În perioada 14-15 martie 2025, la Palas Mall, are loc o nouă ediție a Târgului de Cariere. În intervalul 10.00 – 18.00, zeci de companii din diverse domenii de activitate își prezintă oferta și încearcă să își mărească echipele.
De asemenea, prezenți sunt și reprezentanți ai universităților “Al.I.Cuza” și “Gheorghe Asachi” în vederea consilierii studenților.
„Vino în 14 și 15 martie, la Palas Mall, să faci un pas important în îndeplinirea obiectivelor tale! Fie că ești în căutarea unui job, dorești să iei pulsul mediului profesional sau urmărești să găsești talente care să se alăture echipei tale, Târgul de Cariere este locul potrivit pentru tine.
La eveniment, vor fi prezente companii din diverse domenii de activitate, precum: inginerie, producție și tehnică, auto și automotive, IT, servicii și BPO, logistică și transport, telecomunicații, comerț, marketing, comunicare, resurse umane sau finanțe-bănci”, au transmis reprezentanții Târgului de Cariere.
Motive pentru care să participi la Târgul de Cariere în calitate de candidat:
-
iei pulsul pieței muncii și afli tot ce e nou;
-
interacționezi direct cu angajatori din diverse domenii de activitate;
-
te poți remarca în fața angajatorilor încă de la eveniment;
-
ai șansa să îți găsești jobul potrivit sau să îl obții pe cel mult-visat;
-
ai acces la stagii de practică și diverse internship-uri;
-
primești pe loc răspunsuri la întrebările tale;
-
afli mai multe despre ce presupune procesul de recrutare;
-
te informezi în detaliu despre domeniul de interes;
-
poți testa în cadrul evenimentului produsele companiilor prezente;
-
participarea la eveniment te poate ajuta să alegi drumul profesional care ți se potrivește cel mai bine.
Motive pentru care să participi la Târgul de Cariere în calitate de angajator:
-
creșterea vizibilității pe piața muncii;
-
mai multă notorietate;
-
poziționarea brandului de angajator în top;
-
interacțiuni directe cu un număr mare de candidați;
-
recrutarea unor candidați potriviți pentru pozițiile deschise;
-
promovarea culturii organizaționale și a valorilor care definesc compania;
-
interacțiuni directe și schimb de contacte cu alți angajatori și recrutori;
-
scurtarea timpului dedicat procesului de recrutare.
Câteva cifre din cadrul ediției precedente:
-
7.233 de participanți;
-
32 de companii;
-
2.240 de locuri de muncă;
-
10.896 de vizitatori online;
-
200+ materiale de promovare în oraș (afișate în stații, pe panouri, LED-uri, cuburi, mijloace de transport);
-
90+ apariții în presă (radio, TV, presă scrisă).