Actualitate

Buna guvernare a USR! Dan Barna îi ia apărarea directorului CFR Călători, Ovidiu Vizante, după ce 30 de copii şi alte sute de persoane au rămas blocate în câmp, fără apă, 8 ore

Publicat: 30 iul. 2021
Dan Barna este vicepremierul României și gesticulează
Dan Barna îi ia apărarea directorului CFR Călători, Vizante Ovidiu

Pare că declaraţiile controversate făcute de directorul CFR Călători, Ovidiu Vizante, nu sunt un motiv de demitere. Ba mai mult, Dan Barna, vicepremierul USR al Guvernului României, îi ia apărarea şi susţine că un om trebuie judecat după fapte nu după vorbe.

Declaraţiile vicepremierului vin în contextul în care, invitat la o emisiune TV, Ovidiu Vizante a avut o intervenţie controversată, îndemnând-o pe jurnalista cu care vorbea să rezolve problema.

Dan Barna nu consideră că Ovidiu Vizante ar trebui să fie demis

Într-un dialog cu jurnalistul Cosmin Prelipceanu, Dan Barna a afirmat faptul că replica dată de directorul Ovidiu Vizante este una nefericită şi că acesta a lucrat intens în cursul nopţii în care un tren a rămas blocat 8 ore în câmp:

Dan Barna: Aici sunt două aspecte – e foarte clar că acea replică avută într-un dialog cu un jurnalist n-a fost una fericită, a fost o exprimare profund nefericită. Dar omul era acolo de seară, din momentul în care această furtună a tulburat teribil circulația feroviară. Pe calea ferată aceasta este explicația întârzierii și a acestui tren și a mai multor trenuri. Au căzut mulți arbori, au fost multe evenimente din acestea care au încurcat circulația, a fost acolo toată noaptea, a doua zi a avut loc acest interviu în care, nu o să apăr lucrul ăsta, s-a exprimat total nefericit și neinspirat.

Sunt două aspecte, pe de-o parte oamenii trebuie judecați pentru ce fac și nu neapărat printr-o declarație neinspirată și nefericită. Iar pe de altă parte, el este în această poziție de trei luni și ceva. O reformă atât de profundă cum este nevoie la calea ferată, pentru că vorbeam de locomotivele care s-au stricat. Sunt locomotive de 40-50 de ani. E clar că trebuie să avem acest program de investiții pe care l-a pus în practică ministrul transporturilor.

Din această perspectivă, și actualul director de la CFR Călători îl vom evalua după șase luni, după un an și vom vedea rezultatele muncii sale. A avut o replică nefericită, nu l-a felicitat nimeni pentru asta, chiar am avut o discuție în această dimineață cu el…  a afirmat Dan Barna la digi24

Totuși, Dan Barna omită să spună ce exact a lucrat directorul CFR Călători, Ovidiu Vizante dacă e să ţinem cont de faptul că situaţia nu a fost deloc rezolvată iar cele aproximativ 1000 de persoane nu au primit nici măcat o sticlă cu apă.

Ovidiu Vizante, directorul CFR Călători, în centrul unui scandal după mai multe replici deplasate

Ovidiu Vizante a vorbit în direct la un post de televiziune despre trenul blocat timp de mai multe ore în Fetești. Întrebat de jurnalistă despre soluţiile găsite în situaţia în care aproximativ 1000 de persoane au stat 8 ore în câmp fără apă, directorul CFR Călători i-a sugerat acesteia să rezolve ea problema.

„De ce mă întrebați pe mine? Noi am pus la dispoziția CFR-ului această locomotivă. Dacă a fost un pom căzut pe linie, locomotiva nu poate, din păcate, sări peste linie (…) Încercați, totuși, să vorbiți cu responsabilii, cei care se ocupă de circulație. (…) Cred că e impropriu să spuneți că au stat abandonați (…), încercați să găsiți transbordare pentru 1.000 de călători la 1 noaptea”, a spus Vizante.

Tot în aceeași zonă, două trenuri s-au ciocnit. Autoritățile au constatat faptul că mecanicul uneia dintre locomotive era sub influența băuturilor alcoolice.





Comentarii
  • Nu iau apararea nimanui…In copilarie, pe vremea lui Ceausescu, veneam din tabara de la mare si mecanicul de locomotiva a fost depistat beat. Am stat in camp, un tren intreg de copii, pana au gasit alt mecanic liber, vreo 4,5 ore…. Deci, exista un precedent….Apropo, nu l-au schimbat nici pe directorul CFR-ului si nici pe ministrul transporturilor. Vinovati si trasi la raspundere au fost mecanicul si revizorul de siguranta circulatiei care raspundea de verificarea mecanicilor. Punct.

  • Nu iau apararea nimanui…In copilarie, pe vremea lui Ceausescu, veneam din tabara de la mare si mecanicul de locomotiva a fost depistat beat. Am stat in camp, un tren intreg de copii, pana au gasit alt mecanic liber, vreo 4,5 ore…. Deci, exista un precedent….Apropo, nu l-au schimbat nici pe directorul CFR-ului si nici pe ministrul transporturilor. Vinovati si trasi la raspundere au fost mecanicul si revizorul de siguranta circulatiei care raspundea de verificarea mecanicilor. Punct.

  • Nu iau apararea nimanui…In copilarie, pe vremea lui Ceausescu, veneam din tabara de la mare si mecanicul de locomotiva a fost depistat beat. Am stat in camp, un tren intreg de copii, pana au gasit alt mecanic liber, vreo 4,5 ore…. Deci, exista un precedent….Apropo, nu l-au schimbat nici pe directorul CFR-ului si nici pe ministrul transporturilor. Vinovati si trasi la raspundere au fost mecanicul si revizorul de siguranta circulatiei care raspundea de verificarea mecanicilor. Punct.

Adauga un comentariu