisteme sunt utilizate pentru zborul pe ruta, în timpul procedurilor de de decolare pe rutele prestabilite denumite SID ( Standard Instrumental Departure) special construite pentru acest tip , pe ruta, în timpul coborârii, al apropierilor de tip STAR (Standard Arrival Route) special construite pentru acest tip.
4. La orice avion procedura pentru GPS/GNSS FAIL (de cedare a sistemelor) este inclusă în checklistul de avarie publicat de către producătorul avionului și este general valabilă.
5. Semnalizarea avariei apare la bord cu GPS FAIL Left/or Right indicata pe ambele Flight Management Computer FMC. Dacă nu își revine măcar unul dintre cele două, piloții vor: aplica checklistul, anunța controlorul aerian și trec la navigația convențională după căi aeriene, mijloace electronice de la sol ( VOR, NDB)
6. Procedura de bruiaj a semnalului GPS/ GNSS este folosita atat pentru atac cat și pentru apărare deoarece se reduc și chiar anulare capacitățile de ghidare ale avioanelor militare, rachetelor, dronelor, tirurilor de artilerie, etc De aceea este convenabil să dai vina pe Rusia ascunzând propriile acțiuni de protecție.
Continuând analiza pe baza ideii ca piloții au raportat ca ar fi avut probleme cu GPS-ul asta înseamnă ca au avut semnalizarea de GPS LEFT/RIGHT INVALID pe rând, ambele complete sau doar unul dintre ele.
Ca atare dacă ambele receivere ar fi cedat concomitent, piloții ar fi trebuit să anunțe controlorul de trafic, să treacă la navigația convențională și să aplice checklistul dat de producător.
Cum piloții nu au anunțat nimic controlorului de zbor la acel moment, ci doar ulterior și fără probleme în momentul convorbirii radio, și nu au cerut să li se aprobe trecerea la navigația convențională, rezultă ca a fost o problemă de scurtă durată și receiverele și-au revenit evident.
În umila mea opinie de nespecialist, cred ca piloții au încercat să scurteze zborul și au cerut dirijarea radar pentru coborâre și efectuarea apropierii instrumentale neverificând cu hărțile faptul ca aeroportul Plodviv nu avea radar de apropiere (aici piloții și-au dat puțin cu stangul în dreptul)
Faptul ca pilotilor li s-a comunicat sa meargă la un punct comun pe ambele hărți de apropiere (cea pentru procedura RNP bazata pe GPS și cea pentru procedura ILS pe care au urmat-o pana la aterizare) susține faptul ca apropierea a fost facuta cu respectarea procedurilor publicate, a responsabilităților organelor de dirijare a traficului aerian din Bulgaria și ca nu a fost pus în pericol nici o clipă securitatea zborului
Putem spune, citând din sursele externe, ca echipajul avionului respectiv cu care zbura distinsa președinta ta a UE, ar fi semnalat pe parcursul zborului până la începerea procedurilor de apropiere cel puțin o avertizare de GPS FAIL!
Aceasta este una dintre capcanele de până acum, pentru ca este la fel de posibil ca receiverele de la bord sa fi avut o problemă temporară și nefiind raportată situația de GPS FAIL și de alte avioane nu se poate ști cu certitudine ce a fost!
În sprijinul meu vin și cei de la site-ul specializat în aviație flightradar care au declarat public ca nu s-a constatat nici o problemă în zona survolată și în acel interval de timp cu sistemul GPS/GNSS.
De aceea i-am lăsat pe toți ceilalți ca să își spună părerea până acum, pentru a vedea dacă și altcineva a intuit măcar această posibilitate!
În acest mod am putut constatat ca bulgarii s-au dat de gol singuri, afirmând ca au fost înregistrate de ei bruiaje – asta înseamnă ca au știut de ele de la sol, și nu au fost informați de alte echipaje aflate în zbor! În mod logic ca să știi de la sol de existența unor bruiaje, înseamnă ca tu le-ai produs evident!
Și pentru ca niciun alt avion nu a semnalat organelor de trafic situația de GPS FAIL iar avem o dovadă a minciunii și manipulării făcută de reprezentanții UE.
Javra ordinara, un drac cu coarne! Asta hitler distruge de tot UE. Javra ordinara! Huuuu
Daca n-ai dusmani, ii inventezi – un mod sigur de a atrage compasiunea.
o individa asa slaba si uscataaaaaaaaaaaaaa
Este o infractoare care în calitate de ministru apărării al germaniei a făcut niște mari golănii financiare iar cancelarul de atunci al germaniei mutter Merkel ca so scape de bulău și anchete a transferato alt job la Bruxell !
La afel este și cu șefa Băcii Europene cristine lagarde condamnata la pușcarie care nu a făcut o secundă de arest și a fost promovată șefa băncii europene
Oare de ce credeți voi că răspund la butoane ele ?