Local

Aeroportul Internațional Iași își lansează noua identitate vizuală – UPDATE, GALERIE FOTO, LIVE VIDEO

Publicat: 14 mart. 2024
_____ Vizualizări 5 Comentarii
Aeroportul Internațional Iași își lansează noua identitate vizuală - UPDATE GALERIE FOTO LIVE VIDEO
Aeroportul Iași are un nou brand

Joi, 14 martie 2024, de la ora 11.00, este organizat evenimentul de lansare a noii identități vizuale a Aeroportului Internațional Iași.

„Descoperă cum un proiect îndrăzneț inspiră o echipă, impulsionează o comunitate și deschide perspective pentru o întreagă regiune. Terminal nou, aeroport nou, un brand nou”, au transmis reprezentanții aerogării ieșene.

UPDATE 2: Dansatorii de la Opera Națională Iași desfășoară un moment artistic.

Alexandru Muraru, deputat PNL:

„Experienţele în aeroporturi sunt din ce în ce mai diverse. Un aeroport poate deveni foarte obositor dar în același timp poate deveni foarte prietenos. Adăugarea acestui brand cred că va creşte interesul investitorilor, va creşte puterea aeroportului ca și în ceea ce privește concurenţa cu celelalte aeroporturi. Eu cred astăzi că acest nou brand al aeroportului va adăuga comunității ieșene şi brandului comunității ieșene un detaliu în plus. Doar în 2023 în T3 au fost operate 15.435 de mișcări. aterizări sau decolării. Pentru mine cele 25 de curse externe înseamnă o evoluție şi o dezvoltare a comunității noastre. Iaşul va deveni ceea ce este şi trebuie să se dezvoltă mai mult ca centru naţional de dezvoltare. Am avut parte și de un constructor care a dat României singurul aeroport finalizat la timp. Nu am irosit banii europeni. Astăzi aeroportul Iaşi este cartea de vizită a județului nostru. Sper să se întoarcă cât mai mulți români acasă, să se restabilească şi să își întemeieze familii aici. Aeroportul iaşi va aduce plus valoare. Va fi logo-ul și brandul comunității noastre. Cu siguranță numele nostru va fi în toate capitalele”.

Costel Alexe, președintele CJ Iași:

„Pentru mine este o bucurie să fim din nou împreună. Am să tot repet că aeroportul nostru este cea mai mare investiție publică făcută în ultimii 30 de ani. Au fost investiţi eficient 100 de milioane de euro. Vă mărturisesc că, apropo de mișcarea din logo, Iaşul a prins ultimul avion privind finanțarea unui aeroport. Aeroportul Iaşi este un epicentru al mișcării. Aeroportul inspiră mișcare. Mişcarea înseamnă evoluție. Iaşul se dezvoltă și împreună vom face acest lucru. Aeroportul aparține ieșenilor şi întregii comunități. Acesta va fi motorul și autostrada noastră aeriană până autostrada A8 va ajunge la Iaşi”.

UPDATE: Prezenți la eveniment sunt: Romeo Vatră, directorul aerogării ieșene, Costel Alexe, președintele CJ Iași, Alexandru Muraru și alte oficialitățile locale, Dragoș Anastasiu, președintele grupului Eurolines România, Andrei Cazacu, administratorul județului Iași, Sorin Dangă, vicepreședinte CJ.

„Este momentul de dezvăluire a noii identităţi a aeroportului. Suntem într-un moment pe care l-am vizat cândva şi iată se concretizează. Experienţa pasagerului este foarte importantă pentru noi. Aeroportul nu este o companie aeriană, nu se ocupă de zboruri. Experienţa pasagerului 90% este dată de timpul petrecut în terminal. Am pus problema că avem nevoie și de o identitate nouă. Acest proiect l-am gândit împreună cu colegii mei timp de doi ani. Am discutat cu firme la nivel local de branding, de design. Au fost mai multe firme care ne-au prezentat viziunea lor. Ne-au ajutat să concretizat ce vrem de la noua identitate a aeroportului. A fost o experienţă de lucru deosebită atât pentru mine cât și pentru echipa aeroportului. Nu mai vrem să vedem avioane în noua identitate vizuală, nu mai vrem să vedem Palatul Culturii, este un clișeu. Avem ţeluri mari, ne-am uitat la identitățile celor mai importante aeroporturi. Identitatea nu înseamnă doar un logo și un slogan. Identitatea aeroportului înseamnă o asumare şi a modului în care tratăm companiile aeriene, pasagerii, partenerii. Pentru noi noul logo reprezintă un Iaşi care își ia zborul, care zboară”, a transmis Romeo Vatră.

George Nisioiu, CEO Innerpride:

„Brandul nu înseamnă doar logo, înseamnă gândirea unei experienţe complete și de natură să impresioneze. Ne-am propus să nu uitam aceste elemente de cultură. În final, a fost vorba de un proiect de reinventare a aeroportului. Noi credem că în raport cu celelalte aeroporturi identitatea noastră este atât puternică cât şi diferențiată. Am folosit două manuale absolute, am făcut teste cromatice teste de impact, teste de dimensiune. Credem că proiectul va sprijini aeroportul în ceea ce urmează să facă”.

Comentarii
  • Acest aeroport atat de laudat de pnl -isti seamana pe dinafara cu niste magazii pentru LID – uri sau alte supermarketuri si pe dinauntru cu o cocina de porci din care porcii pnl si – au indestulat buzunarele fara sa le pese de aeroport. T3 si T4 magazii pentru supermarket si cocine de porci. Aeroportul Iasi ,, LDL 2 ” sau ,,COTETUL PORCILOR PNL” sau ,, COTETUL LUI VATRA SI TABLA”

  • Serios? Da ce, aeroportul Iași are concurenta, ca să justifice artificii de marketing precum „identitatea vizuala”? Fara siglă, zburătorii ar fi mers la aeroporturile din Suceava sau Bacău? Asta e din seria „să-i prostim pe prosti”. Și să le luăm banii.

  • Dom derector ,,fa domne niste angajati da nu din astea de te lauzi ca ai facut ,,ca ce ai facut tu acu o sapt doua in urma se cheama ocuparea posturilor care au ramas dupa ce au plecat o parte din angajati ca i ai fraierit la interviu si le ai promis marea cu sarea,,,si poate mai cresti si leafa ,,ca in C.A v ati marit de doua ori leafa si prime cat cuprinde

Adauga un comentariu