Titlurile zilei

Atenție, șoferi! Noi schimbări vor fi implementate pe o stradă intens circulată din Iași. Se anunță și taxe noi: „Pe timpul zilei vine foarte multă lume cu mașina la serviciu” – FOTO

Publicat: 26 dec. 2023
_____ Vizualizări 17 Comentarii
Atenție șoferi Noi schimbări vor fi implementate pe o stradă intens circulată din Iași. Se anunță și taxe noi Pe timpul zilei vine foarte multă lume cu mașina la serviciu - FOTO
Pe șoseaua Păcurari vor fi create benzi unice pentru transportul public în comun

Noi schimbări sunt anunțate pe o stradă intens circulată din Iași. Este vorba despre șoseaua Păcurari, unde va fi creată o bandă unică pentru mijloacele de transport public

Traficul din Iași devine din ce în ce mai apăsător și un adevărat test al răbdării la care sunt supuși șoferii zilnic. Pentru a mai remedia situația, în cadrul Comisiei de Circulație sunt căutate noi soluții. Astfel, în zona Păcurari vor fi create mai multe benzi unice pentru transportul public.

Noi schimbări vor fi implementate pe o stradă intens circulată din Iași. Mijloacele de transport public vor avea bandă unică

Pentru decongestionarea traficului din Păcurari, dar și pentru optimizarea transportului public din Iași, municipalitatea caută constant soluții. Astfel, recent, viceprimarul Daniel Juravle a transmis faptul că vor fi implementate benzi unice pentru mijloacele de transport public pe șoseaua Păcurari.

„În perioada următoare, ne propunem și vom încerca să facem o bandă unică pentru mijloacele de transport în comun pe Păcurari. Dar acest lucru ar putea fi posibil după ce găsim o soluție prin care să putem muta mașinile parcate pe marginea străzii”, a transmis Daniel Juravle, viceprimarul Iașului.

Culoarul unic nou înființat va fi destinat mijloacelor de transport public (autobuze și tramvaie) și va fi delimitat de celelalte benzi de circulație prin popice. Montarea acestora se va face de Servicii Publice SA. Tot Servicii Publice SA va monta diversele indicatoare rutiere prevăzute de lege, iar Citadin SA va realiza marcajele aferente. La intrarea pe culoarul unic va fi aplicată semnalizarea rutieră verticală corespunzătoare, mai exact indicatoarele „Bandă rezervată circulației autovehiculelor de transport public de persoane” și „Drum obligatoriu pentru categoria de vehicule”. Este important de precizat faptul că banda unică din Păcurari ar putea fi amenajată după succesul înregistrat de banda creată pe șos. Nicolina, între Podu Roș și rond TehnopolIS, care a dus la reducerea considerabilă a timpului petrecut de călători în autobuze și tramvaie pe acest tronson, în special la orele de vârf.

Locurile de parcare din Păcurari vor fi taxate

Radu Botez, membru în cadrul Comisiei de Circulație, a transmis faptul că implementarea benzii unice din Păcurari a fost discutată, iar locurile de parcare din zonă ar putea fi taxate.

„S-a discutat în Comisia de Circulație acest lucru. Însă a rămas că trebuie analizată situația locurilor de parcare din zonă și o singură soluție ar fi o prioritate pentru mijloacele de transport în comun pe anumite porțiuni. Practic, banda unică să nu fie implementată de la un capăt la altul în Păcurari, spre exemplu, 500 de metri bandă unică pentru transport public, cât să depășească 80 de mașini, asta doar ca exemplu, nu neapărat 500 de metri. În ceea ce privește locurile de parcare din zonă, și acolo avem o problemă pentru că acestea sunt arhipline în timpul zilei și sunt libere noaptea.

Ceea ce înseamnă că pe timpul zilei vine foarte multă lume cu mașina la serviciu, iar acest lucru ar trebui să îl combinăm cu instituirea unor noi taxe pe tot Păcurariul, să fie locuri de parcare cu taxă și, concomitent, creare de benzi unice pe porțiuni pentru mijloacele de transport în comun. În felul acesta vor veni mai puține persoane cu mașina și vom putea să avem mijlocul de transport în comun avantajat”, a transmis Radu Boz membru în Comisia de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului Iași.

Noi schimbări vor fi implementate pe o stradă intens circulată din Iași. Pe șoseaua Păcurari, locurile de parcare vor fi taxate, iar mijloacele de transport public vor beneficia de bandă unică.

Comentarii
  • Rezolvarea primarului Chirica Mihai a traficului: Taxe, taxe si iar taxe.
    Sa nu uitam ceva, pasajul de la BCU si Octav Bancila sunt ale lui Nichita, terminate de Chirica.
    Iar podul peste Bahlui ala din Alexandru, este pentru Fiterman si ficiorul lui Nita de la Miroslava, deci primarul Chirica Mihai este doar pe combinatii.
    In rest, nu a facut absolut nimic pentru traficul din Iasi.
    Pe Pacurari pe partea postei, anunta ca face banda unica, dar scoate semnele de oprirea interzisa si pune P de la parcare.
    D-zeu sa te mai inteleaga primare, dar din punctul meu de vedere esti depasit si moral si fizic.
    Ramai la combinatiile tale in imobiliare, ca atata stii.

  • Urbanismul sa ia milioanele de euro alocate pt prostimea electorala pt artificii si concerte cu țigani moderni gen Smuli, bostani a si ghebosul si sa faca odata si-odata in fiecare cartier cate 2-3 parcari supraetajate sau subterane pe 4-5 nivele cu o amprenta de 500-1000 m2 dar nu date lui Adascalktei, Blajut, mafiei ucrainuiene sau Surzii sau Tofanii, ci sa fie parcarile municipalitatii!!!!! Asa se decongestioneaza tot traficul , trebuie folosit putin creierul..

  • Comisia de Circulație o structura parazita formată din funcționari incompetenți și obedienți care executa ce le solicita samsarii imobiliari prin uneltele Chirica și Juravle. Bă Iasul este blocat din cauza autorizațiilor date laurbanismn de Harabagiu și Chirica fără a tine cont de trama stradală și fără a impune samsarilor retragerea amplasamentului pentru lărgirea culoaruluistradal, fără a solicita drumuri de servitute , fără a impune reguli prin PUG actualizat, fără a rezolva Park&Ride la intrările in oraș pentru a opri cohortele de mașini venite din zona metropilitana,, fără a avea construite parcari subterane și supraterane in cartiere in locul acestor puzderii deHYPERMARKETURI. Tripleta CHIRICA – HARABAGIU – JURAVLE incapabila sa gestioneze traficul iesean sun PRO SAMSARI și ANTI IESENI

  • Asta cu benzi de 500 m este epica. Construiti parcari suspendate. Faceti o parcare pe lunca Bahiului castigata de la Miroslava. O sa faceti si Opera in Copou. Vibe si SRU si in Podu de Fier o sa fie blocaje. Carpacilor!

  • E foarte bine!
    Sa fie eliberata banda I – ca tot nu respecta nimeni puhoiul de indicatoare „Oprirea interzisa” amplasate de mult timp pe ambele sensuri in tot lungul sos. Pacurari!
    Si ar fi minunat ca linia de tramvai de la fostul „Billa” si pana in capat Canta sa fie cumva mutata pe Pacurari (strada + sosea) si tot Pacurari-ul sa fie cu sens unic spre iesirea din oras, iar intrarea in oras sa fie cu sens unic pe str. Canta si strap. Silvestru, ca-s cam paralele.

  • „În perioada următoare, ne propunem și vom încerca…”. Abureli, minciuni! Nu se da niciun termen, deci nu se va face nimic. Asa sunt toate „proiectele” primariei lui Chischirica.

  • Cauza este haosul imobiliar patronat de Primarie. S-au depasit 4400 loc/km2. Din supraaglomerare vin toate necazurile. Si trafic blocat, si spatii verzi prea putine, nu sunt parcari, ca sa nu mai vorbim de stress-ul zilnic care ne mananca zilele la propriu.

  • In afara nu gasesti un loc fara sa platesti taxa de parcare.Nu poti intra intr-un oras fara bani pentru parcare.Nu poti detine 2-3 autoturisme pe care le parchezi pe raza unui oras fara sa platesti absolut numic!!!

  • Traficul e blocat de autoturisme, nu de locuinte.

    Daca in oras ar fi fost, de exemplu, doar blocuri P+2, crezi tu ca era traficul mai lejer? Ba din contra, prin suprafata mai mare, mersul pe jos si transportul in comun devin mai dificile, deci rezultatul ar fi si mai multe autoturisme, deci ambuteiaje si mai mari, pe model american.

  • Am ales o gașcă de mafioți, de impostori și alte baragladine care nu au nicio legătură cu orașul și cu cetățenii urbii. Asta-i realitatea.Până nu scăpăm de ,,ucenicii” proaspătului eliberat din pușcărie, crescuți sub pulpana tătucului care a ,,rezolvat” traficul inteligent din Iași, degeaba facem inovații în materie de trafic. Nicio rezolvare în favoarea cetățeanului . Pe ăștia nu-i interesează de ieșeni…

  • @asdasd

    Realitatea te contrazice. Koln are peste 1 milion de locuitori si 2500 loc/km2. Stuttgart are peste 600 de mii de locuitori si 3000 loc/km2. Si n-ai acolo blocajele de trafic din Iasi. Nu ai, pentru ca modelul de dezvoltare este cel al constelatiei urbane, nu al orasului monolit. Am locuit o vreme in Stuttgart-Sud, in Heslach, langa Biserica Sarbeasca. Ca sa ajung la munca la fabricile Mercedes, care-s la capatul celalalt, dincolo de Neckar, nu trebuia sa trec prin centru, de fapt nici prin oras.

  • Afacerile din Pacurari vor avea de suferit. Nici acum nu prea gasesti loc de parcare atunci cand vrei sa mergi la magazinele de mobila, iluminat ori gresie din zona. Daca baga banda unica, i-au ars. Se termina epoca magazinelor si „clinicilor” de la parterul blocurilor.
    Cat despre ideea cu popicele, pare a fi scornita de un taranoi pripasit prin Iasi, obisnuit cu noroiul de pe ulita satului natal. Ati vazut mizeria care se aduna intre popice? Ei, aia nu poate fi curatata de niciun utilaj. Se poate indeparta doar manual, iar asta nu o va face nimeni mai des de odata pe an. Ca sa nu mai vorbesc de zapada si ghiata adunate acolo. Soferii vor astepta mila domnului, ca temperaturile sa dezghete troienele dintre popice. Doar mizaria va ramane. Praful de acolo va fi dus de vant fix in casele iesenilor. Asa, ca la oras.

  • Dildouri clasice: acestea au o formă standard, simplă, menită să imite cât mai fidel anatomia organelor genitale masculine. Cu toate acestea, ele pot avea diferite caracteristici atipice sau culori (de exemplu: roz, verde sau pot fi fosforescente).
    Dildouri realistice: sunt create să arate și să se simtă cât mai aproape de un penis real, având adesea detalii precum vene, testicule, denivelări la suprafață și texturi specifice.
    Dildouri duble: concepute pentru stimulare dublă, aceste dildouri permit penetrarea simultană a două persoane sau stimularea simultană a mai multor zone erogene.
    Dildouri cu vibratii: echipate cu mecanisme vibratoare (niște motorașe mici dar puternice), aceste dildouri adaugă un nivel suplimentar de stimulare. Totuși, ele sunt adesea cunoscute după denumirea de vibratoare, nu dildouri.
    Dildouri de sticla sau metal: acestea oferă o experiență diferită prin materialul lor mai puțin comun, fiind apreciate pentru designul lor estetic și pentru posibilitatea de a fi încălzite sau răcite.

  • Noi schimbări vor fi implementate pe o stradă…
    Ca să transformi aleea Rozelor în ,,autostrada” celor de la Miroslava , Horpaz și Ciurea îți trebuie multă minte. Doar un prost ca Chirica a fost în stare să realizeze acest măreț plan de trafic. Pocni-i-ar ochii dobitocului…

Adauga un comentariu