Cancan ultimă oră

Dieta cu tărâțe de grâu. Cum să slăbești și să îți menții greutatea dobândită

Publicat: 15 feb. 2020

Dieta cu tarate de grau iti este recomandata doar daca vrei sa slabesti si sa iti mentii greutatea dobandita. Ei, parca suna interesant, nu? Stii care este partea cea mai buna a acestei diete: nu te infometezi, nu-ti pui in pericol sanatatea si nu faci sacrificii majore.

Cum te ajuta taratele de grau sa slabesti

Taratele de grau contin cea mai mare cantitate de fibre. Stii deja ca daca vrei sa slabesti, cerealele integrale trebuie consumate cu regularitate. Aceste cereale integrale nu sunt altceva decat tarate, adica invelisurile exterioare ale boabelor de grau, unde se afla si cea mai mare concentratie de vitamine, minerale si substante nutritive. Ceea ce ramane dupa separarea invelisului exterior de miez, este saracit de substante benefice si se foloseste pentru obtinerea fainii de grau, care ulterior ajunge sa fie folosita pentru obtinerea produselor de panificatie, produselor de patiserie si a pastelor.

Taratele de grau contin fibre alimentare care iti potolesc rapid senzatia de foame, dar in acelasi timp iti imbunatatesc digestia. Asadar, poti spune adio constipatiei, balonarii si indigestiei, adica tulburarilor digestive care te impiedica sa slabesti. Odata ce mananci tarate de grau, vei observa ca nu reusesti sa mai mananci totul din farfurie, ceea ce inseamna ca economisesti un numar important de calorii la fiecare masa. Taratele de grau actioneaza ca un burete, absorbind o parte din grasimile rele si contribuind la eliminarea lor din organism.

De asemenea, taratele de grau impiedica asimilarea altor grasimi nesanatoase in organism, ceea ce inseamna ca nu se vor forma noi depozite adipoase. In schimb, pentru a avea energie, organismul va arde incet, incet stratul adipos deja existent. Si iata cum fibrele din taratele de grau pornesc un intreg lant de procese menite sa te ajute sa slabesti.

Cum consumi tarate de grau ca sa slabesti

Desi prima intentie ar fi aceea de a consuma o cantitate mare de fibre, pentru a slabi rapid, nu aceasta este menirea dietei cu tarate de grau. Este important sa gasesti un echilibru nutritiv care sa satisfaca toate nevoile organismul, iar daca ai consuma prea multe tarate, nu te-ai mai hrani cu alte alimente importante pentru corp.

Zilnic este suficient sa consumi 9-10 lingurite de tarate de grau, impartite astfel:

– doua la micul dejun
– doua la pranz
– doua la cina
– doua la una dintre gustari
– una-doua inainte de micul dejun

Taratele de grau pot fi consumate in mai multe moduri. De exemplu, inainte de micul dejun le poti dizolva intr-un pahar cu apa calduta, la micul dejun le poti consuma cu iaurt, iar la pranz le poti consuma intr-o salata. Deoarece taratele de grau nu furnizeaza organismului cantitatea necesara de calciu, este important sa consumi zilnic cate un iaurt. Nu uita de consumul de legume si fructe, care completeaza restul vitaminelor si mineralelor esentiale. Consumul de apa este important in aceasta dieta, intrucat amplifica efectele detoxifiante ale fibrelor din taratele de grau.

Truc: taratele de grau nu sunt pe placul tuturor, chiar daca sunt eficiente in curele de slabire. Daca vrei sa incepi o dieta cu tarate de grau, incearca sa le consumi timp de 3 zile „de proba”, pentru a vedea cum reactioneaza organismul la ele, daca ai un tranzit intestinal imbunatatit si daca te simti in stare sa tii dieta timp de 2-3 saptamani. In acest fel, nu risti ca dupa cateva zile de dieta sa te dai batuta din cauza gustului taratelor de grau. Tu obisnuiesti sa consumi tarate de grau?



loading...

Adauga un comentariu