Local

ApaVital SA cheltuie 750.000 de euro pe întreținerea echipamentelor de printare și scanare

Publicat: 12 apr. 2022
_____ Vizualizări 0 Comentarii
ApaVital SA cheltuie 750.000 de euro pe întreținerea echipamentelor de printare și scanare
Timp de 3 ani, ApaVital va plăti pentru întreținerea echipamentelor de printare

Noi contracte de service sunt anunțate de compania ApaVital. Sunt vizate echipamentele de imprimare, copiere, scanare și printare. Licitația este programată la mijlocul lunii mai 2022. Prețul cel mai mic este un criteriu de departajare a ofertelor

Compania de apă-canal a județului Iași a lansat noi achiziții. Astfel, pe data de 17.05.2022, ApaVital a programat o licitație pentru furnizarea serviciilor întreținere a echipamentelor de printare, scanare și copiere a documentelor aflate în circuitul instituției. Valoarea estimată a contractului este de 3.770.565 lei, fără TVA, aproape 750.000 euro.

”În acest moment, ApaVital SA utilizează în activitatea zilnică un sistem informatic ce include mai multe aplicați software. Din acest sistem informatic, zilnic se realizează rapoarte, adrese, facturi, anexe la facturi și alte documente ce necesită a fi tipărite, scanate sau transmise prin fax. Toate aceste operațiuni se realizează utilizând echipamente de printare, copiere, fax, ce necesită atât consumabile, cât și servicii de reparare, piese de schimb și colectarea consumabilelor folosite. Prin achiziția serviciilor de prestare de service total se va asigura buna desfășurare a activităților zilnice”, se arată în caietul de sarcini.

În trecut, ApaVital a organizat licitații privind furnizarea mai multor loturi de piese de schimb pentru parcul auto din dotare.

ApaVital SA cheltuie 750.000 de euro pe întreținerea echipamentelor, timp de 3 ani

Contractaul cu compania de apă-canal va avea o durată de 36 de luni. În administrarea ApaVital sunt declarate 180 de echipamente, la care se adaugă 82 ce vor fi puse la dispoziție de firma cu care se va încheia contractul. Anual sunt estimate 1.270.500 de imprimări monocolor și 1.479.000 imprimări color pentru echipamentele tip A4, iar la echipamentele tip A3 necesarul este de 3.750.000 de imprimări monocrom și 880.000 de imprimări color.

”La preluarea echipamentelor în service, prestatorul va efectua revizii generale, pentru fiecare echipament. Reviziile generale vor consta în mentenanța la partea mecanică, electrică, electronică, la software-ul echipamentelor și aplicarea de măsuri preventive pentru depistarea defectelor. Prestatorul va interveni pentru diagnosticarea și remedierea defecțiunilor accidentale pentru problemele mecanice etc. Timpul de intervenție la punctele de lucru pentru sesizările de defect va fi de maximum 16 ore lucrătoare de la înregistrarea sesizării”, se mai arată în documentația procedurii.

În 2021, o firmă din Iași a lucrat cu ApaVital pentru reabilitarea drumurilor afectate de lucrări.

Aproape 500.000 de euro pentru închirierea utilajelor

Nu în ultimul rând, ApaVital a lansat o procedură și pentru achiziția serviciilor de închirieri utilaje ce urmează să fie folosite la lucrările de terasamente pentru rețelele de apă și canalizare. Valoarea estimată a contractului este de 2.333.560 de lei, fără TVA, aproape 500.000 de euro. Contractul va avea o durată de 12 luni. Procedura organizată de ApaVital a fost împărțită în 4 loturi, ce conțin: buldoexcavator multifuncțional pe pneuri (6 bucăți), buldoexcavator multifuncțional pe pneuri (4 bucăți), buldoexcavator multifuncțional pe pneuri (1 bucată), minibuldoexcavator pe șenile (1 bucată), buldoexcavator multifuncțional pe pneuri (1 bucată), buldozer șenile (1 bucată), minibuldoexcavator pe șenile (1 bucată).

Utilajele vor fi utilizate timp de 16.910 ore în ariile de operare Bahlui-Târgu Frumos și Prut-Bârlad. ApaVital SA cheltuie 750.000 de euro pe întreținerea echipamentelor după ce va semna contractul cu firma câștigătoare.

Adauga un comentariu