Diete si regimuri

Cum se folosesc in bucatarie semintele de in inmuiate in apa

Publicat: 28 apr. 2021
amestec seminte
Antioxidanții și fitoestrogenii lor și-au dovedit capacitatea de a reduce riscul de cancer mamar.

Bogate în fibre moi și omega-3, semintele de in sunt un concentrat de nutrienți, de care puteti beneficia daca le măcinați sau înmuiați cu o zi înainte pentru a fi bine digerate. Cultivată mult timp pentru fabricarea țesăturii, această plantă perenă cu minunate flori albastre produce semințe comestibile care sunt benefice pentru sănătatea corpului nostru.

Semințele de in se disting prin conținutul ridicat de fibre (28%): conțin fibre mucilaginoase care protejează și repară mucoasa intestinală și reglează lin tranzitul, spune Brigitte Mercier-Fichaux, dietetician francez, potrivit Top Sante. În ceea ce privește fibrele sale moi, acestea „curăță” intestinele și elimină toxinele.

Sunt o modalitate simplă de a va umple de omega-3: o lingură acoperă nevoile noastre zilnice de omega-3.

O armă anticancerigenă: antioxidanții și fitoestrogenii lor și-au dovedit capacitatea de a reduce riscul de cancer mamar cu 20-30%.
Îndepărtează problemele cardiace: bogăția lor în antioxidanți și omega-3 păstrează sistemul vascular, luptând astfel împotriva bolilor coronariene.

De asemenea, este de remarcat conținutul lor bun de proteine ​​(20%), puțin mai apreciat de sportivi și vegetarieni.

Cum sa utilizati semintele de in in bucatarie

Înghițite ca atare, ele ies intacte din intestine. Așadar, pentru a beneficia de bogăția lor de fibre și omega-3, acestea trebuie zdrobite cu un râșniță de condimente, râșnița de cafea sau un mortar. Și trebuie să le măcinați în ultimul moment, deoarece acizii lor grași sunt fragili și se oxidează rapid. Se presară apoi in salate, iaurturi, compoturi sau supe reci (semințele măcinate nu pot rezista căldurii).

Briose din semințe de in

Înmuiați 2 linguri de semințe de in măcinate în 6 linguri de apa. Se amestecă 200 g de făină, 100 g de zahăr, 1/2 plic de praf de copt și 1 vârf de sare. Se încorporează 15 ml de lapte, 4 linguri de piure de migdale și in inmuiat. Se toarnă în cupe de briose și se coace timp de 20 de minute la 180°C.

Mărele coapte cu semințele de in

Preîncălziți cuptorul la 180°C. Se amestecă 100g zahăr de trestie cu 65g făină de orez, 35g praf de migdale și 30g semințe de in. Adăugați 70 g piure de migdale albe, amestecați pentru a obține o pastă. Tăiați un ananas în bucăți. Curățați 3 mere, tăiați-le în bucăți. Așezați fructele într-un vas pentru cuptor, presărați cu amestecul format si oaceți timp de 30 de minute.

Salată de bulgur și semințe de in

Gatiti 200 g de bulgur conform instructiunilor ambalajului, aproximativ 10-12 minute. Scurgeți și lăsați să se răcească. Curățați 2 portocale crude, apoi îndepărtați sferturile. Într-un bol de salată, combinați bulgurul, 1 bulb de fenicul tocat mărunt, portocalele, 100 g de rucola, sucul de la o lămâie și 3 linguri de semințe de in.

Smoothie de banane și semințe de in

Se amestecă 125 g iaurt vanilat cu conținut scăzut de grăsimi, 1 linguriță unt de arahide, o lingură de miere, 1 banană feliată și 2 linguri de semințe de in macinate într-un blender până se omogenizează. Se servește într-un pahar înalt.





Adauga un comentariu