Eveniment-Social

Abordarea abandonului școlar din perspectiva Educației Altfel, la o școală din Iași

Publicat: 19 nov. 2019
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Abordarea abandonului școlar din perspectiva Educației Altfel la o școală din Iași

Școala Gimnazială „Dimitrie A. Sturdza” Iași propune un nou proiect inedit. Asta împreună cu școlile partenere din Bulgaria, Croația, Italia și Spania. Este vorba despre proiectul „Tackling Early School Leaving – Out of Box Education”. Vorbim despre „Abordarea abandonului școlar din perspectiva educației altfel”. El se derulează în perioada septembrie 2019 – august 2021 în țările partenere. Acest proiect este finanțat de Uniunea Europeană prin programul Erasmus Plus.

Finanțat de Uniunea Europeană prin programul Erasmus Plus

„Proiectul îsi propune să prevină abandonul școlar prin creșterea atractivității procesului educativ. Totul stimulând elevii din școlile partenere să participe la activități inovative de învățare. Ele vizează creșterea stimei de sine și a autoeficacității elevilor. Se propune o metodologie ingenioasă de predare-învățare, apropiată de jocurile on-line, denumită gamification. În plus, proiectul le va oferi elevilor traininguri gratuite care îi vor ajuta să dezvolte trei competențe-cheie. Asta în prevenirea abandonului școlar: rezolvarea de probleme, comunicarea eficientă și adoptarea celei mai bune decizii. 20 de elevi din școala «Sturdza», însoțiți de opt profesori, vor vizita școlile partenere”, a transmis prof. Gabriela Popa, directorul de la „Sturdza”.

Adauga un comentariu