La psiholog

Principalele metode de crestere a optimismului

Publicat: 21 sept. 2017
7

Persoanele care aleg sa fie optimiste si sa nu priveasca in mod pesimist diferite intamplari prin care trec, reusesc sa depaseasca mai usor anumite probleme.

Stresul este prezent in viata fiecaruia dintre noi, ceea ce conteaza insa este modul in care fiecare individ alege sa se raporteze la acesta.

Oricat ne-am stradui, nu vom putea elimina complet stresul, insa putem invata cum sa ne raportam la acele probleme cauzatoare de energie negativa, de stres.

Iata cateva trucuri:

• Zambiti cat de des posibil. Cautati sa nu stati incruntati si, indiferent de problemele sau de greutatile din momentul respectiv, incercati sa radeti din tot sufletul.

Ce este de fapt fericirea si prin ce se deosebesc oamenii fericiti de ceilalti: opt trasaturi usor de recunoscut

• Practicati in mod regulat activitati fizice. Sportul inlatura depresia si gandurile negative si, in plus, combate tulburarile legate de somnul deficitar.

• Uitati-va la un film bun, de preferat o comedie. Rasul, amuzamentul au rolul de a diminua cantitatea de adrenalina din corp, reducand astfel agitatia pe care este posibil sa o simtiti din cauza gandurilor negative sau din cauza stresului, asa ca seara, in loc sa va ganditi la diferite probleme, incercati sa va relaxati si sa va uitati la un film bun.

• Gandirea pozitiva nu se poate instala intr-o minte agitata. Aveti nevoie de relaxare ca sa puteti sa linistiti agitatia corpului si agitatia mintii voastre.

Oamenii agitati nu sunt niciodata fericiti. Un om calm si relaxat afiseaza un zambet larg si lasa sa i se citeasca fericirea pe chip.

• Meditati. Meditatia are rolul de a aduce pacea, bucuria si multumirea in suflet. Mai ales in perioadele stresante incercati sa va faceti timp pentru yoga.

• Ascultati muzica. Muzica poate avea un efect puternic asupra emotiilor si va poate relaxa.

• Acordati importanta somnului. Majoritatea adultilor au nevoie de 7 sau 8 ore de somn in fiecare noapte pentru a-si pastra o stare de spirit buna si, implicit, pentru a ramane optimisti.

Optimist sau pesimist? Vezi beneficiile din ambele perspective

De aceea, indiferent de volumul activitatilor pe care le aveti de facut acasa, de obicei noaptea tarziu, incercati sa le amanati pentru a doua zi si sa acordati importanta cuvenita orelor de somn.

• Cereti sprijin. Este posibil sa aveti momente in care sa va simtiti coplesiti si din acest motiv sa aveti tendinta de a va izola de prieteni sau chiar de familie, insa exact in astfel de momente aveti nevoie de sprijinul cuiva drag in fata caruia sa va deschideti inima si sa va spuneti dificultatile.

• Fiti atenti la ceea ce va face optimisti. Este foarte important sa intelegeti ce anume va face sa va simtiti fericiti, optimisti, increzatori, iar in momentele tensionate, cand aveti ganduri negative, este indicat sa nu uitati de lucrurile care va fac sa va simtiti bine.

• Bucurati-va de ceea ce aveti. Nu este bine sa va comparati cu alte persoane pentru a nu va simti inferior. Indicat este ca, de exemplu, seara inainte de culcare sa va faceti un bilant al lucrurilor bune si frumoase de care aveti parte.

sursa:sfatulmedicului.ro





Adauga un comentariu