Adina Cotiga spune cum a apărut Cardinalia și cum ideea unui proiect de suflet a luat naștere dintr-o pasiune veche pentru modeling. După ce a urcat pentru prima dată pe un podium profesionist și a simțit emoția și adrenalina, Adina și-a dat seama că vrea să repete experiența, dar de data aceasta să creeze propriile sale show-uri.
Cardinalia nu este doar un proiect de modă, ci o platformă care inspiră femeile să își găsească încrederea, să iasă din zona de confort și să transforme modelingul într-un stil de viață. Aceasta inițiativă reflectă atât profesionalism, cât și pasiune autentică.
Adina Cotiga spune cum a apărut Cardinalia, începutul unui vis
Adina Cotiga spune cum a apărut Cardinalia, povestind despre primul său show pe care l-a realizat compania unde a făcut cursurile de modeling:
„Îmi doream să merg pe podium. Spre fericirea mea, compania unde am făcut cursurile m-a invitat la un show foarte mare, pe care îl fac ei o dată pe an și promovează designerii lor. La show-ul respectiv eram cu alte modele, mult mai tinere decât mine, dar fiecare designer făcea casting. Și am fost aleasă de 5 designeri, care era maximul cât puteai duce. Pentru că niciun designer nu m-a întrebat ce vârstă am. Experiența a fost wow. A fost prima dată când am urcat pe un podium profesionist. Și a fost atât de frumoasă, încât mi-am zis că trebuie să o repet. A durat cam 6 luni, până când m-am gândit: Dacă aș face show-urile mele? Și așa a apărut Cardinalia.”
„La Cardinalia demonstrăm că modelingul este un stil de viață. Pentru că chiar așa este. Ai nevoie de încredere, determinare, ieșire din zona de confort ca să faci modeling. Dar asta oricum trebuie să faci și în viața de zi cu zi. De aia spun, modelingul este un stil de viață pentru toată lumea. Trebuie să avem o atitudine corectă, o anumită prestanță, să ne îmbrăcăm frumos, să ne simțim bine. Pentru că dacă ne simțim bine în exterior, ne simțim bine și în interior. Cam asta văd eu la mine de când fac modeling.”
Impact și recunoaștere
Adina Cotiga povestește despre ce impact a avut proiectul asupra fetelor de orice vârstă. Aceasta a vrut să creeze un spațiu unde să nu există componenta vârsta, sau cel puțin să nu existe sub forma unui criteriu de departajare, care să le facă pe femei să se simtă mai puțin valoroase sau frumoase odata ce au depășit un anumit prag numeric:
„Am avut un impact semnificativ asupra a multor persoane. Cea mai bună dovadă este faptul că jumătate dintre fetele care vor străluci pe podium la prezentarea de mâine sunt cu mine încă de la început, de la prima ediție. Fetele au vrut să vină. Se simt atât de bine. Intri într-o stare pe care vrei să o repeți. Și da, te simți ca o regină. Ești machiată, ai părul aranjat, ești îmbrăcată frumos, ești în lumina reflectoarelor, ești aplaudată, fotografiată. Nu ai cum să nu te simți extraordinar în ziua respectivă. Iar pentru mine, faptul că jumătate din fete vin cu mine de la început este cea mai mare dovadă că am ales să fac ce trebuie.”
„Sunt căutate și femei de peste 45 de ani. Și chiar am avut și eu câteva astfel de oportunități drăguțe.”
Așadar, această idee, acest proiect de suflet al invitatei rămâne a fi ceva care inspiră și susține femeile indiferent de vârstă. Adina Cotiga spune cum a apărut Cardinalia cu multă încântare și mândrie.
Pentru mai multe detalii, urmăriți podcastul AICI!