Actualitate

Dacia Spring, prima maşină electrică produsă de Renault a fost lansată. Cât costă? – GALERIE FOTO

Publicat: 16 oct. 2020
Dacia Spring este prima mașină electrică produsă de compania românească sub incidența Renault
Dacia Spring este prima mașină electrică produsă de compania românească sub incidența Renault

Grupul Renault a făcut public modelul Dacia Spring, care este pe cale să devină cea mai ieftină mașină electrică din Europa, ajutând producătorul francez să își mențină poziția de forță dominantă în vehiculele electrice.

Creat pentru a micșora mașinile electrice mici la prețuri accesibile, cum ar fi Volkswagen e-Up! care se vinde cu 21.975 € pe piețe precum Germania, SUV-ul Dacia Spring cu emisii zero este stabilit să aibă un preț mai mic de 18.000 € (30.000 $ A).

Pentru această sumă, veți obține o alternativă mai mare și mai spațioasă, cu un portbagaj decent de 300 de litri.

Dacia Spring va avea o autonomie mare

Dispunând de o baterie modestă de 26,8kWh, mica Dacia Spring se mândrește cu o autonomie de 225 km verificată de WLTP între reîncărcări.

Menținând costurile scăzute, Dacia Spring împarte mult cu Renault Kwid vândut deja pe piețe emergente precum India. Având în vedere acest lucru, este corect să spunem că performanța nu este un punct forţe al repertoriului Dacia Spring din 2021, SUV-ul mic primind un singur motor electric care poate obține doar 32kW.

Acestea fiind spuse, vârful de cuplu de 125 Nm sugerează că se va simți mai rapid la volan. Apropo de asta, nu s-au lansat cifre de performanță, dar Dacia este limitată la o viteză maximă de doar 126 km / h.

În interior, se spune că primăvara așază confortabil patru adulți. O mare parte din cabină se potrivește cu Kwid-ul indian, iar acest lucru nu este un lucru rău, deoarece există un sistem opțional de infotainment de 7,0 inci care rulează Apple CarPlay sau Android Auto și afișează camera de mers înapoi.

Încărcare rapidă pentru mașina electrică de la Dacia

Alte opțiuni includ închidere centralizată, aer condiționat, geamuri / oglinzi electrice, un computer digital de 3,5 inch între bordul de instrumente și o roată de rezervă de dimensiuni mari.

Încărcarea continuă este, de asemenea, suplimentară, dar bifați caseta pentru încărcătorul de 30kW și se pretinde că o încărcare de la zero la 80% durează mai puțin de o oră. Între timp, o cutie de perete de 7,4kW necesită cinci ore pentru o încărcare completă.

La fel ca mașinile pur electrice mai scumpe, marca low buget, Renault vă oferi proprietarilor o aplicație pentru smartphone care actualizează starea de încărcare în timp real și permite preîncălzirea sau răcirea cabinei dacă ați plătit suplimentar pentru aer condiționat. Pe lângă vânzarea directă, Dacia va oferi schemele Spring to car-share. De asemenea, intenționează să creeze o versiune pentru furgonete pentru companii.

Fabricat în China, există îndoieli cu privire la faptul că mașina electrică a fost dezvoltat pentru piețele cu volan pe partea dreaptă după rapoartele că Marea Britanie nu va avea acces la ea. Momentan nu se cunoaște dacă Dacia Spring va fi produsă și în România. Totuși, este de menționat faptul că cei de la Renault vor lansa, în primăvara 2021 modelul pentru livrările la domiciliu, ulterior, prin vară, urmând să apară și pe piețele internaționale.

Grupul Renault este optimist în ceea ce privește vânzările de autoturisme electrice marca Dacia, mai ales în contextul pandemiei, context în care vânzările de autoturisme noi pe piața mondială a scăzut dramatic, industria fiind puternic afectată.





Adauga un comentariu