Titlurile zilei

Bătaie de joc marca IL Passo! O tânără a plătit pentru 5 perechi de pantofi, dar a primit doar 3! De două săptămâni, Lavinia Iacob se chinuie să afle ce se întâmplă cu încălțămintea ei: „Nu o să mai fac niciodată comandă la ei” – FOTO

Publicat: 07 feb. 2024
_____ Vizualizări 11 Comentarii
Bătaie de joc marca IL Passo O tânără a plătit pentru 5 perechi de pantofi dar a primit doar 3 De două săptămâni Lavinia Iacob se chinuie să afle ce se întâmplă cu încălțămintea ei Nu o să mai fac niciodată comandă la ei - FOTO
Lavinia Iacob va depune, miercuri, 7 februarie 2024, plângere la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, deoarece nici după două săptămâni nu a primit cele două perechi de pantofi comandate de la IL Passo

Lavinia Iacob a comandat, în data de 24 ianuarie 2024, 5 perechi de pantofi de la IL Passo, brand-ul ieșeanului Petru Chiriac, pentru care a plătit cu cardul. Cu toate acestea, la aproape 2 săptămâni după plasarea comenzii, tânăra a primit doar 3 perechi de pantofi, iar de restul nu știe absolut nimic, considerând că este o bătaie de joc la adresa clienților.

IL Passo își bate joc de clienții care fac comenzi online: „Pentru ei contează doar banii și atât”

Lavinia Iacob va depune, miercuri, 7 februarie 2024, plângere la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, deoarece nici după două săptămâni nu a primit cele două perechi de pantofi pentru care a plătit aproape 600 de lei. Tânăra care locuiește în București a încercat în repetate rânduri să ia legătura cu un reprezentanții IL Passo, dar nu reușit, deoarece nimeni nu i-a răspuns email-urilor, nici la numărul de pe site, care este destinat clienților.

„Am făcut comanda pe 24 ianuarie, am plătit cu cardul, pentru că ei și acum văd că au promoția pe site, oferă 5 la sută reducere la plata cu cardul. Mi-a venit, inițial, o pereche de pantofi, după câteva zile mi-au mai venit două perechi, iar de atunci nu a mai apărut nimic și deja au trecut aproape 2 săptămâni. Ei spun că trimit comenzile în maxim 7 zile. Le-am scris o dată, nu am primit absolut nimic, le-am mai scris și acum 2 zile, tot așa, nu au răspuns absolut nimic și mă gândesc că mâine o să fac plângere la Protecția Consumatorilor, dacă nu primesc nici astăzi (n.r. – marți, 6 februarie 2024) un răspuns.

Dacă îi suni pe telefon, sună mereu ocupat. Cele două perechi de pantofi costă 500 și ceva de lei, cam 600. Eu pot să dovedesc că am plătit pentru acele perechi, am email-ul lor de confirmare, am doar 2 email-uri cu livrarea celor trei perechi de pantofi, iar după aia nu mai am nimic. Am încercat să-i contactez la telefon, nu le merge telefonul. Am încercat în zile diferite, la ore diferite.

Eu mai am puțin și plec din țară, când îmi trimit produsele pe care le-am plătit? Dacă nu le plăteam, înțelegeam, nu sunt interesați să-și vândă produsele. Dar odată ce omul plătește, este absolut normal ca tu să-i trimiți marfa. De ce au mai pus numărul acela de telefon pe site, dacă oricum nu răspund, ca să-și bată joc de oameni, pentru ei nu contează clienții lor, contează doar banii și atât”, a declarat Lavinia Iacob.

Lavinia Iacob: „Sunt mai răi ca ăia de pe AliExpress”

Din cele trei perechi de pantofi care i-au fost deja livrate de IL Passo, Lavinia Iacob vrea să returneze două, doar că nu reușește, deoarece nu i se aprobă returul.

„Eu din alea trei pereche primite trebuie să returnez două. Am intrat la ei pe site de pe telefon, iar formularul de retur nu se deschide. În pachet nu ai niciun formular ca să trimiți produsele înapoi, în magazin nu poți face retur, poți să-i trimiți doar la ei, iar pentru asta trebuie să-și aprobe returul. O să intru de pe laptop să accesez formularul de retur și, dacă nici așa nu merge, ar fi foarte ciudat. Acești pantofi pe care vreau să-i returnez costă tot așa, vreo 500 de lei, și nu vreau să rămân și cu banii dați, și să nu am posibilitatea să returnez produsele. Nu o să mai fac niciodată comandă la ei, eventual, dacă o să-mi placă ceva, o să cumpăr din magazin. Ce prostie am făcut, să plătesc cu cardul.

Am zis că uite, au reduceri, sunt o firmă românească, eu n-am știut ce probleme au ei. De ce mai încurajează oamenii să plătească online, ce fac, le fură banii. Ei mi-au luat banii și la revedere, au uitat că mai exist. Sunt mai răi ca ăia de pe AliExpress, că acolo, dacă vânzătorul nu răspunde cu adresa de retur în două zile, ți se returnează automat banii, vă dați seama, poți face un retur la capătul lumii și nu reușești la o firmă din România”, a explicat Lavinia Iacob.

Reporterii BZI au luat legătura cu reprezentanții IL Passo, care au explicat situația.

„Comanda este în procesare, urmează să i se livreze și celelalte două perechi. Suntem foarte aglomerați în această perioadă, avem câte 1.000 de comenzi pe zi. O să-i rog pe colegii mei să urgenteze comanda”, au explicat reprezentanții IL Passo.

Din cauza tuturor acestor probleme pe care le-a întâmpinat, Lavinia Iacob a declarat că nu va mai face niciodată comenzi online la IL Passo, deoarece firma își bate joc de clienții săi.

Comentarii
  • Din ce am citit în comentariile de mai jos, e clar că se justifică doar plățile cu cardul. Cash-ul, numai primăvara, merge cu ceapă verde. P.S. La ce trebuie pantof la comandă ? Doar trăim la oraș, e asfalt, merge și un pantof de la colegii din eGoß.

  • Cum adica , va mai cumpara in continuare de la acest magazin, dar nu online, dupa toate cele intamplate ? Ceva e cusut cu ata alba. De ce returneza cele 2 perechi ?

  • Nu rezolva nimic cu reclamatia la Protectia Consumatorului. Magazinul primeste doar o amenda de la ANPC, insa banii nu ii primeste inapoi. Trebuie sa se judece cu ei ca sa recupereze banii. Am trecut prin astea.

  • Chiar este lenea asa de mare,sa nu te poti deplasa la magazinul respectiv sa vezi produsul,sa-l incerci si pe urma sa-l achiti chiar cu cardul sau cash?Eu am cumparat in urma cu ceva ani de pe e-mag 2 produse si dupa ce le-am achitat online am observat ca au venit de 2 ori pentru fiecare produs si am platit transport de 2 ori,nemaivorbind ca am fost sa le ridic personal.Pentru ei este sa te plimbe cum vor mai ales ca banii au fost luati automat din contul de card,dar am observat ca platind cash produsele au venit mult mai rapid la usa sau servici.Oare de ce se intampla aceste lucruri?In veci si pururi nu mai cumpar de pe e-mag.Sa vad cu ochii mei produsul,achit pe loc sau card produsul si sunt mai multumit.

Adauga un comentariu