Diete si regimuri

10 alimente care stimulează metabolismul

Publicat: 21 nov. 2020
Două ouă o dată pe săptămână, dimineața, sunt ideale pentru un mic dejun supresor al poftei de mâncare
Două ouă o dată pe săptămână, dimineața, sunt ideale pentru un mic dejun supresor al poftei de mâncare

Accelerarea metabolismului bazal favorizează pierderea în greutate. Cei pasionați de mâncăruri picante vor fi încântați să afle ca, cu cât ardeiul este mai iute, cu atât conține mai multă capsaicină, un ingredient activ înțepător, și cu atât arde mai multe zaharuri și grăsimi. Iata 10 alimente care stimulează metabolismul!

Ce este metabolismul?

Metabolismul este ansamblul proceselor utilizate de organism pentru a transforma ceea ce mâncăm și bem în energie. Corpul folosește calorii și oxigen pentru a furniza energie pentru buna funcționare a mușchilor, creierului, celulelor și organelor. Pe lângă acest metabolism de bază, exista si cheltuielile de energie asociate cu practicarea activității fizice. Metabolismul este mai mult sau mai puțin rapid în funcție de frecvența exercițiilor, vârsta sau mărimea individului.

Dieta metabolică este o reechilibrare a alimentelor care are ca scop stimularea metabolismului. Aceste noi obiceiuri ajută la accelerarea eliminării grăsimii depozitate în organism și astfel la slăbire. Pentru a face acest lucru, trebuie să adoptați un stil de viață sănătos: dormiți între 7 și 8 ore, practicați respirația profundă, faceți exerciții zilnice, hidratati-va corect!

Când vine vorba de alimente, trebuie sa ne concentrăm pe proteine, deoarece ajută la construirea mușchilor. De asemenea, trebuie sa alegem o dietă bogată în grăsimi și fibre bune. Descoperiți alimentele care stimulează metabolismul și transformați-le in aliați de slăbire.

Migdalele și nucile stimuleaza metabolismul

Aceste semințe oleaginoase sunt bogate în grăsimi bune, foarte utile pentru stimularea metabolismului. Migdalele, nucile și altele asemenea conțin, de asemenea, fibre, calciu și magneziu, elemente valoroase pentru pierderea în greutate. Trebuie sa ne asigurăm că le alegem cât mai naturale. Fără sare, neprăjite, neacoperite de zahăr și ciocolată. De asemenea, evitați să mâncați boluri întregi. O mână este suficientă între mese sau ca desert.

Alimente care stimulează metabolismul: piept de pui

Pieptul de pui este bogat în proteine, vitamine B2 și este aproape lipsit de grăsimi. Are grija de stomac, deoarece vă obligă să mestecați mult datorită consistenței sale. Această carne albă este ideală pentru a vă accelera metabolismul.

Tonul

Proteine, omega 3, tonul are de toate. Este bogat în fier, carnea sa este sățioasă, conține vitaminele B6 și B12, care ajută la digestie și la gestionarea stresului. Este de preferat natural, conservat, proaspăt sau crud.

Cafeaua

Cafeaua este într-adevăr un arzător de grăsimi. Crește metabolismul cu 5-8%, ceea ce se traduce printr-o pierdere in medie de 100 de calorii. Este de preferat fără zahăr, lapte sau caramel și evitati să o beti după ora 16. Riscul? Nu puteți dormi noaptea, ceea ce favorizează creșterea în greutate …

Scorţişoară

Scorţişoara este mâncarea vedetă! Aceasta conține aldehidă cinamică, care stimulează metabolismul, dar și un flavonoid care favorizează utilizarea zaharurilor de către celule. De asemenea, este bogat în fibre. Pe scurt, este aliatul perfect pentru diabetici sau pentru cei care vor să slăbească.

Alimente care stimulează metabolismul: varza

Varza conține vitamina C, care are o putere de suprimare a poftei de mâncare, care generează energie și te face să îți dorești să faci mișcare. Această vitamină ajută și la sinteza proteinelor și la producerea de noradrenalină, hormonul responsabil cu extragerea grăsimilor din gropițe.

Lămâia

Lămâia este prietenul tău pentru pierderea în greutate. Sucul său ajută la echilibrarea zahărului din sânge și astfel reglează pofta de mâncare. De asemenea, facilitează echilibrul acido-bazic, crucial pentru procesul metabolic, care permite arderea grasimilor. Un sfat: adăugați puțină suc de lămâie în cana cu apă, pentru o băutură care ar putea fi descrisă ca fiind metabolică.

Brânza

Bogata în calciu, proteine ​​și săraca în grăsimi, brânza de vaci ajută la descompunerea grăsimilor și stimulează metabolismul de bază. Suprimă foamea mai mult decât iaurtul, ceea ce o face un aliat perfect pentru o gustare între mese sau pentru desert atunci când nu ești destul de satul.

Alimente care stimulează metabolismul: ardeiul iute

Cei pasionați de mâncăruri picante vor fi încântați să afle ca, cu cât ardeiul este mai iute, cu atât conține mai multă capsaicină, un ingredient activ înțepător, și cu atât arde mai multe zaharuri și grăsimi. Din motive întemeiate: consumul său determină o creștere a căldurii în corp, care necesită ca organismul să producă energie. Ardeiul iute este, prin urmare, un bun stimulent metabolic si nu vă va răni stomacul.

Oul

Două ouă o dată pe săptămână, dimineața, sunt ideale pentru un mic dejun supresor al poftei de mâncare care ajută la construirea mușchilor. Ouăle contin proteine ​​și ajută la arderea mai multor grăsimi. Pot fi consumate fierte sau prăjite.





Adauga un comentariu