Sanatate

Dieta cu varză: Cum să slăbești 7 kilograme în 7 zile!

Publicat: 22 iul. 2021
farfurie cu salată de varză
Dieta cu salată de varză era recomandată de medici pacienților obezi

Dieta cu varză se bazează, după cum îi spune și numele, pe consumul de varză. Contestatată de mulți și lăudată de și mai mulți, consumul de supă de varză chair are efecte, fiind extrem de eficientă.

Inițial, această dietă era recomandată de medici pacienților obezi care alegeau această variant în loc sî recurgă la o intervenție chirurgicală dificilă. Rezultatele au fost extrem de încurajatoare, persoanele care au ținut această dietă spunând că au slbăti aproximativ un kilogram la zi, fie că au ținut o săptămână, fie 10 zile această cură.

farfurie cu salată de varză
fresh coleslaw salad

Deși este folosită de foarte mulți ca o garnitură, această legumă banală la prima vedere poate fi de amre ajutor în lupta cu kilogramele în plus.

Totuși, nutriționiștii recomandă ca această cură de slăbire să nu fie ținută frecvent, din cauza multiplelor lipsuri nutriționale pe care le produce în organismul celui care ține dieta cu varză.

Chair dacă varza crudă trebuie consumată în salate, nu ai motive să te plictisești deoarcee ea poate fi combinată în multe moduri. Cea mai cunoscută salată de varză este cea din varză albă. Aceasta este dată prin răzătoare și se consumă alături de morcovi, puțin ulei de masline și zeamă de lămâie. Pentru a avea și un gust bun poți pune puțină sare și piper.

Dieta cu varză poate fi ținută între 5 și 13 zile, după care se recomandă un regim alimentar sănătos, pentru a nu apăprea efectul de yoyo, dacă revii la un stil de viață nesănătos. Cei mai mulți caree aleg să țină această dietă cu varză optează pentru o săptămână.

farfurie cu salată de varză

Dieta cu varză: Ce conține meniul timp de o săptămână

Cei care vor să țină dieta cu salată de varză pot opta pentru următorul regim săptămânal:

Ziua 1

Mic dejun: un bol mic cu salată de varză

Prânz: pește la grătar și o salată de varză

Cină: orez brun la cuptor cu legume și o salată de varză

Ziua 2

Mic dejun: un ou fiert, o felie de pâine integrală și o salată de varză

Prânz: pui la grătar și o salată de varză

Cină: 2 cartofi copți și o salată de varză

Ziua 3

Mic dejun: brânză slabă, o felie de pâine integrală și o salată de varză

Prânz: orez cu carne de curcan la grătar și o salată de varză

Cină: vinete la grătar și o salată de varză

castron cu salată de varză

Ziua 4

Mic dejun: omletă și o salată de varză

Prânz: piure de cartofi cu grătar e pui la grătar și o salată de varză

Cină: 2 felii de pâine integrală cu humus și o salată de varzî

Ziua 5

Mic dejun: un ou fiert, o felie de pâine integrală și o salată

Prânz: pește la grătar și o salată de varză

Cină: orez brun la cuptor cu legume și o salată de varză

farfurie cu salată de varză

 

 

Ziua 6

Mic dejun: omletă și o salată de varză

Prânz: piure de cartofi cu grătar de pui și o salată de varză

Cină: 2 cartofi copți și o salată de varză

Ziua 7

Mic dejun: un bol de salată de varză cu puțin porumb și ton de la conservă

Prânz: orez cu carne de curcan la grătar și o salată de varză

Cină: vinete la grătar și o salată de varză

varză tăiată

Beneficiile consumului de varză

Varza este printre puținele legume care chair țin de foame atunci când ții dietă și te ajuta să previi carențele nutriționale. Varza albă conține toate vitaminele din complexul B-urilor, vitamina A, C, K, E, dar și minerale precum fier, calciu, iod, fosfor, potasiu și acid folic.

Trebuie să mai adăugăm și continutul important de fibre digestive de calitate, motiv pentru care se recomandă să fie tăiată foarte mărunt și mai conține și antioxidanți puternici care protejează organismul de cancer și orice tip de inflamații.





Adauga un comentariu