Compania Studio20 va dona o importantă suma de bani pentru copiii care au nevoie de ajutor. În cadrul campaniei intitulate Cam For Charity, aflată la a treia ediţie, Studio20 a decis să doneze importante sume de bani care vor ajunge la copiii care au nevoie de ajutorul tuturor.
Studio20 a iniţiat proiectul care s-a bucurat de un succes răsunător
În anii trecuţi, compania Studio20 a cărei cifra de afaceri se situa, în 2019, la 25 de milioane de euro, a donat banii către copiii cu autism din România. Conform datelor existente, se pare că întreaga campanie a pornit de la ideea de a ajuta pe cei care au nevoie, dar şi de a oferi date reale despre industria de videochat non-adult.
Scopul proiectului iniţiat de Studio20
– educaţie/informare despre ce înseamnă un model de videochat non-nude;
– integrare şi acceptare socială (avem peste 300.000 de romani care lucrează în videochat şi care sunt stigmatizaţi de o parte a societăţii din pentru motive total eronate – încă mai găsim şi în unele publicaţii expresii precum „prostituţie online” sau „pornografie”, care nu au nici o legătură cu ce facem noi;
– ajutor financiar oferit celor care au cea mai mare nevoie din punctul nostru de vedere: copii şi mamele singure cu copii mici.
Întreaga campanie a înregistrat un succes răsunător în celelalte două ediţii. În primele două ediţii s-a donat intreaga suma către asociaţiile care ajută copiii suferind de autism din România. În acest an, campania se desfăşoară pe data de 5 septembrie 2020, odată cu ‘Ziua internaţională a Caritatii”.
Ce presupune campania CamForCharity
Pe data de 5 septembrie toate persoanele din conducerea companiei de videochat din întreaga lume, manageri, traineri, ingineri, specialişti în marketing, contabili, şoferi etc. vor face timp de minim o oră, un broadcasting online pe platforma Studio20. Suma pe care aceştia o vor strânge, va fi dublată de companie, iar totalul va fi donat către trei cazuri din întreaga lume:
” Anul acesta am ales trei campanii, urmând să donăm către fiecare o treime din suma:
– Fundacion Patronato Maria Auxiliadora, o fundaţie din Columbia care îşi propune să ajute şi să prevină violenţa domestică în timpul Covid-19
– Fundacion ABLE, cu un proiect care îşi propune reducerea decalajului digital al copiilor și familiilor lor, oferind acces la conexiunea la internet şi la dispozitivele tehnologice pentru a reduce abandonul şcolar şi pierderea cunoştinţelor educaţionale din cauza crizei COVID-19
– Integrate NYC, o organizaţie condusă de tinerii din New York, care lupta pentru egalitate şi integrarea studenţilor de orice culoare
3. Descrierea procesului de punere în practică a campaniei/proiectului: persoane implicate, durată, detalii tehnice şi cost.” menționează oficialii Studio 20>
Campania se desfăşoară pe data de 5 Septembrie
Campania se desfăşoară pe data de 5 Septembrie şi presupune că tot personalul administrativ (aproximativ 350 de persoane) din sediile Studio20 din lume să transmită live timp de o oră de pe mobil sau desktop.
Fiecare membru al staffului decide cum vrea să folosească platforma şi cum doreşte să strângă donaţii, fie oferind sfaturi, acceptând provocări sau răspunzând la întrebări.
După cele 24 de ore de campanie, suma adunată se dublează şi se împarte în mod egal între cele 3 campanii de caritate alese anul acesta. ” precizează PR Manager Studio20 Network, Andra Chirnogeanu.
Studio20 este un studio ultramodern de videochat care, la nivel mondial, înregistrează o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro. În 2020, cifra de afaceri estimată va fi de 35 de milioane de euro. Numărul de angajaţi din cadrul companiei este, la nivel mondial de 350 de persoane permanente dar şi 1000 de colaboratori.