Prima pagină » Sanatate » Stiri medicale » Covid-19: 5 greșeli de evitat la birou pentru a limita riscurile de infectare
Covid-19: 5 greșeli de evitat la birou pentru a limita riscurile de infectare

Covid-19: 5 greșeli de evitat la birou pentru a limita riscurile de infectare

02 nov. 2020, 10:46,
în Sanatate

Neaerisirea biroului, păstrarea aceleiași măști prea mult timp, neglijarea gesturilor de barieră. Toate acestea sunt obiceiuri proaste pe care le puteti avea daca munciti la birou. Iata 5 greșeli de evitat la serviciu pentru a limita riscurile de infectare cu noul tip de coronavirus, care genereaza boala Covid-19!

Epidemia Covid-19 continuă să progreseze. Confruntati cu acest fenomen îngrijorător, menținerea gesturilor de barieră este esențială pentru a limita răspândirea virusului. Ar trebui să fiți deosebit de vigilenti în anumite contexte, cum ar fi munca la birou. Și din motive întemeiate: oboseala sau obiceiurile proaste pot fi sursa unor mici erori care uneori nu raman fără consecințe în această perioadă a epidemiei Covid-19.

Neglijarea spălării mâinilor

Purtarea unei măști, distanțarea socială, spălarea mâinilor. Aceste măsuri sanitare sunt toate importante. Prin urmare, igiena mâinilor este cruciala. Cu cât te speli mai mult pe mâini în mod regulat, cu atât mai bine. Atunci când ajungeți la birou, este, prin urmare, important să efectuați acest gest cu apă și săpun, chiar dacă ați folosit deja gel hidroalcoolic înainte, când ieșiți din transportul public, de exemplu. Acest reflex va limita riscurile potențiale de contaminare a biroului, cum ar fi tastatura computerului și mouse-ul. În timpul zilei, este recomandabil să vă frecați mâinile în mod regulat cu o soluție hidroalcoolică, după ce ați atins o clanta de ușă sau butoanele aparatului de cafea.

Greșeala de evitat la birou pentru a limita riscurile de infectare: Nu ventilați regulat biroul

În general, reînnoirea aerului din casa sau birou este utilă. Acest lucru este și mai important în acest moment al epidemiei Covid-19. Când ești singur în birou și nu porți mască, acest gest ajută la reducerea încărcăturii virale din cameră. Chiar și în spațiile deschise, unde purtarea unei măști este obligatorie, acest reflex este important deoarece vă permite să nu stați într-un sistem închis cu particule suspendate în aer.

Esti neatent în timpul pauzelor

Pauză de prânz, pauză de cafea. Aceste momente de relaxare la birou pot promova uneori transmiterea virusului. Și dintr-un motiv întemeiat: în aceste momente favorabile relaxării, nu purtați masca și aveți tendința de a fi mai puțin vigilenți cu privire la gesturile de barieră, cum ar fi distanțarea socială. Pentru a limita riscurile, ar trebui să păstrați o distanță fata de colegi, indiferent dacă purtați masca sau nu, dar și mai mult atunci când eliminați această masura de protecție pentru a mânca sau a bea.

Nu vă schimbați masca în mod regulat

După cum știm, măștile chirurgicale și măștile din țesătură trebuie înlocuite atunci când sunt umede și, în orice caz, după 4 ore. Când petreceți ziua la birou, unde purtarea acestui dispozitiv de protecție este obligatorie, ar trebui, prin urmare, să fie înlocuită o dată pe zi, de exemplu, în pauza de masă. Până când poate fi aruncată sau spălată, masca trebuie păstrată într-o pungă de plastic.

Greșeala de evitat la birou pentru a limita riscurile de infectare: Uitati să vă dezinfectați telefonul

Mulți angajați își folosesc telefoanele intens ca parte a muncii lor. Un motiv bun pentru a fi și mai vigilenți cu privire la igiena acestui obiect, care tinde să fie în contact cu multe suprafețe murdare. Prin urmare, trebuie curățat în mod regulat cu o cârpă înmuiată în alcool de 70° sau cu un șervețel dezinfectant. Dar curățarea tastaturii și a mouse-ului computerului? Deoarece aceste instrumente nu sunt impartite cu alte persoane, nu există niciun motiv pentru a le curăța excesiv dacă aveți o corectă si regulată a mâinilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`