Cancan ultimă oră

Dieta de weekend. Iată cum poți slăbi 1,5 kilograme

Publicat: 25 ian. 2020

Te aşteaptă o săptămână de vacanţă la malul mării şi nu eşti mulţumită cum arăţi? Vrei să scapi rapid de cele 1,5 kg de pe abdomen? Iată o dietă-fulger pentru trei zile.

Vrei să scapi neapărat de colăceii de pe abdomen. Iată de ce-ţi propunem o dietă sănătoasă cu alimente care ard grăsimile,bună de ţinut cu trei zile înainte să pleci în vacanţă.

Dacă vrei ca dieta să nu aibă efectul yo-yo (adică să pui la loc toate kilogramele de care ai scăpat),încearcă să treci treptat la o alimentaţie normală.

În vacanţă te poţi răsfăţa,însă alege variantele hipocalorice,fără multe grăsimi şi glucide. Nu uita să mănânci dulciurile în prima parte a zilei şi să faci mişcare.

Calciul te ajută să slăbeşti

Un ultim studiu al cercetătorilor de la Universitatea din Québec a dezvăluit că există o strânsă legătură între o alimentaţie săracă în calciu şi obezitate,mai ales în rândul femeilor.

Cauza? „Creierul nostru percepe carenţa de calciu în organism şi încearcă s-o compenseze stimulând acumularea de grăsimi“,afirmă cercetătorii din Québec.

Concluzia? Când urmezi o dietă de slăbit,ai grijă să conţină doza zilnică de calciu. Vei slăbi mai sănătos şi mai uşor.

Prima zi

Mic dejun:o cafea,150 g iaurt,3 linguri musli;

Gustare:200 ml suc proaspăt de grepfrut;

Prânz:150 g piept de pui fiert,250 g sote de dovlecei şi de ardei gras

Cina:200 g salată de roşii cu castraveţi şi 50 g şuncă slabă de curcan;

Pont de dietă:Grepfrutul normalizează secreţia de insulină şi te ajută să nu transformi în grăsime alimentele pe care le consumi în timpul zilei.

A doua zi

Mic dejun:un ceai verde,200 ml lapte,3 linguri fulgi de ovăz;

Gustare:200 g cireşe;

Prânz:200 g cartofi la cuptor cu usturoi şi 50 g şuncă de curcan;

Gustare:1 iaurt obişnuit;

Cină:300 ml supă de roşii,1 ou fiert,1 felie de pepene roşu;

Pont de dietă:Fibrele din fulgii de ovăz captează grăsimile şi zaharurile înainte de a fi absorbite în sânge şi le elimină. În plus,aceste cereale îţi „taie” foamea pentru mult timp,dându-ţi senzaţia de saţietate.

A treia zi

Mic dejun:o cană de cafea 2 felii de pâine integrală cu 100 g brânză dulce;

Gustare:2 caise;

Prânz:300 g salată din 50 g ton în suc propriu,250 g fasole verde fiartă,2 linguri ulei de măsline;

Gustare:1 iaurt simplu;

Cină:150 g păstrăv la grătar,200 g sote de morcovi;

Pont de dietă:Enzimele speciale din iaurt îmbunătăţesc tranzitul intestinal şi reduc senzaţia de foame. Pentru a avea acest efect asupra siluetei tale,consumă-l simplu sau cu cereale integrale.



loading...

Adauga un comentariu