News Flash:

Bataie de joc marca FAN Courier! Un iesean a ramas socat cand a desfacut coletul refuzat de client. S-a ajuns la plangeri penale - FACSIMIL

12 Octombrie 2018
6496 Vizualizari | 8 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6495 RON (+0.0015)
USD: 4.0769 RON (-0.0127)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
fancourier

• Un iesean care lucreaza in domeniul IT sustine ca a fost inselat de firma FAN Courier, dupa ce a incercat sa trimita unui client din alt oras un colet care continea mai multe memorii de calculator • Acesta reclama faptul ca angajatul firmei de curierat si destinatarul ar fi umblat in pachetul respectiv si ar fi schimbat bunurile din interior cu altele de valoare mai mica, apoi coletul a fost refuzat si retrimis expeditorului • Clientul asteapta in zadar de aproape trei luni o rezolvare a cazului si a facut plangere penala impotriva firmei de curierat si a destinatarului dupa aceasta situatie nefasta

Un tanar inginer din Iasi care lucreaza in domeniul IT sustine ca a fost inselat de firma de curierat rapid FAN Courier, dupa ce a incercat sa expedieze o comanda facuta de un client din Pitesti. Acesta povesteste ca a trimis coletul in luna iulie a acestui an, iar cand a ajuns la destinatar, produsele din interior au fost folosite, ceea ce contravine politicii FAN Courier.

"Am fost inselat de catre FAN Courier. Astept de 3 luni o rezolvare si nicio sansa. Am facut plangere penala, am facut plangere la OPC, sper sa ma ajute cineva. Pe data de 12.07.2018 am trimis un colet prin firma de curierat FAN Courier, care continea 10 memorii laptop Samsung identice, fapt dovedit prin packing listul de tur, la Pitesti catre Marian Raducu. Coletul a fost trimis cu deschidere la livrare prin FAN Courier, dupa cum a cerut destinatarul. Ziua urmatoare am verificat in aplicatia FAN Courier, unde am observat coletul refuzat", spune ieseanul Daniel Hristea.

Apoi, acesta l-a sunat pe destinatar si l-a intrebat ce s-a intamplat. Destinatarul i-a spus ca a refuzat coletul deoarece a introdus 2 memorii din cele 10 in laptop si laptopul nu s-a deschis.

"I-am spus respectuos ca este posibil ca memoriile sa nu fie compatibile cu laptopul lui si ca nu este frumos ce a facut (ca le-a testat), memoriile nu se testeaza, ci doar se verifica, conform politicii FAN Courier de verificare colet, fapt pentru care l-am si inregistrat. In conversatie a spus ca el mai are in laptop 2 memorii la fel si ca lui ii merg si normal trebuiau sa mearga si ale mele. In momentul in care el a spus ca are 2 memorii la fel am facut mai multe reclamatii la FAN Courier, fiindu-mi frica sa nu fi stricat cele 2 memorii sau sa-mi puna in colet memoriile lui cele 2 care a recunoscut ca sunt la fel", a mai povestit inginerul IT.

Au urmat o serie de reclamatii la firma de curierat, iar ieseanul a asteptat raspunsurile de la FAN Courier care au fost negative. "Mi s-a spus ca curierul a fost supus la testul Poligraf si ca a trecut testul, deci FAN Courierul nu are nicio vina, probabil destinatarul a vorbit aiurea", a mai spus acesta.

Citeste si: Colete distruse venite prin FAN Courier? Motivul este cat se poate de clar - VIDEO

Colet returnat cu alte produse fata de cele trimise

Dupa nenumarate telefoane si plangeri facute la sediul FAN Courier Bucuresti, ieseanul a fost la sediul din Iasi al firmei unde a facut o reclamatie in data de 18.07.2018, loc in care a si predat inregistrarea telefonica din care reiese ca curierul a lasat persoana destinatara sa testeze produsele (sa le introduca in laptop).

"Dupa ce i-am anuntat pe cei de la FAN Courier ca am inregistrarea telefonica mi-au dat dreptate, insa ei nu doreau sa ma despagubeasca, sa-mi ofere valoarea rambursului sub nicio forma. Am primit raspuns de la dansii ca vor sa ma despagubeasca doar cu 260 de lei, prin acest raspuns practic isi recunosc dansii vina", a mai spus acesta.

Citeste si: Coletul scump i-a fost livrat cu surprize. O ieseanca a trecut prin momente cumplite din cauza angajatilor Fan Courier

Apoi, pe data de 9 august, ieseanul a trimis catre FAN Courier Bucuresti coletul care continea dvd-ul cu inregistrarea telefonica cu destinatarul care recunoaste ca a fost lasat de curier sa verifice 2 din cele 10 memorii sa le introduca in laptop.

"In conditiile in care nu am avut sprijin din partea FAN Courier, am mers pe 30.08.2018 la sediul din Iasi sa ridic coletul retur. Mentionez ca pana la data de 30.08.2018 coletul nu a mai fost verificat de nimeni, eu l-am refuzat de fiecare data de cate ori s-a incercat sa mi se returneze, m-am gandit sa-l refuz pana ce primesc un raspuns final oficial. In prezenta sefului de agentie, a angajatei si a camerelor de luat vederi s-a desfacut coletul, unde in loc de 10 memorii Samsung identice (conform packing list tur), s-au gasit 4 memorii Samsung, 3 Kingstone, 2 MT si una fara eticheta", spune Daniel Hristea.  

Citeste si: Si tu poti pati la fel. Ce surpriza a avut acest barbat cand a mers sa-si ridice coletul de la Fan Courier

Plangere penala facuta de expeditor impotriva firmei de curierat si a destinatarului

Dupa acest moment, s-a intocmit un proces verbal, s-au facut poze, iar coletul s-a sigilat inapoi si se afla la sediul FAN Courier Iasi.

"Eu consider ca am fost mintit si inselat de catre destinatar, care nu putea sa faca asta fara ajutorul angajatului de la FAN Courier. In concluzie, am trimis un colet cu 10 memorii identice Samsung conform packing sist si s-au intors alte 10 memorii de la alte firme. Depun plangere penala impotriva FAN Courier si impotriva lui Marian Raducu si ma constitui parte civila in procesul penal", este de parere ieseanul Daniel Hristea.

Reprezentantii FAN Courier nu au oferit un punct de vedere pana la inchiderea editiei. Compania este liderul pietei interne de curierat rapid. Înfiintata în 1998, compania deserveste peste 30.000 de clienti, având un parc auto de peste 2.300 de autovehicule si o echipa de peste 2.750 de angajati.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

12fancouriers_proces_verbal_copy_copy
fan courier plangere penala opc colet daniel hristea refuzat
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (8)

Toma alimos  | #673289
Fan curier,o adunatura de nemernici,in frunte cu directorul agentiei de la iasi,sunt lideri pe dracu,poate campioni la prostie!ptr un colet volumonos imi cereau taxe de 480 lei iar la atlasib am achitat 210 lei ptr acelasi colet!m.u.i.e fan curier!
Cei mai panarame  | #673304
Ăștia is o adunătură de gherțoi.
Au venit la oraș și s-au făcut curieri.
Am făcut o reclamație pentru colet deteriorat la sfârșitul lui iulie si până acum nu am fost contactat.
Panaramelor
IT-istul profesionist  | #673308
Problema e grava si curierul trebuie dat afara. Clar. De ce a lasat sa probeze doar 2 memorii ? Asta e discriminator. Punctu 2, kingston si mt sunt de departe mai bune, de aia fara eticheta nu zic nimic dar daca merge e buna si aia. Clientul sa ia si despagubirea de 260 lei si iese in castig,iar fanu pierde bugetul cu care si-ar fi facut olecuta de reclama in bzi si ar fi scapat de scandal . Chiat, sa inregistrezi deampulea pe dvd o convorbire telefonica privata si sa o faci publica e legal, coane ???
iulia  |  #673403
dar oare este legal sa se schimbe marfa noua cu una uzata si desigileze produsul??? .... convorbire telefonica privata este cand vorbesti cu iubita, sotia, soacra, mama, tata, copii sau prietenii nu cand se discuta de afaceri. atunci intra in categoria contractelor verbale.... si se numesc probe
@IT-istul profesionist  |  #673524
Eu am un stick de memorie Corsair si vreau sa spun ca e optim ! Il folosesc de ani de zile si are o fiabilitate excelenta. Recomand !
Dragos  | #673349
Sa dus la vale FAN, au plecat multi agenti buni de acolo, asta se simte si la livrari, a fost frumos cat a durat!
Silviu  | #673364
Rahaturi marca BZI. Asa fac ei. Imi vor sterge comentariul. Asa fac ei.

Omul a depus reclamație la OPC, restul e mâncare de rahat marca BZI.
Popa  | #673406
Eu lucrez cu FanCourier de ani de zile,vreau sa le multumesc pentru ca nu am avut niciodata probleme cu ei Coletele au ajuns in regula chiar daca am expediat sau am primit
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1888 (s) | 21 queries | Mysql time :0.040973 (s)