Diete si regimuri

10 alimente bune pentru a scapa de grăsimea de pe burtă

Publicat: 17 oct. 2020
grăsimea de pe burtă
Pentru a scăpa de grăsimea abdominală și pentru a afișa un abdomen plat, este esențial să mănânci sănătos!

Pentru a scăpa de grăsimea abdominală și pentru a afișa un abdomen plat, este esențial să mănânci sănătos! Dar pe ce alimente să pariezi în special? Și ce alte obiceiuri să adopți? Iata 10 alimente bune pentru a scapa de grăsimea de pe burtă!

Avocado

Mult timp, avocado a fost tabu în contextul dietelor de slăbit. Nu mai este cazul astăzi, deoarece s-a constatat că, pe lângă faptul că este bogat în fibre și omega 3, acest fruct este un sprijin pentru sistemul cardiovascular.

Peştele

Slab în calorii, peștele oferă grăsimi bune, esențiale chiar și atunci când vrei să pierzi grăsimea de pe burtă. Somon, sardine, cod. Toți peștii sunt interesanți atâta timp cât ii variați, pentru o dietă mai echilibrată.

Banana

Pe lângă faptul că sunt sățioase, bananele sunt bogate în fibre și îmbunătățesc tranzitul intestinal. Acest fruct conține și potasiu, care are efect diuretic. Prin urmare, poate fi un aliat dacă vrem să acționăm asupra grăsimii abdominale.

Uleiul de masline

Uleiul de măsline face parte si el dintre cele 10 alimente bune pentru a scapa de grăsimea de pe burtă. Are beneficii pentru sănătate, deoarece este bogat în omega 9, conține antioxidanți și promovează schimbul intercelular. Dar asta nu este tot: ajută și digestia. Uleiul de cocos poate fi folosit și ca parte a unei diete.

Mărul

Bogat în pectină, mărul este cunoscut pentru efectul său de suprimare a apetitului. Acest fruct are, de asemenea, un efect benefic asupra secreției de insulină: este, prin urmare, foarte util în caz de pofte în timpul unei diete.

Țelina

Compusa din 95% apă, țelina are proprietăți diuretice și digestive. Această legumă, bogată în vitamina C, elimină unele dintre zaharuri și grăsimi, prin dezinfiltrarea țesuturilor. De asemenea, are un efect de suprimare a apetitului.

Oul

Alimentele bogate în proteine, cum ar fi ouăle, pot fi eficiente pentru obtinerea unui abdomen mai plat. Un alt punct forte: este sățios. Pentru a promova digestia, este mai bine să il consumați pe jumătate moale.

Fasolea albă

Fasolea albă face parte si ea dintre cele 10 alimente bune pentru a scapa de grăsimea de pe burtă. Bogate în fibre, fasolea albă promovează senzația de plenitudine și reglează insulina. Prin urmare, această legumă uscată poate fi un avantaj ca parte a unei diete pentru abdomen plat.

Lămâia

Acest fruct energizant, deoarece este bogat în vitamina C, vă poate ajuta să scăpați de balonari. Lămâia este interesantă și pentru cei care doresc să-și reducă consumul de proteine ​​animale: câteva picături puse pe leguminoase pot absorbi fierul pe care îl conțin. Cu toate acestea, persoanele cu gastrită sau ulcere gastrice ar trebui să fie atente să nu consume prea multa lamaie.

Anghinare

Această legumă bogată în potasiu, carbohidrați și fructoză este adesea utilizată în diete pentru a pierde în greutate, deoarece are un efect diuretic. Celălalt punct forte al anghinarei? Este extrem de satioasă.





Adauga un comentariu