Frumusete

8 sfaturi pentru a rămâne tânăr

Publicat: 07 nov. 2020
ochi femei riduri
80% dintre semnele îmbătrânirii sunt legate de atacuri externe care provoacă stres oxidativ

Pentru a minimiza efectele trecerii timpului, începem adesea prin alegerea unui tratament adecvat care acționează asupra tenului, ridurilor sau pierderii fermității. Dar o viață sănătoasă este, de asemenea, importantă. Iata o serie de sfaturi anti-imbatranire care dau roade daca tineti cont de ele!

80% dintre semnele îmbătrânirii sunt legate de atacuri externe (poluare, raze UV, stres, stil de viață etc.) care provoacă stres oxidativ, responsabil de îmbătrânirea prematură a celulelor pielii. Prin urmare, o îngrijire corectă trebuie să protejeze împotriva acestui stres prin antioxidanți.

Funcția principală a oricărui tratament anti-imbatranire este menținerea unei bune hidratări a pielii. În plus, primele riduri sunt deseori riduri de deshidratare. Acesta este motivul pentru care toate tratamentele conțin cel puțin glicerină, adesea acid hialuronic cu greutate moleculară ridicată, zaharuri sau glicoli care captează apa și uleiuri vegetale bogat în omega 3 și 6. Dar nu numai tratamentele ajuta, ci si o serie de masuri care sunt usor de pus in practica! Iata 9 sfaturi pentru a rămâne tânăr!

Fii fericit!

In 1761, Voltaire scria: „Am decis să fiu fericit pentru că este bun pentru sănătate”. Emoțiile pozitive sunt acum recunoscute de neuroștiințe ca un factor de bunăstare și longevitate. Optimistii sunt mai puțin bolnavi decât pesimiștii. Deci, să nu mai fim negativi! În loc să ne concentrăm asupra supărărilor, să învățăm să vedem lucrurile frumoase!

Consumați oligoelemente!

Dieta noastră bogată în calorii este adesea prea rafinată, de aceea lipsesc oligoelementele. De aici și interesul suplimentelor alimentare. Seleniul este implicat în sinteza colagenului, detoxifierea organismului, prevenirea cancerului și reglarea dispoziției.

Pariați pe glutamină!

Acest aminoacid este o componentă a mușchilor care îmbunătățește rezistența și imunitatea. De aici și interesul unei cure din când în când (echivalentul a 2 g pe zi, în capsule).

Calmează-ți mintea!

O serie de studii au confirmat efectele negative ale stresului asupra îmbătrânirii corpului și a sistemului imunitar, subliniază dr. Jean-Loup Dervaux, autorul cartii „Oboseala seniorilor”, citat de Top Sante. Tehnici precum sofrologia, relaxarea sau coerența cardiacă ajută la limitarea acestui impact. Când viețile noastre sunt prinse într-un vârtej dificil de controlat, așa cum este în aceste vremuri de pandemie, este timpul să începem sa apelam la ele.

Practicați un sport de anduranță

Alergare, ciclism, mers alert, cel puțin 30 de minute pe zi, de 5 ori pe săptămână: acesta este ritmul ideal. Exercițiile fizice mențin inima și respirația in parametri buni, dar stimulează și producția de hormoni anti-îmbătrânire și stimulează creierul. Oxigenarea reduce producția de radicali liberi și, prin urmare, aparitia ridurilor. Alegeți o activitate pe care o iubiți cu adevărat, ușor de integrat în programul vostru. Trebuie să rămâneți capabil să purtați o conversație în timpul efortului.

Luați vitamina D

Razele UV sunt esențiale pentru sinteza vitaminei D, care ne oferă oase puternice și apărare imunitara. Se recomandă aproximativ 15 minute de expunere zilnică, cu brațele și picioarele goale. Dar în perioadele reci și după 60 de ani, suplimentarea cu vitamina D este adesea necesară.

Pariați pe polen și produse apicole

Polenul combate radicalii liberi și inflamațiile, propolisul acționează ca un antibiotic natural, iar lăptișorul de matcă este plin de oligoelemente și vitamine.

Renunțați la obiceiurile rele!

Tutun, exces de alcool sau zahăr, tranchilizante. Când aceste obiceiuri se transformă în dependență, psihoterapia, hipnoza, auriculoterapia vă pot ajuta să scăpați de ele.





Adauga un comentariu