Prima pagină » Magazin » Berea, consumată în cantități moderate, poate îmbunătăți calitățile motrice, forța și viteza
Berea, consumată în cantități moderate, poate îmbunătăți calitățile motrice, forța și viteza

Berea, consumată în cantități moderate, poate îmbunătăți calitățile motrice, forța și viteza

25 dec. 2019, 16:30,
în Magazin

De sărbători, avem dezlegare de la nutriționiști să bem bere. Dar nu mai mult de una pe zi în cazul femeilor și cel mult două beri pe zi în cazul bărbaților.

Recent, s-a descoperit că berea, consumată în cantități moderate, poate îmbunătăți chiar și calitățile motrice, forța și viteza. Dar evident, niciun specialist nu recomandă consumul de bere în exces sau când ești la volan.

Studiul făcut de Centrul de Studii despre Bere, Sănatate și Nutriție a ajuns la concluzia că berea poate îmbunătăți calitățile motrice, dacă este consumată cu măsură.

Cu alte cuvinte, berea îți dă putere și viteză. Motiv pentru care chiar și sportivii pot consuma bere, după efortul fizic.

Nutriționiștii spun că berea este și hrănitoare.

Recomandarea Organizației Mondiale a Sănătății este de o bere pe zi pentru femei, adică echivalentul a 330 de ml. Și 660 de ml pentru bărbați, adică echivalentul a două beri, pe zi. Atenție, vorbim despre bere cu 5% alcool!

Din păcate, raportul Comisiei Europene a arătat că tot mai mulți dintre bărbați întrec deseori măsura și au probleme cu alcoolul.

Donație lunară
Donează lunar pentru susținerea jurnalismului de calitate

Plată sigură și protejată
Alătură-te comunității noastre de susținători
Donația ta lunară ne ajută să planificăm și să continuăm să informăm corect și echidistant
Donație singulară
Donează o singură dată pentru susținerea jurnalismului de calitate

Plată sigură și protejată
Contribuția ta face diferența
Ne ajuți să rămânem independenți și să aducem informații de care ai nevoie
Articol recomandat
Acciza la motorină scade cu 20% în perioada 16-31 august. Ministerul Finanțelor anunță o măsură temporară
Acciza la motorină va fi redusă cu 20% în perioada 16-31 august 2026. Ministerul Finanțelor anunță o intervenție temporară și reevaluări la fiecare două săptămâni. Ministerul Finanțelor a anunțat reducerea temporară a accizei la motorină cu 20%, măsură care se aplică în perioada 16-31 august 2026. Decizia vine după creșterea semnificativă a cotațiilor internaționale pentru […]
Acciza la motorină scade cu 20% în perioada 16-31 august. Ministerul Finanțelor anunță o măsură temporară

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
15 august 2026
15 august 2026