Actualitate

Cătălin Drulă (USR), ministrul Transporturilor ne-a minţit? Mecanicul de locomotivă care a provocat accidentul NU era sub influenţa băuturilor alcoolice! Detalii explozive despre cum este scos vinovat un om

Publicat: 04 aug. 2021
Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor prezent la o emisiune TV
Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor a susținut că mecanicul de locomotivă a consumat băuturi alcoolice, dar situația este opus diametrală Sursă foto: digi24

Dezvăluiri de ultimă oră în legătură cu accidentul feroviar de la Fetești unde un tren de marfă a intrat într-un altul. Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă (USR), a ieşit la mai multe posturi de televiziune spunând faptul că mecanicul de locomotivă care a provocat evenimentul feroviar era sub influenţa băuturilor alcoolice. Totuşi, se pare că lucrurile nu stau chiar așa.

În urmă cu o săptămână un accident feroviar a avut loc în zona Fetești de lângă București. Autorităţile au explicat că evenimentul nu s-a soldat cu victime. ISU Ialomița afirma la acea vreme faptul că accidentul feroviat a avut loc la Fetești chiar înainte de miezul nopții.

Cătălin Drulă ne-a mințit?! Ce declară ministrul Transporturilor despre accidentul feroviar

La câteva ore după accidentul feroviar din Fetești, ministrul Transporturilor a făcut mai multe declaraţii. Prezent la un post de televiziune, Cătălin Drulă le-a declarat jurnaliştilor faptul că mecanicul de locomotivă se afla sub influenţa băuturilor alcoolice

Vreau să transmit un semnal foarte clar către acești operatori de marfă, din zona privată, că nu se mai pot juca cu sigurata pe sistemul feroviar. Un tren de marfă a intrat în spatele altui tren trecând peste toate semnalele. Sistemul de frânare automat nu era funcțional, ancheta o să spună de ce. Din primele informații, lucrurile nu erau în regulă nici la nivelul stării mecanicului de locomotivă.

Din ce am înțeles, da, a adormit, înțeleg că era și sub influența băuturilor alcoolice. Există controale și inspecții care se fac ca în trafic, nu verifică fiecare șofer, se fac prin sondaj. Nu sunt testați toți mecanicii de locomotivă, nu cred că se întâmplă asta în nicio țară din lume”, a spus Drulă.

Mecanicul de locomotivă implicat în accidentul feroviar NU consumase băuturi alcoolice

Mecanicul de locomotivă care a fost implicat în accidentul feroviar de la Fetești a fost reţinut iar ulterior a fost plasat sub control judiciar:

Totodată, din verificări a rezultat faptul că mecanicul locomotivei trenului care a intrat în coliziune cu cel de-al doilea tren, un bărbat, de 54 de ani, din Craiova, nu ar fi respectat timpul de odihnă prevăzut de OMT 256/2013, restricția de viteză de 30 de km/h la intrarea în stația C.F. Fetești și nici semnalul roșu de oprire dinaintea intrării în stație. În urma testării alcooltest a mecanicului, a rezultat o alcoolemie de 0,40 mg/l alcool pur în aerul expirat. se susţinea la acea vreme.

Totuşi, conform clubferoviar.ro, site care este specializat în ştiri feroviare, mecanicul de locomotivă nu consumase băuturi alcoolice.:

Numai că unele informații obținute de Club Feroviar din surse ale Agenției de Investigare Feroviară Română vin să pună sub semnul întrebării acest verdict dat înainte de termenul de judecată.

Prima testare alcoolscop a fost făcută imediat după accident, când mecanicul a reușit să iasă pe geamul locomotivei (ușa fiind blocată din cauza coliziunii) și s-a prezentat la stația Fetești. Potrivit reglementărilor în vigoare, fiola poate fi pusă de șeful de stație, de responsabilul cu siguranța circulației sau de instructorul din cadrul operatorului de transport.

Au mai fost cazuri, chiar recente, când impiegatul de mișcare a solicitat testarea alcooltest, iar mecanicul a refuzat, pentru că știa legislația în domeniu. Mecanicul s-a prezentat, de bunăvoie, la testare, care ar fi dat rezultat zero, după cum a susținut el în declarația dată la sediul Poliției.

În aceeași declarație, el a mai susținut că a băut după producerea accidentului și că și-a cumpărat băutură de la un chioșc din apropierea gării. Polițiștii ar fi luat și declarații în acest sens de la vânzătoare și ar fi cerut imaginile de pe camerele de supraveghere. susţin cei de la clubferoviar.ro.





Comentarii
  • Acest golan periculos trebuie dat urgent afara, în șuturi! KLAUS este direct raspunzator de aceasta „coalitie” dezastruoasa!!

  • Adevărul este că polițiștii nu l-au găsit pe mecanic în locomotivă ci l-au descoperit ascuns între niște tufe de pe marginea liniei. La cum arată locomotiva mecanicul ar fi trebuit să fie mort, este clar că mecanicul s-a trezit înainte de coliziune și a fugit în sala mașinilor pentru a se proteja. Polițiștii din Fetești l-au testat și da, era sub influența băuturilor alcoolice. Ce se spune că a băut după accident este minciună, iar mecanicul crede că scapă cu asta. Clubferoviar este în eroare sau rău intenționat.

Adauga un comentariu