BZI LIVE

LIVE VIDEO – Aventuri, călătorii, cercetări în zone extreme ale Planetei! Despre toate acestea şi ultima sa experienţă, cea de scafandru profesionist, într-o ediţie BZI LIVE specială alături de şef lucrări dr. Gabriel Ionuţ Plăvan – Facultatea de Biologie a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi – FOTO

Publicat: 30 sept. 2020

Joi, 1 octombrie 2020, la ora 15.00 şi doar în lumina reflectoarelor Studioului BZI LIVE este invitat şef lucrări dr. Gabriel Ionuţ Plăvan – Facultatea de Biologie şi coordonator al Staţiunii de Practică Universitara „Vasile Bacauanu” Ştefăneşti, judeţul Botoşani, a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” (UAIC) din Iaşi. Aventuri, călătorii, cercetări în zone extreme ale Planetei! Despre toate acestea şi ultima sa experienţă, cea de scafandru profesionist respectiv proiectele de cercetare pe care le are se va dialoga alături de şef lucrări dr. Gabriel Ionuţ Plăvan.

O incursiune în nordul Atlanticului. Călător în Islanda – „ţara gheizerelor şi a vulcanilor”

De reamintit că universitarul, cercetătorul şi exploratorul Gabriel Plăvan a fost acum ceva timp şi într-o călătorie în nordul Oceanului Atlantic, mai exact călătoria în Islanda – „ţara gheizerelor şi a vulcanilor”. Acesta a avut şi o conferinţă în faţa membrilor comunităţii academice de la Universitatea „Cuza” sub egida „Călătorind pe meridianele Lumii”. De remarcat că şef lucrări dr. Gabriel Ionuţ Plăvan este şi coordonator al Staţiunii de Cercetare Ştiinţifică şi Practica Studenţeasca „Vasile Bacauanu”. Având în vedere toate acestea, invitatul va oferi date legate de acest loc, proiectele pentru dezvoltarea Staţiunii, investiţiile în infrastructura. Nu în ultimul rând, vor fi dialogate elemente ce ţin de activitatea sa de cercetător, munca şi relaţia cu studenţii, pasiunea pentru Biologie, realităţi şi problematici din arealul învăţământului superior.

Urmăritorii noștri pot adresa întrebări la rubrica comentarii, accesând www.bzi.ro sau, în direct, pe http://www.facebook.com/cotianul.bzi. Emisiunile BZI LIVE au un real succes, fiecare producție media strângând zeci de mii de vizualizări.