Cancan ultimă oră

Dieta cu orz. Cum să slăbești până la 5 kilograme în 5 zile

Publicat: 05 mart. 2021
Dieta cu orz
Dieta cu orz

Orzul este una dintre alimentele consumate încă din cele mai vechi timpuri. În zilele noastre, este o sursă ideală de substanțe nutritive care ajută la sănătatea organismului, dar și la pierderea în greutate.

Orzul este una dintre alimentele consumate încă din cele mai vechi timpuri. În zilele noastre, este o sursă ideală de substanțe nutritive care ajută la sănătatea organismului, dar și la pierderea în greutate.

De aceea, se recomandă o dietă simplă, care are la bază orzul și prin care reușești să slăbești până la 5 kilograme în 5 zile.

Premisa este foarte simplă. Dieta, care nu trebuie să țină mai mult de 5-7 zile, implică să consumi numai terci de orz, în cantități nelimitate. Pe lângă, se pot consuma și apă, ceai și cafea. Terciul de orz te scapă de senzație de foame, dar și curăță tracul gastro-intestinal.

Uite și cum poți prepara rapid un terci de orz. Înmoaie boabele de orz în apă, cu o noapte înainte. Fierbi boabele, care trebuie să se dizolve foarte bine, timp de o oră și, gata, ai obținut un terci de orz.

Potrivit unui studiu recent al Universităţii Lund din Suedia, orzul integral reduce apetitul şi, consumat timp de trei zile, îmbunătăţeşte nivelul zahărului din sânge şi sensibilitatea la insulină. Drept urmare, acest aliment străvechi nu te va ajuta doar să slăbeşti, reducând ronţăielile dintre mese sau cantitatea de mâncare pe care o consumi la mesele următoare, dar acest stimulator al metabolismului scade şi riscul bolilor cardiovasculare şi al diabetului de tip 2. Dacă ne întrebi pe noi, e o situaţie din care ai numai de câştigat-un adevărat hat-trick nutriţional.

Pe scurt, acest mic studiu i-a rugat pe participanţi să mănânce o felie de pâine din orz în fiecare zi (85 de grame de grăunțe de orz per felie), la fiecare dintre cele 3 mese ale zilei, timp de 3 zile. Apoi, la 11-14 ore după ultima masă, participanţilor le-au fost măsurate: nivelul zahărului din sânge, nivelul insulinei, sensibilitatea la insulină şi apetitul, precum şi un hormon care indica nivelul inflamaţiei. După cum a reieşit, orzul, datorită combinaţiei sale unice de fibre alimentare, crescuse hormonii intestinali care reglează metabolismul şi apetitul în mod pozitiv, într-o periadă relativ scurtă de timp.

Deoarece orzul e atât de bogat în carbohidraţi complecşi, beneficiile sale asupra antrenamentelor serioase nu pot fi subestimate. De pildă, fă-ţi plinul cu carbohidraţi din orz cu o zi înaintea antrenamentului pentru picioare şi o să vezi cum vei fi în stare să îţi depăşeşti limitele.





Adauga un comentariu